Wat mist Wolff in het assortiment?

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Dit is een algemeen topic voor ideetjes die jullie hebben over het assortiment van Wolff. Zij zijn benieuwd wat ze nog missen in het assortiment, maar ook wat er verbeterd kan worden n.a.v. jullie ervaringen.

Post maar raak, zij lezen mee, alle reacties worden zeker gelezen door Wolff. :wink:

wannahaves

wannahaves

1 De Smaragd pijlen graag terug! Mag ook in pakket vorm met alleen golden brocade.
2 De aloude brulpijl graag terug! Met gil als van Cruise Missile en knal op geringe hoogte als van de Silver Salute.

3 Een cake met goede Falling leaves (Zie Spring Flowers van Bon of JITC/Falling leafs van Broekhoff)
4 Een cake met Jellyfish, en dan kun je als voorbeeld de Tequila van Zena nemen. Dat shaped hoeft dan niet perse (maakt het onnodig duur)
5 Een huilcake in de zware klasse a la Sky Screamers. (40 a 60 shots)
6 Een 75 shots Snelvuur Silver Salute met 10 shots per seconde als perfect finaleblok.
7 Een horsetail cake (30 shots) met als v.b de Burned horse (Zena) maar dan langzamer geschoten en niet in salvo's. Horsetails graag wel maximaal vullen en met veel houtskool zodat ze branden tot op de grond.
8 De Wasp XXL, m.a.w. de Monster King van Nico in een Wolff jasje. Dat zijn de koningen onder de hummers.

Verder al deze cakes ook graag in de Duitse markt zetten (500 gram mag daar nu ook!), zodat we al deze cakes volgend jaar bij de Aldi-Sued kunnen veroveren voor weinig geld.

Als Duitsland niet in de planning ligt dan graag alles in I-shape en onder de 50 euro.

Als laatste graag alle potten met 2 lonten, zodat wij als freaks makkelijk kunnen doorlonten. Onder de CE-keuring mag dit voor zover ik weet ook voor de NL markt.

Een single shot maken van de Silver Salute. Dit zou een verrijking zijn op de Nederlandse markt. De Binkie is super, maar dit zou het beste zijn.

Ik zou wel wat meer goedkope waaiers willen zien, van +- 25 euro, neem bijvoorbeeld het Flower Assorti van Zena/original.

Voor de rest over jullie producten: allemaal top, vond alleen de stars over paris en de super 500 tegenvallen. (Komt misschien ook omdat ik daar hoge verwachtingen van had)

Ik vind dat ze zowieso de COMET RAIN candle weer in het assortiment moeten nemen.
Vond het de beste crackling candle die er was in nl.

Anders mischien een andere versie van maken.

Candle met.
8 shot verry loud silvercrackling tail with blue tip.

Als deze er komt wil ik er graag 60.

grtz
Pyromaniac 1975

1.Een mine cake met mines zo groot als in de Vette marja van Marijn.
Weet trouwens niet of dit toegestaan is. :rolleyes:

2.De Sniper cake terug zoals ie vroeger was. (volle boeketten)

3.Kan iemand beantwoorden of het mogelijk/toegestaan is om een salute cake te maken van 12 shots die bijv. in een keer leeg schiet?

Zoals de rode Soundking Batteria :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik verder nog ideeën heb edit ik mijn post wel.

Zoals al eerder is gezegd, De smaragd pijl graag terug! Deze pijl was werkelijk fantastisch voor zijn geld en ik zou hier graag nog veelvuldig gebruik van willen maken:)

Goede 2" Singleshots met de prijs kwaliteit verhouding die we gewend zijn van wolff (geen dubbele effecten zoals mortar maar 1 goed en groot effect zoals een flinke brocade crown, crackling willow, spider, chrys.)

Een "finale blok" met veel tempo bonte mixed effecte met fluiters en uiteraard salutes (beetje zoals zware jongens van marijn)

De cruise rocket met een knal op een einde zoals de sun warrior rocket.

X-shape (dus 2x een Z-shape die evenwijdig gespiegeld van elkaar lopen) laag kaliber blok met snel tempo en enkel tail en star effecten!

Mine blok

Showbox met veel verschillende effecten en een salute finale (zoals de thor fusion) Hierin kunnen bijvoorbeeld van andere blokken de effecten gebruikt worden..

Groeten

Een cake met alleen golden willow effect, zoals de Titania van New Spirit. Vind ik persoonlijk erg mooi :)

Een nieuwe versie van de Smaragd rocket is inderdaad ook niet verkeerd, want die was erg tof, zeker voor zijn prijs :)

Een cake met simpele peony effecten, maar dan wel echt grote effecten met een bonte verzameling aan kleuren, zoals blauw, rood, geel, paars, roze, groen enz :)

De Mortal terug.
Of een 1,5 en/of 2 inch single shot met mooie sier effect.
Welke effecten, kijk maar in de post van Rembo.
Graag geen crackling in deze single shots.

Een paraschute cake.
Welke effecten die paraschutes krijgen, dat mag Wolff zelf bedenken.
Daar is Wolff goed in denk ik.

Meer kan ik echt niet verzinnen.

O ja wel.
Een pakket van de losse pijlen van Wolff.
Ik bedoel losse pijlen zoals, de Formula 1, Titan, de Goliat, Solid, Universe rocket, Golden Crown en de Cobra.
Mooie pijlen en als ze in een pakket zitten, ben ik helemaal blij.
Dit zijn echt lekkere super pijlen.

Blijheid. ;-)

Laatst bewerkt:
49s versie van de concerto rosso in I Z of Fan shape. De mamooth pijl van vroeger weer produceren en zoals anderen ook al aangeven goede 2* single shots.

Laatst bewerkt:
- Zoals eerder gezegt in dit topic Silver Salute single shot!

- Ook een panter waaier (Bv. 5x5sh. fanshaped) zou niet verkeerd zijn!

- En indien mogelijk zou ik graag de Sacred world weer terug zien.

een knal blok met een mooi budget prijsje, bv. 11/15 euro met 25 shots, want ik denk dat mensen met een beperkt budget 35/22 euro net iets te duur vinden voor een knalcake

- een falling leaves cake, maar dan niet van 50 euro ofzo, eerder rond de 20/25

- en een XL versie van de wasp cake

Een 35 shots waaiercake 5x7 shots met gouden brocade crown effecten. moet wel een max gevulde cake zijn en niet duurder dan 50 a 55 euro. Cake die niet per 1 schiet meer hele row (rij) te gelijk

Wasp in 500 grams formaat leek mij ook helemaal geweldig.

Een single shot maken van de Silver Salute. Dit zou een verrijking zijn op de Nederlandse markt. De Binkie is super, maar dit zou het beste zijn.

Een single shot à la Silver Salute zal inderdaad harder zijn dan de Binkie.
Ik heb hem ook gehad, niet een single shot Silver Salute, maar wel de Silver Salute 36shots en die gaat zeker harder dan een vergelijkbare cake met allemaal Binkies, zoals een knalcake van de Levensgenieters van Marijn. Dit is dan een 25 shots cake met enkel knal, infeite zijn dit 25 Binkies in een cake die zijn doorgelont. Deze had ik ook.
En ik denk dat het waarschijnlijk is dat Wolf dit jaar een single shot à la Silver Salute op de markt zal brengen.

Ik hoop dat Wolf een NOG HARDERE knalcake op de markt zal brengen dan de Silver Salute.

eentje die op de BS120 van jorge lijkt:p, maar dat zal nooit van ze leven gebeuren....het is maar een fantasie:D

Dit vond ik dus ook zo'n goed idee!

Ik heb dit idee afgelopen week gemaild naar Wolf, en inmiddels mail terug gekregen: Ze nemen het mee in de evalutie.

Verder doet Wolf er misschien ook wel goed aan om die ozo geweldige Heavy potjes ook los te gaan verkopen (Voor de gewone prijs, dat is 6,50á 6,60 per blokje)

Verder weer nieuwe budget cakes en ook goede blokken en waaiers. Vernieuwing is altijd goed.

Verder zou een pakket met wat fonteinen of vulkanen voor een normale prijs en van goede kwaliteit ook wel leuk zijn.

En over die Comet Rain, die mag idd best terug, dat was een goed ding!
:bye:

-Een cake met snelle salvo's van 4 á 5 shots, en dan 30 tot 50 shots totaal (met o.a. crosette effect).
-Een pure knalpijl, als dat mogelijk is.
-Pijlen met multiple crosette effect, eerst crosette, dan elke lichtbol daarvan weer uiteenknalled naar crosette. Eventueel ook nog zoiets in singleshot vorm.

Edit:-Een waaiercake met alleen maar grote felle lichtkogels (eventueel met dikke tail), zoals je ook wel in prof. cakes ziet. Dus geen romeinse kaars balletjes zoals in de spring wind van lesli of wiper van weco, maar gewoon groot en goed lang brandend. In V/W/Fan shape salvo's lijkt me dit wel mooi, eventueel in Z-shape.
Ook zo'n soort cake maar dan met alleen maar grote mines of een gouden muur lijkt me wel wat, en met dat laatste bedoel ik iets als dit: http://www.youtube.com/watch?v=whPNtB5iFyI of http://www.youtube.com/watch?v=VzfaVPZv6oY.
Tenminste, als dit mogelijk is met de wet/regelgeving en ook niet een cake van 100+ euro's gaat worden.

Laatst bewerkt:
Een nieuwe in de heavy serie, bijvoorbeeld een heavy 10 :D

hahaha dan wordt het pakket wel heel lang! ik denk niet dat die er komt want je ken net zo goed 2X hevay 5 kopen..

Een knalpijl vind ik nog niet zo'n slecht idee. Die heeft Wolf nog niet. Wel met gil(Sun Warrior) maar gewoon alleen een goede knal.

Back
Bovenaan