Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Ons project word een stuk beter dan vorig jaar:) Dit is uiteraard te zien op de DVD die volgende maand hopelijk klaar is :)

10:00!!mishien is mick tunit of Ruben voor me:D
Eerst een heerlijk chain 500 (die ik heb gekregen voor me verjaardag!!)
Dan hoogmoed.
dan een leuk pijltje fluit denk!

Hoop dat ik nu nog iets kan afsteken, ben net namelijk opgepakt door de politie door te vroeg afsteken ( het waren godverdomme 2 rotjes ) Oftewel ouders pissed of, had geen id mee dus ook nog is politie aan de deur. Halve buurt gezellig meekoekeloeren..

En kom aub niet aan met eigen schuld, want geloof me jullie doen ook wel ff iets afsteken voor de 31e.. Ik baal hier ontzettend van, echt gewoon zo K*T

Hoop dat ik nu nog iets kan afsteken, ben net namelijk opgepakt door de politie door te vroeg afsteken ( het waren godverdomme 2 rotjes ) Oftewel ouders pissed of, had geen id mee dus ook nog is politie aan de deur. Halve buurt gezellig meekoekeloeren..

En kom aub niet aan met eigen schuld, want geloof me jullie doen ook wel ff iets afsteken voor de 31e.. Ik baal hier ontzettend van, echt gewoon zo K*T

Een aantal hier zullen wat afsteken, maar het blijft je eigen keus dus eigen schuld.
Jammer voor je, maar je leerd er wel van.

ja, heb zelf net ook paar thunderkings enzo afgestoken rond 8 uur, maar nu slapen al sommige mensen dus doe ik het ook niet, en heeft niemand er last van.

Maar ontopic:

10:00 piccolo
10:01 BSC
10:01 matje, met heksenkring
10:02 paar thunderkings.

als eerste steek ik mijn zelfgemaakte mat af!
met zo'n 160 knallertjes, ik heb de mat helemaal op volgorde gelegd van zacht naar hard dit zit er in:

-rotjes (zo'n 100)
-strijkers (zo'n 53)
-grondbloem knal (6)
-babyvlinder (2)
hopelijk gaat alles af!!

alvast iedereen een gelukkig nieuwjaaar!

Dat was een Silver Salute maar door de mist die er al heel de dag is en ik verwacht morgen ook heb ik alvast een single shock project gemaakt. :)

Dat was een Silver Salute maar door de mist die er al heel de dag is en ik verwacht morgen ook heb ik alvast een single shock project gemaakt. :)

Een Silver Salute overdag gaat toch om de knal? Tenminste, bij mij dus. Ik zie niet in dat mist daar een factor in meespeelt tenzij het enorm mistig is natuurlijk..

Een Silver Salute overdag gaat toch om de knal? Tenminste, bij mij dus. Ik zie niet in dat mist daar een factor in meespeelt tenzij het enorm mistig is natuurlijk..

Zicht was vanmorgen maar een hele kleine 25 meter, dan wacht ik liever zodat alles ook goed op film komt. :)

Ik steek nooit iets van te voren af, en ook al zou iemand dat doen het blijft natuurlijk je eigen schuld. Maar je zou morgen vast wel wat dingen kunnen afsteken, ze zullen minder moeilijk doen over rotjes dan ander spul.

In ieder geval succes!

Back
Bovenaan