Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

ik begin met een heksenkring van fluitpijltjes die overloopt op knal met fluit met daaraan een knetterlint met wat mortiertjes eraan (hopelijk gaat het lukken is de eerste keer dat ik zoiets doorlont
 
zojuist de straat ff wakker gemaakt met een paar nitraatjes:D

ging niet veel verderop ook al een Silver salute de lucht in
 
Vanmorgen om 10:00 begonnen met een 5000 rol van GBV/WECO knalde nog wel best met een goed tempo en "eindbom" , daarna een fluitbak van 300 shots (GBV) tegelijk met de Alligator (Weco) en een Dutch Thunder van Hardix :D morgen komt er een filmpje
 
Firewall + 2x Dutch Thunder :D wat een herrie was dat, die Firewall was in 5 seconden klaar (300 schoten) maar dat was me een herrie :P en de hele straat stond gelijk onder de rook :P
 
10:00 stond ik te werk (vuurwerkwinkel).

Daarna thuis mijn eigen 10 uur momentje gehad toen ik thuis kwam:
c blok uit de black dragon box
H2O pronk
silver salute
 
Het is de Asian thunder cake geworden + China red fluitcake 200 shots
Echt mooi begin van de dag maar volgend jaar neem ik de China salute 25 shots + China red fluitcake 200 shots
 
Het is een mascleta geworden. Niet die van original, zelf gemaakt met de valencia 150 en nitraten. Was echt vet!
 
hier was het een reeks van single shots geworden gevolg door 11 x sick 6 pijltjes doorgelont :D

later ( zon 10:30) de knalcakes die ik als 10 uur project ingepland had de lucht in gegaan :)
 
Om 2 seconden voor 10 klapte er hier een 3" Lidu salute. Wat een pokkeknal!
We waren toen echter al wel een uurtje of 1,2 bezig. Sinds 8 uur was ik buiten ^^
 
Back
Bovenaan