Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

absoluut dat hier geen flash in zou kunnen zitten haha, leg hem maar is naast een 100k met flash, dan weet je het meteen.

@ koeen, dat kan iedereen je wel vertellen dat een illegale 100K beter presteerd in elke vorm dan ook tegenover een legale rol. Maar als je goed kijkt zie je inderdaad flitsen en de knallen zijn wel goed te noemen ( in vergelijking met de rest van de rol )

Lijkt of een soort vorm van slechte flash, of hele goede black powder.

Zat er nou flash in de eindbom van de legale 100K?
Zo te zien aan die flitsen.

Er zit geen flash in de Red Dragon 100k rol :wink:, bij de 2de rol hadden we een heel eind opgerold en nog wat extra 90s matjes +een chooet chain 60 erbij gedaan :D

Sjongejonge, alsnog hoef ik zo'n rolletje pas als ik er geld op toe krijg. Wat een saai ding zeg.

Nerderlandse rollen zijn niet super slecht ,ik vond hem beter dan ik had verwacht :rolleyes:

Ohjaa ONTOPIC maar weer:wink: "wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens''

(Voor de rest kan je praten over deze red dragon 100k rol in dit topic:http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=22597)

--pyro99:bye:

eerst met een groepje vrienden staan (schreeuwen) aftellen tot 10.00 en dan een mat met op het einde nitraten en een dikke knalpijl :D

mooie gilpijl met op het eind een mooie knal, voor mij dus een sun warrior,je kan niet beter beginnen in mijn ogen

We zijn alweer een twee maanden verder sinds mijn vorige bericht. Ondertussen krijg ik wel een beeld van mijn collectie. Ik denk dat ik ga kiezen voor een Colorful Thunder Tail (van Bonfireworks), Black Thunder Cake (van Cafferata) of een Valencia Fallas (van Katan). Daarna(ast) mag de Secret Salute ook niet ontbreken.

Omdat ik maar heel even wil stoken in de ochtend wil ik een aantal dingen testen, maar geen grote aantallen. Gewoon van alles 1.

Thunder Salute
Secret Salute
Silver Salute
Heavy Legend 16sh
Hoogmoed
Monsters
Whistling Thunder Queen
Ghost King
Choeet Shock Box
Thunderking
Binkie
Hypnotised
Fast Silver Whistling
Thunder Rockets
Cruize Rockets
Extreme Bang Rockets

Buiten een pak grondbloemen met knal om geen los vuurwerk meer.

afgelopen jaar met een Silver Salute begonnen en dat beviel uitstekend. dit jaar weet ik niet of ik wel precies om 10.00uur iets kan afsteken omdat ik misschien ga werken bij een vuurwerkwinkel. maar als ik wel gewoon thuis ben dan gaat mijn voorkeur dit jaar naar een Silver Salute met op het einde een Hoogmoedje doorgelont van Marijn als ik die nog weet te scoren hopelijk zijn ze nog op voorraad bij mijn dealer.

Back
Bovenaan