Wat mist Wolff in het assortiment?

Ik zou graag van Wolff zien:
-een lekkere schreeuw batterij Ala sky screamers/Jetstream. Wellicht ook een soort knal aan het eind in plaats van een rode bal.
-waaier cakes met verscheidene effecten bijvoorbeeld soort van sniperachtige waaier. Ook zou ik graag palmwaaiers zien die omstebeurt afschieten.
-Waaier cake met peacock effect, die vrij snel achter elkaar ballen schiet met een lekker schietgeluidje. 8 x 8 bijvoorbeeld, hierna 8 van die heerlijke fluiters tegelijkertijd. en dan als laatste 8 x een lekkere knal ala silver salute. (Geen idee in hoeverre dit mogelijk is met de nederlandse 500 gram grens)

Een mooie 2" Single shot zou ik ook wel weer graag in het assortiment zien. En iets in de vorm van Sacred World :)

Op de eerste plaats de beste wensen voor Harry, Jeroen en Lucas van de firma Wolff.
Geweldig initiatief opnieuw dat Wolff ons laat meedenken over het assortiment.

Ik vind dat Wolff inmiddels een redelijk uitgebalanceerd assortiment heeft.
Ik had graag willen zien dat alle producten van Wolff ook bij alle winkels te koop zijn.

Wat nieuwe artikelen betreft:

1. Misschien lukt het in de fabriek van Wolff wel om tot het juiste fluitsas te komen om de fluitcake te maken die Beko verkocht: Sky screamers. Ik mis hem nog steeds.
2. Persoonlijk ben ik een liefhebber van de cake,s met spinning tails (maagdelijk wit) in draaikolk en eindigend in mooie gekleurde peony,s
3. Een fraaie cake met salvo,s en diverse finales, zoals Outblast en Dominator.
4. Een 500 grams cake met veel mixed efrecten en herrie, zoals ADHD van Marijn

Veel succes dit jaar firma Wolff

Een nieuwe in de heavy serie, bijvoorbeeld een heavy 10 :D

Leuk idee, maar dan mogen ze wel wat aan de verpakkingen gaan doen want die van de heavy 4 scheurde al zo snel uit elkaar. Wat een ramp was dat, die 4-space zat veel beter verpakt. Dat kapot scheuren was overigens ook het geval bij super 4-16, hotshots en de four legends.

-Ik vond al de pakketten met cakes van Wolff echt een succes dit jaar, dus misschien is het wel leuk om dit uit te breiden naar een 25-shots serie net zoals de Aquarius van Original.
-Als het mogelijk is een wat kleinere en goedkopere versie van de super 500, het is een geweldige bak maar hij past helaas niet in ieder zijn budget. Denk aan een super 250 ofzo.
-Betere single shots ja, een single shot van de silver salute is een erg goed idee, die shocks vielen me erg tegen dit jaar namelijk.
-Verder zie ik ook erg graag een cake in het assortiment met dikke felwitte spinners, of een kaars met witte spinning tails en dan een ti-boeketje.
-Een 25 shots fan-shaped (5x5)Brocade Crown, Kamuro of Willow blok is natuurlijk ook nooit verkeerd.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Nee ik had een post gequote waar iemand 10 zei, maar omdat messier per 12 in een karton in zei ik: 10/12. Sorry beetje onduidelijk. :wink:

Als er één pakket net als bij de Messiers in een karton moet zitten, en er 10 verschillende heavy potjes zijn is de kartoninhoud 10/1.

Maar goed, kunnen beter maar weer ontopic gaan denk ik. :)

- cake met rauwe fluiters!
- fluitcake van rond de €5
- mooie willow cake
- Goedkope knalcake
- Een 500 grammer met verschillende effecten voor een prijs van €20-25
- Het idee van Fred van spinning tails naar een gekleurde peony klinkt mij ook super in de oren!
- De shock verbeteren
- Een leuke mine blokje van rond de €10
- Een parachute cake
- Een setje leuke knalpijlen.
- Een 2'' single shot.

Persoonlijk ben ik een liefhebber van de cake,s met spinning tails (maagdelijk wit) in draaikolk en eindigend in mooie gekleurde peony,s

1.De Daybreak bedoel je ? :P

2.Moontan weet jij dat trouwens of iets zoals de Rode Soundking Batteria toegestaan is in Nederland?

(qua effect dan natuurlijk, dat knal niveau benader je met normaal nederlands kruit natuurlijk niet.)

http://www.youtube.com/watch?v=ypqHAItH8Y4

-Roy-

Laatst bewerkt:
- cake met rauwe fluiters!
- fluitcake van rond de €5
- mooie willow cake
- Goedkope knalcake
- Een 500 grammer met verschillende effecten voor een prijs van €20-25
- Het idee van Fred van spinning tails naar een gekleurde peony klinkt mij ook super in de oren!

Goede ideeën! Fluitbak en goedkope knalcake klinken wel intressant, en een goedkope 500 grammer zeker. En zoiets maken is zeker mogelijk, kijk maar naar de Overload. Een mooie waaier die nog geen 20 euri kost.

Als er één pakket net als bij de Messiers in een karton moet zitten, en er 10 verschillende heavy potjes zijn is de kartoninhoud 10/1.

Maar goed, kunnen beter maar weer ontopic gaan denk ik. :)

Hij bedoelt niet kartoninhoud van 10/12, maar een kartoninhoud van 10/1 OF 12/1 :wink:

Maar lijkt mij super man, stuk of 10 a 12 verschillende cakes in de heavy serie, en dan nog steeds voor die goede prijs (50-70 euro)

Goede ideeën! Fluitbak en goedkope knalcake klinken wel intressant, en een goedkope 500 grammer zeker. En zoiets maken is zeker mogelijk, kijk maar naar de Overload. Een mooie waaier die nog geen 20 euri kost.

Goedkope 500 grammer hebben ze toch al, in de vorm van Mean Machines, wat overigens een topper is :D

de cake NEW YORK iets sneller maken, zodat de lucht mooi vol is vind de cake te traag in het begin

Een 49 schoten bak met alleen maar gouden effecten. Crown's, Willows, Timerain, salutes, Peonie's. Iets in de trend van de Only Gold bakken van De Kruiterij.

Een wel hele dikke Tail Candle. Een soort uit de kluiten gewassen Romeine kaarsen. Met hele dikke grote ballen die met een hele dikke staart de lucht echt lekker hoog in gaan. Zoals bijvoorbeeld op deze show op 02:23. In W-shape om het plaatje compleet te maken.

Een single shot Salute mine. Denk toch dat er met 50 gram kruit wel iets leuks in te maken?

Komt nog wel wat, moet er alleen wel even overna denken :)

Een 49 schoten bak met alleen maar gouden effecten. Crown's, Willows, Timerain, salutes, Peonie's. Iets in de trend van de Only Gold bakken van De Kruiterij.

Een wel hele dikke Tail Candle. Een soort uit de kluiten gewassen Romeine kaarsen. Met hele dikke grote ballen die met een hele dikke staart de lucht echt lekker hoog in gaan. Zoals bijvoorbeeld op deze show op 02:23. In W-shape om het plaatje compleet te maken.

Een single shot Salute mine. Denk toch dat er met 50 gram kruit wel iets leuks in te maken?

Komt nog wel wat, moet er alleen wel even overna denken :)

En dan van die kaarsen een set van 4 maken ofzo, zilveren, gouden, rode en groene kaarsen. Dit zou echt een goede aanvulling van het assortiment zijn. Of grote single shots mines, dat is ook erg gaaf.

Goedkope 500 grammer hebben ze toch al, in de vorm van Mean Machines, wat overigens een topper is :D

Die is 30 euro. En veel hebben ze er niet hoor. ik bedoel echt enkele 500 grammers, of rond de 400 voor 20 a 25 euro.

Die Single shot van de Silver Salute moet er echt komen trouwens!

Back
Bovenaan