Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Nieuw project, namelijk:

25x Fenix, 2x La Bomba, 2x Babyvlinder als mat. 12 Binkie's en 6 Flower Thunders doorgelont en als eindbom Silver salute..

Wordt wel lekker denk ik!

het worden een paar carbid busjes van 120 liter,om 10.00 en dat blijft het ook tot het donker wordt,dan het andere spul

De frituurpan om 10.00u?:p heeeerlijk:p

Ik steek om 10.00u niets meer af aangezien ik gewoon om 8.00u moet werken.
Het eerste wat ik dus aansteek is het consumentenshowtje dat ik voor mijn collega's schiet na sluitingstijd:)

2 fluitblokjes van 25 sh. (Cafferata) wat thundershocks en detonators doorgelont en daarna een hoop 90 sh. matjes achterelkaar geknoopt denk ik... En dan een cruise rocket en een shock rocket ofzo...

Ik weet het nog niet precies maar zal er voor zorgen dat de buurt echt denkt van, OW ! Nu gaat men echt beginnen hoor ! :D

Pff wat heb ik er een zin in zeg. Komende dagen nog wel f de sneeuw en ijs wegscheppen maar dat komt wel goed. Wel iri nog ff die laatste dagen tot woensdag hehe. Gelukkig doe ik mee met een zaalvoetbaltoernooi met mn cluppie. Lekker tijdverdrijf. :p Ja, klinkt erg gaar maar denkt dat meer freaks er wel last van hebben. 24/7 aan vuurwerk denken er er mee bezig zijn haha :bonk:

Tja, zal iets worden als: 360 shots matje, king of thunder, saturn missile, en uhh nog een niet nader te noemen iets.. ;)

De frituurpan om 10.00u?:p heeeerlijk:p

Ik steek om 10.00u niets meer af aangezien ik gewoon om 8.00u moet werken.
Het eerste wat ik dus aansteek is het consumentenshowtje dat ik voor mijn collega's schiet na sluitingstijd:)

Oliebollen :handsup:

Het is weer veranderd :bonk:

Wordt nu een doorlont-project van 15 Asian Thunders icm Blasting Balls en 1x Salute...

Hier tussendoor gooien we wat zware grondknallers:D

Back
Bovenaan