Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Ik ben nu inmiddels 23 dus voor mij wordt het niet meer de hele dag stoken. Maar om 10 uur doe ik zeker mee! Wat ik precies nog ga doen weet ik nog niet. Heb een hele hoop plannetjes. Maar om 10uur knal ik er zeker wel even op los!

Ik ben nu inmiddels 23 dus voor mij wordt het niet meer de hele dag stoken. Maar om 10 uur doe ik zeker mee! Wat ik precies nog ga doen weet ik nog niet. Heb een hele hoop plannetjes. Maar om 10uur knal ik er zeker wel even op los!

Vriend ik zou de museum dvd eens bestellen dat zijn minimaal allemaal dertigers die de hele dag staan te stoken.Ik ben zelf 35 en ben overdag ook nog flink bezig.Maar ik ben benieuwd naar wat je gaat afsteken om 10.00.Bij mij worden het een Silver Salute,concerto rosso en rekje extreme bang pijlen.

Ik denk dat ik ga beginnen met een Valencia met wat extra losse knallers, traca en 3x black salute eraan vast. hang m mooi hier over de rotonde past ie mooi tussen.

Ik wil een fluitproject maken met een zootje fluitbakken, fluitpotten en wat knalblokjes (silver salute, china thunder) Ik ga het best groots aanpakken :)

10 uur moet elke freak gewoon luidruchtig inluiden. ongeacht de leeftijd :D

Ik wil een fluitproject maken met een zootje fluitbakken, fluitpotten en wat knalblokjes (silver salute, china thunder) Ik ga het best groots aanpakken :)

10 uur moet elke freak gewoon luidruchtig inluiden. ongeacht de leeftijd :D

En zo is het Anthony.
Ik zelf zit ook nog steeds te denken en te dubben. Ik denk dat het gewoon zo veel mgoelijk verschillende knal en fluitbatterijen word. Lekker landradig irritant zijn, want daar draait het toch om?

Ik steek als eerste mijn sigaret aan!!

Als vaste prik begin ik met een waterval (dit jaar een hele brede)
Vervolgens een 100k
En dan gaat het feest echt goed beginnen

aangezien ik gister nog een 200sh fluitbatterij van thunder fireworks bij me bestelling heb gedaan word dit me 10uur projectje hehe.misschien nog wat thunderkings er achteraan maar dat weet ik nog niet

Back
Bovenaan