Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Ik denk dit jaar niet veel speciaals. Gewoon een hoogmoed om mijn straat even wakker te maken.

Kunnen ook best een paar cruiserockets zijn hoor!

Denk dat we hier ook wel de buurt laten weten dat het begonnen is, fluiten en knallen zal het zeker doen.

Koevis, Damianus en Leslifan: Wat zal het worden?

De 10 uur's show:

- 2 x 500sh shogun gilbatterij

- 1 x army tank large in gevecht met army tank small :D (even kijken hoe ik ze moet opstellen...)

- 1 x sky symphony

- 4 x multi thunderking, 4 x screamer king, 1 x screaming devil, 10 x piccolo pete whistle

- Tussen 2 bomen op 5,5 meter afstand ijzerdraad binden (op 2,5 meter hoogte). Aan dat ijzerdraad 6 meter knetterlint wikkelen. Dat knetterlint dient als lont voor 5 x black salute op 50 centimeter afstand van elkaar. Aan het eind van het knettelint komen 20 x toffee.

3x screamer king tussen elke screamer king 1 meter afstand

3x fluitbakje 25 sh 1 meter afstand

4x multi thunderking

2x Dutch thunder 1 meter afstand

Denk dat het zoiets gaat worden :)

Het is nu onderhand wel bekend.

3x screamer king in w vorm tegelijk.
12x thunderking van katan, 4 rustig tempo, 8 als finale.
5x chooet mega shock tegelijk als finale salvo.
3x cruise rocket tegelijk.

ik denk gewoon toch maar weer een klein matjes van 3 cobras zoals elk jaar, wel zonde maar de buurt is wel gelijk wakker :)

Ik doe het met een vriend samen dit jaar.

Ik doneer dit jaar denk ik ongeveer dit:
1x Asian Thunder cake,
1x Whistling Cake 125 shots,
2x pakje (10 stuks) Silver Thunder pijlen,
1x Asian Thunder Rocket
Wat heksenkringen.
1x 500 shots Ratelband

En nog meer, maar de 29ste als ik het meeste binnen heb kan het pas echt uitgedacht worden.

Een 10k horsebrand om 10u, gevolgd door wat wolff cruise rockets en wat knal/grondvuurwerk. En een fluitbakkie erbij

Ik begin om 10 uur met 2 matjes van 720sh welke ik op elkaar leg en voorzie van een leuke finale,vervolgens een doorlontprojectje van eerst een Knock Out extra long,gevolgd door 20 doorgelonte Knock Outs met als laatste een Knock Out XL cake.

Gaat weer een singleshotprojectje worden, met shocks en asian thunders en een zootje goedkope fluitbakkies en een dotje knetterlint op de grond.

Back
Bovenaan