Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Dit steek ik als eerste af (allemaal van Lesli):
-Thunder Kings.
-Master Li.
-Mc Thunder.
-Hobbits.
-Creepers.
-Ratelband 360. (af en toe)

Dit was mijn collectie van kleinigheden voor in de morgen.

Master Li en mc thunder vindt ik toch echt beter om als het donker is af te steken. Zeker master Li is toch echt een sierpot. Waarom koop je niet gewoon wat visco en lont je een paar thunder kings door. Is veel goedkoper.

heb weer een ander idee;

1 singleshot
1 Missle Base 300 (fluitbak 300 shots)
12 lord of thunder (3x4)
2x cruise rocket

Allemaal in die volgorde

Misschien komt er ook nog een knalcake achteraan; Thunderking (Zena), Mc Thunder (lesli), Salute (Wolff), Battle of New Orleans (Wolff).

Welke knalcake zouden jullie nemen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik me er mee mag bemoeien.
Master Blaster Belgie
Bg mc thunder Neldeland
Patroit laucher Belgie
Thundering Haeven Belgie

Ooh sorry zag niet van welke je vroeg.,
Persoonlijk dan de
Mc thunder, Battle is trouwens niet echt een knalcake(of heb ik het dan over een andere?)

Als ik me er mee mag bemoeien.
Master Blaster Belgie <uit het assortiment
Bg mc thunder Neldeland <60 euro...
Patroit laucher Belgie <Thundering Heaven is sneller
Thundering Haeven Belgie <Zelfde als Thunderking van Zena NL

Colorful Thunder Tail van Bonfireworks, goed tempo, harde knallen en kost 55 euro.
China Thunder van Katan, 36 schoten voor maar 15 euro met goeie knallen

Sinds een paar jaar doe ik het al op dezelfde manier en ik denk dat ik ook dit jaar weer een mat maak van DJ.F thunders met een cobra 6 als eindbom.

Bij dezen een bewijs voor de reden dat ik bijna niks plan lang van tevoren: Het idee is veranderd. Het wordt een mascleta in plaats van een mat.

maar klein project van 3 a 4 pakjes fluit pijltjes, ondanks dat me budget niet hoog is. en misschien een een 5k rol erbij.

Laatst bewerkt:
ik schiet om 10 uur de gene af die dan staat te *****n met vuurwerk ,vind het te belachelijk voor worden!

nee tuurlijk niet, het gaat iets met thunderkings worden, of een leuke knaller:)

Back
Bovenaan