Wat mist Wolff in het assortiment?

een echte herie bak!
van 7x 10 schoten in salvo,s
1e rij leuke fluiters(fluit pijltjes)
2e rij crackling tail (raider)
3e rij fluiters et knal (fluit pijltjes met knal)
4e rij crackling boeketjes( zo als de concode)
5e rij hele rouwe fluiters (sky screamers)
6e en 7e rij burst knallen alla silver salute (dus een salvo van 20 shots)

moet haalbaar zijn met 500 gram en het liefst in catogorie 25 tot 35e.

dan zoek ik ook nog een mooie waaier cake zoals de kamaro king maar dan mag het blauw een andere kleur zijn!

ja silver salute 100 shots is ook welkom!

en meer budget paket potjes zoals mesier heavy 5 enzv mar dan met andere efecten dus inplaats van peonys graag wat willowtjes crowntjes palmpjes enzv.

Ik vind dat ze zowieso de COMET RAIN candle weer in het assortiment moeten nemen.
Vond het de beste crackling candle die er was in nl.

Anders mischien een andere versie van maken.

Candle met.
8 shot verry loud silvercrackling tail with blue tip.
8 shot verry loud scream
Als deze er komt wil ik er graag 60.

En nog even een aanvulling qua candles.
Volgens mij is een candle met effect alla sky sreamers heel erg gaaf.
Dat is dan toch wel een hebbe dingetje om projecten mee te maken zoals een fan.
Als die er komt wil ik er graag 69 reserveren:p

grtz
Pyromaniac 1975

Ik vind dat er te weinig Full Loaded in het assortiment zit, vind namelijk het label erg mooi van Full Loaded. Zou graag meer cakes daarin zien. Er zijn trouwens ook te weinig dealers die Full Loaded in het assortiment hebben.

mvg

@ pyromaniac 1975.
vind dat een heel goed idee alleen met de nieuwe regel giving gaat er tog wat veranderen in de candels!
dus ben bang dat het um niet word!
verder een briliant idee!!

maar een set leuke singel shots alla 50gram gaat er ook wel in!
ennuh een knal pijl bij wolf heb ik ook nig niet gezien dus die mag er ook wel komen!
en wat denk je van een leuk buurt assortiment (niet zoals de big box) maar een pakket van 200e met 8 tot 10 500grammers (MET VEEL AFWISSELING)

of een panter maar dan in fanshaped! en dan wel echt 500gram en niet 375 ofzo.
of een 100 shots fan cake (alla turbo box ,crown/pyrostar/ferro 555-3 enzv)

oja en een crouse rocket maar op het einde met flinke knal natuurlijk!!

of een fluit pijl zoals americaanse zelf bouw!
gewoon een 40gram mega grote huil pijl die zeeeeeeer hoog gaat met een kei harde fluit (2 gram gerezerveerd voor een burst op het einde)
zo dat was ut wel weer even:D
mvg 3xh

als de cruise rocket al over de 100m gaat, moet je voor de 40 grams giller dan een toestemming tot opstijgen vragen bij schiphol? ahhahaha

Wat ik graag zou zien is een grotere versie van de Wasp, vergelijkbaar met de prijsklasse van de RipRap dit jaar (39,95). Alleen dan het begin iets langzamer zodat de cake wat langer duurt.

Een cake met goede Go Getter effect erin, en dan mag het best wat minder schoten zijn zodat de kwaliteit top is en de prijs niet te hoog. En weet niet of het mogelijk is maar het zou helemaal gaaf zijn als ze ook nog 'color changing' zijn. Rood naar groen, blauw naar geel etc.

Een 500 grams versie van de Silver Salute in w shape en daarna een finale met drie rijen V-shape die (zo goed als) tegelijk afgaan.

Een cake met fluitende spinners zoals op het einde van de Planet Explosion, dat zou geweldig zijn als er zo'n cake komt. Een beetje net zo als de Vrolijke Snuiter van Marijn :idea:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
wat ik vorig jaar ook al is heb vermeld, toen zeiden ze dat het niet mocht:S

gewoon potten met salute finale´s. Maakt een pot altijd goed af!

bijvoorbeeld bij de heavy 3-4-5 potjes lijkt het me leuk.

Zou het niet vet zijn als wolff met een cake komt zoals de Silver Salute maar dan in salvo's van 10 tegelijk net zoals bij de Asian Thunder Cake 500 gram?

Ik vind dat ze zowieso de COMET RAIN candle weer in het assortiment moeten nemen.
Vond het de beste crackling candle die er was in nl.

Anders mischien een andere versie van maken.

Candle met.
8 shot verry loud silvercrackling tail with blue tip.

Als deze er komt wil ik er graag 60.

grtz
Pyromaniac 1975

Ik sluit me helemaal bij pyromaniac aan, is mis ook een goede candle:bye:

Back
Bovenaan