Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

ik sta om 09:45 op en dan om 10:00 precies effe 2 thunder claps van zena de lucht in schieten en dan effe rustig aan doen tas in pakken haren doen enzo eten en rond half 12 helemaal los gaan.

Het gaat er bij mij niet om, om de buurt wakker te schudden, dan zou ik wel toeteren met de auto van men ouders ofz, het is voor mij meer een aankondeging van, there we go, of get ready :D

Ga wat projecten maken onder andere: 60 Thunderkings doorgelont met quickfuse, en een salvo van 10 Super Screamer rockets doorgelont met visco.

En 3x MC Thunder, 2x Nitrate Cake tegelijk ook doorgelont met quickfuse

2 fluitbakken van Lesli de Qlimax
3 Big MC Thunders Lesli.
20 cruise rockets.

Dit staat klaar om om 10:00 de lucht in te gaan.

Moet het natuurlijk nog wel ophalen.

En dat gaat hard, zo'n melkbus

Ik steek het lontje van het opengebroken rotje aan die in het gaatje van de met acetyleengas gevulde melkbus zit.
Zo beter?
moet je nou zo zeiken? dat lijkt me toch wel logisch ofniet?

als aller eerste een kaars om me warm te houden:p ik wil meestal zoveel mogelijk besparen voor de avond. allowel dat dit jaar niet echt nodig zal zijn met de hoeveelheid we gaan halen:)

Meestal heb ik op de dag van het vuurwerk afhalen (30 Dec) al een Single shotje gelanceerd bij thuiskomt.

Maar op 31 Dec, 10 uur steek ik toch wel een matje van 500 af :P en wat single shots op het einde.

Back
Bovenaan