Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Mijn Projectje (6xLucifer 1x fluitblok gbv)

vy4393.jpg

plannen zijn iets gewijzigd, dit word definitief, komt alleen misschien nog wat bij

10.00 show 2011

10 x Thunderbomb 800
1 x mandarin 2000
1 x 100k
12x Tri roating sun ( lat met draai zonnen )
12 x cruise rockets

2 x Howling wolff
1 x Wasp
1 x Leathel spider
2 x Focus 105
1 x Tears of beauty
3 x Hot cannon
2 x Pinki winkie
2 x Thunder salute
3 x Glorius mine cake
1 x Silver salute
1 x Fluted 500
1 x Secret salute
1 x Hypnotized
3 x Hoogmoed.
3 x Crackling cake uit buurt assortiment. (powezone)

Hier word nog aan toegevoegd: de eyjafjallajokull fontijn.

het zal in 2 sessies plaats gaan vinden op 2 verschillende plaatsen vlak bij elkaar. we beginnen met de matten, en enkele fontijnen.

daarna gaan we alles op een open plek klaar zetten om de verschillende cake's te schieten.

Nitrate cake tegelijk met fluitpotjes , 20 singles shots met roze lont van zena als finale. 3 Cruise rockets, een paar screaming kings en een home made mini mascleta.

Had niet echt een speciale 10 uur opening in gedachte maar zal denk dit worden:

1x 100.000 China red
2x 200 shots fluitbak shogun
2x Dutch thunder

niet heel spectaculair maar:
10 uur staat de ladder klaar met daarop een liuyang thousand cracker (1000sh mat)
En daarna/tegelijk komt een jawel 25 sh fluitbakje uit het comet box pakket :p
Miss lonten we nog wat choeêt mega shocks door en/of mad dog thunderockets.
En daarna gooien we ff flink wat harde knallertjes, en paar matjes gemaakt van allerlei knallers.
Dat was onze opening!
Dus 1x liuyang thousand cracker
1x fluitpotje 25 sh
Veel harde knallers
paar matjes/hekstenkringen

Hij bedoelt dat hij 2 "in mortieren voorgemonteerde bombettes" afsteekt denk ik, alleen is dat een beetje lang om helemaal uit te schrijven. :bonk:

8x pinkie winkie tegelijk met no mercy
gevolgd door 3x hoomoed met een hypnotised die in één keer afgaat.

Dat wordt 30sec brullen :D

Zozo wat een plannen/projecten allemaal zie ik hier voorbij komen, ik houd het bij een shaggie om 10 uur...

Om 10.00 lig ik hopelijk nog lekker te slapen. Kan fijn de nacht van 30 op 31 december werken:D

Aangezien ik voor 31 december 10:00 nog niets afsteek om de spanning op te bouwen begin ik rustig met wat rotjes en grondbloemen om de oren te laten wennen aan het vuurwerk. Daarna gaan er wat Cruise Rockets doorheen. Zo kan ik optimaal genieten van alle soorten vuurwerk de hele dag door.

ik begin met een matje van 400 rotjes, doorgelont aan een chaintunder 60. tussen de rotjes liggen wat chooet nitraten, en in het begin staan 2 thunderkings. als de nitraatmat nog bezig is steek ik een 'tolle lola' fluitpijl aan, met afgrijselijk gegil, om de buurt duidelijk te maken, dat het de 31ste is. helaas was het vorig jaar rotweer. ontzettend bewolkt, en het ziet er naar uit dat het dit jaar niet anders zal zijn.

Back
Bovenaan