pyro-power
VWC lid
Levensgevaarlijk, door de drukverplaatsing schieten de knallers alle kanten op.
wat ducktape wel niet voorkomen kan he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat ducktape wel niet voorkomen kan he![]()
Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar je meent het nog ook![]()
10 meter schietlont, 10 cobra's, om de meter een cobra 6, en vastgeplakt aan de grond op een parkeerplaats? Ik snap niet zo goed wat je probleem is.
Nou probleem heb ik niet, maar ik weet zelf erg goed wat C6 zijn. En daar moet je gewoon niet mee gaan spelen. Maar wat jij doet moet je uiteraard helemaal zelf weten.
Het idee van pyro-power snap ik helemaal, zolang de cobra's stevig vast staan zal er weinig gebeuren. Wel lijkt het me een beter idee om misschien lang een reling ofzo te doen want met tape op het koude/vochtige/bevroren asfalt iets vast te maken lijkt me nogal een klus.
Met een meter tussen de knaller kun je ze ook wel op de grond leggen hoor... Dat word echt niet weg geblazenZou wel bizarre druk verplaatsing zijn dan als dat gebeurd... Acht de kans heel klein.
Vergeet niet dat gebuist lont ook nog wel wat kracht heeft hé![]()
Blokje hout aan c6 tapen, zoals een voetje zeg maar. Minder kans dat ze omvallen door de quickmatch en stabieler om niet weggeblazen te worden door andere c6.
Blokje hout aan c6 tapen, zoals een voetje zeg maar. Minder kans dat ze omvallen door de quickmatch en stabieler om niet weggeblazen te worden door andere c6.