hardstyler24_7
VWC lid
wou eerst golden salute maar plan gewijzigd in carbid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoop dat ik nu nog iets kan afsteken, ben net namelijk opgepakt door de politie door te vroeg afsteken ( het waren godverdomme 2 rotjes ) Oftewel ouders pissed of, had geen id mee dus ook nog is politie aan de deur. Halve buurt gezellig meekoekeloeren..
En kom aub niet aan met eigen schuld, want geloof me jullie doen ook wel ff iets afsteken voor de 31e.. Ik baal hier ontzettend van, echt gewoon zo K*T
Dat was een Silver Salute maar door de mist die er al heel de dag is en ik verwacht morgen ook heb ik alvast een single shock project gemaakt.![]()
Een Silver Salute overdag gaat toch om de knal? Tenminste, bij mij dus. Ik zie niet in dat mist daar een factor in meespeelt tenzij het enorm mistig is natuurlijk..
Hoop dat ik nu nog iets kan afsteken, ben net namelijk opgepakt door de politie door te vroeg afsteken ( het waren godverdomme 2 rotjes ) Oftewel ouders pissed of, had geen id mee dus ook nog is politie aan de deur. Halve buurt gezellig meekoekeloeren..
En kom aub niet aan met eigen schuld, want geloof me jullie doen ook wel ff iets afsteken voor de 31e.. Ik baal hier ontzettend van, echt gewoon zo K*T