Wat is jouw vervoer?

816749985_5_YRWp.jpeg

Volgens mij mijn ride nog niet laten zien, standaard fiets, maar echt, die bak is superhandig als je 112 fotograaf ben xD Ben wel al aan het rijlessen, dus hoop in de toekomst met m'n ma's auto te kunnen rijden. (Niks byzonders)

11_07_01_my_bike_by_herdervriend-d3l306o.jpg

Volgens mij mijn ride nog niet laten zien, standaard fiets, maar echt, die bak is superhandig als je 112 fotograaf ben xD Ben wel al aan het rijlessen, dus hoop in de toekomst met m'n ma's auto te kunnen rijden. (Niks byzonders)

image

Ben nu wel benieuwd wat voor auto dat dan is :D
Hoeft ook niet bijzonder te zijn toch, als hij maar goed rijd is het prima! :wink:

Gaaf topic dit! een van mn grootste hobby's is auto's!
ik vind eigenlijk alles wat een beetje rap gaat wel tof. maar heb voornamelijk een liefde voor japanse (sport)auto's, al kan ik een dikke amerikaan ook wel waarderen:)

op me 18e de Renault Megane Break 1.4 16v '02 van mn ouders overgekocht. ook op mn 18e nog me vrachtwagen rijbewijs erbij gehaald.
hier een foto op Valkenburg, naast toendertijd mn droomauto. een Nissan Skyline R33 GTS-T S1, dat er uiteindelijk nog ietsie meer voor de deur kwam had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, toch is het zo gelopen:D
DSC_0196-2.jpg

Dit is namelijk mn nieuwe trots sinds begin dit jaar (ja ik heb het even rustig aan moeten doen met het vuurwerk afgelopen jaarwisseling:rolleyes:)

Een Nissan Skyline R33 GTR V-spec uit 1995!
met als huidige speclist sinds deze week:

Uiterlijk:
Spark Silver Metallic
18 inch Volk GT-C velgen met 265/35/18 Dunlop SP Sportmaxx banden
Veilside E-I Front Lip
Standaard GTR Spoiler met carbon end caps

Motor/bak:
RB26DETT (2,6L 6 in lijn Twin Turbo, intercooler)
Stock turbo's @ 1 bar turbodruk
Gereviseerde versnellingsbak
HKS Twin Plate Koppeling
Trust/Greddy Intake met custom Greddy Piping
Greddy Versterkte Distrubutieriem
Nieuwe Oliepomp
Nieuwe Bougies
AEM EMS ECU gemapt door Pro Import met Launchcontrol:D
AEM 3.5 bar map sensor
AEM Boost Solenoid
Nismo RVS 3 inch uitlaatlijn met echt een Huge tip:p

plaatje volgt nog.

Handling:
Öhlin verstelbare Sport Dempers rondom
Driftworks Verstelbare Tension Rods
Driftworks Total Hicas Elimination
Stock Brembo klauwen met Ferodo DS2500 Brake Pads
Stoptech Geperforeerde Schijven voor, Replacements achter
Rays Wielbouten

DSC_0036-kopie.jpg

Interieur/diverse:
Rechtsgestuurd zoals eigenlijk alle Skylines zijn
Airco met klimaatregeling
Clifford Alarm
Electrische Ramen en Spiegels
Räzo pookknop
Blitz Dual Turbo Timer
AEM Eugo Air/Fuel Meter
AEM Tru Boost Meter/Controller

DSC_0239.jpg

DSC_2775klein.jpg

DSC_2809klein.jpg

Gaat als een raket! zeker als je maar 95pk gewend bent..
911's eet ie als ontbijt haha:D
auto staat nu bij Pro Import voor de nieuwe mapping, intake, driftworks spullen,grondige onderhoudsbeurt en een Dyno sessie. kan m als het goed is volgende week weer oppikken

Laatst bewerkt:
Damn..... dat is pas een pure Jap :thumbsup:

Gave bak man, dit is ook nog een droom van mij.
Nieuwe mapping... mmm... waar komt je vermogen dalijk op uit? :D

als het goed is rond de 400 pk's:D

in 2009 is ie in engeland al is getest op 395HP met een Apexi Power FC Ecu op een Dyno Dynamics testbank. daarna in 2010 heeft ie een AEM ecu gekregen die dus niet goed afgesteld bleek te staan. klopte nog wel meer niet aan, vandaar dat ie zo flink word aangepakt door Pro Import zodat ie straks weer in prima staat verkeerd en weer perfect loopt en betrouwbaar is.

maar Henk (mapper van Pro Import, ookwel de Wizard genoemd:)) denkt die 400hp toch wel weer te gaan halen. misschien zelfs er wat overheen. ze hebben nu zelf ook een 4wd Dyno Dynamics testbank.

in de toekomst wil ik eigenlijk nog wat grotere turbo's erop hebben, maar dan ga je ook meteen aan grotere intercooler, andere injectoren, brandstofrail, pompen, inlaat plenum, nog een remap etc denken dus dat word een erg dure grap. maar dan zit je al gauw richting de 600+ pk :p wil je nog meer dan moet je aan andere internals enzo gaan denken om het betrouwbaar te houden, en dat word een beetje onbetaalbaar ben ik bang :rolleyes:

met die slechte afstelling heb ik nog wel een sprintje van een Audi R8 4,2L v8 nipt gewonnen dus rond de 350whp moet ie nog wel gezeten hebben anders lukt je dat echt niet.

Laatst bewerkt:
de vespa is een plaatje van internet maar de mijne was roestiger en puur wintervervoer en nu is hij dan ook weg :cry::wink:
beta staat hier voor de deur beetje lui´igheid want eigenlijk wil ik haar verkopen.
dan me echte vervoer me rox´je rijdt lekker door 85 echte kilometers.
mvg bluebear

Mooie D! *kuch zou toch voor zn grotere broer gaan *kuch*. 150 PK toch?

Laatst bewerkt:
Dan ook mijn ride maar :D
Lekker goedkoop chinees scootertje (Baotian Tiger, 2010 model; 50CC 4 takt:cry:).

Voor voorlopig alleen uiterlijk gehobby'd.

Lijstje veranderingen
- Kenteken aan underseat (ipv aan lelijk lang spatbord)
- Veel stickers (Monster Energy, Shell)
- Groene handvatten
- Carbon look (o.a. cockpit, accuklepje, uitlaatdemper)
- Booskijkers

Plannen
- Xenon-look lampen
- 85CC (ligt al even klaar, maar geen tijd voor)

img2609wz.jpg

img2632j.jpg

img2666.jpg

Back
Bovenaan