Wat is jouw vervoer?

Jaaa heerlijk een Tigra. Heb daar ook 5 fijne jaartjes in gereden. En flink afgeragd ook. Is dat de rio verde uitvoering? Leren bekleding enzo?

Tsja Pinarello... Dat zijn zowel een beetje de beste fietsen die je kan krijgen op dat gebied he ;)

Thnx voor de leuke reacties :)

inmiddels heb ik de auto weer terug, echt wereld van verschil!

Remap werd uiteindelijk toch maar een compleet nieuwe ECU.
wel meteen een Haltech Platinum Pro ECU :D
dit omdat de AEM EMS verkeerde waardes van de ontsteking bleef geven.
was de eerste bij pro import vandaan met de nieuwe launch control erop (op hun demo R33 na dan) inmiddels zijn er meerdere langs geweest voor de update hahaha. dit is niet een 2e rev limiter maar een systeem wat ook daadwerkelijk turbo druk opbouwt en je dus als een raket lanceerd :wink:

owjah nieuwe vermogen zit op 428Pk @ 6800tpm en 482,5Nm bij 5500tpm
eigenlijk het meest indrukwekkende vind ik nu hoe die aan zn gas hangt, waar die eerst echt een soortvan op gang moest komen hebt ie nu echt een veel betere response.
en vooral de koppelcurve is flink verbeterd, echt veel eerder is het koppel beschikbaar.
Bij 3000 toeren komen de turbo's er echt in en word je al in je stoel gedrukt
3500 toeren al 430Nm
4500 460Nm
5500 482,5Nm
6500 460Nm waarna het langzaam af neemt maar het vermogen nog blijft stijgen.
7000 420Nm en dan word het eigenlijk tijd om over te schakelen, doortrekken heb niet heel veel zin meer.

het voelt iig aan alsof ie maar blijft trekken als je op het gas gaat staan :D

Engine bay pics
DSC_0004.jpg

DSC_0012.jpg

Splitfire Coilpacks
DSC_0016.jpg

Hicas Eliminatie van Driftworks eronder
DSC_0026.jpg

Driftworks Tension Rods voor
DSC_0033.jpg

Dyno Grafiek
R33GTRJIM428PS.jpg

Dyno Filmpje, en een test van de launch control (who needs fireworks :D)
http://www.youtube.com/watch?v=A9AzZEMj_kg

Netjes netjes GTRulez!
Zelf wordt ik in Januari 18, dan hoop ik voor m'n rijbewijs te gaan, ben nu al bezig met theorie.
En dan rondrijden in de Dacia Logan MCV BlackLine van m'n ouders.
Zelf wil ik een van de volgende 3 auto's:
- VW Golf 3
- Seat Leon
- Honda Civic

:)

oehhh leuke bak die gtr ik zelf rij in een 2 liter zuipende celica die ik helaas weg moet doen omdat ie zo veel drinkt :'(

Dit is mijn auto ik heb er hard voor gespaard en hij is verderest standaar (op een sub na dan)
Seat Ibiza 1.4 16V 100pk Stylance

Zo, laat ik dan ook maar weer eens reageren op mijn eigen topic :D

Hoop gebeurd!

Allereerst de auto van mijn vriendin.

Bij aankoop
Foto-AC4EXHK6.jpg

Foto-DS7TYBHQ.jpg

Algauw leuke velgjes en een goede verlaging erop gedaan.
Foto-PWIMNSE3.jpg

Had gebruikersschade, roest, problemen met de motor en natuurlijk leuke plannen :D Dan ga je toch gewoon beginnen?
Mist die hier nou echt de achterkant? Ja, achterschermen en complete achterkant vervangen!
Foto-NWX6MQWS.jpg

Ontzettend veel gedaan hier, maar daarvoor zit niemand te wachten op het vuurwerkforum. Wel een paar foto's van het resultaat.

Foto-IRVBIKDM.jpg

Foto-OYSGUW4K.jpg

Heel leuk natuurlijk zo laag, maar is het handig? Nee, de gemiddelde drempel wordt met 10 km/h genomen en de helft van de parkeerplaatsen kan je niet fatsoenlijk gebruiken
Foto-RXYQEQPM.jpg

Laatst bewerkt:
En dan mijn eigen auto, ook niet geheel stil gezeten..
Hier staat die zo'n 9 maanden geleden er zo bij.
Foto-XB36I4OF.jpg

Iets later
Foto-LAZTC6UY.jpg

Was er ook niet helemaal tevreden mee. Dus strakke achterklep, clean voorbumper en achterbumper gehaald en de daklijsten in kleur mee laten spuiten.
Vlak daarna is het motorblok in de soep gelopen.. Wat doe je dan, wou hem eerst verkopen maar dan krijg je er niets voor.. Dus via via een leuk pk monstertje kunnen kopen. 2.0 16v..

Natuurlijk weinig ervaring en kennis van motorisch en geen idee waar je aan begint.. Toch gedaan en inmiddels is het zo goed als af (5 maanden later...)

Nu staat het er zo bij en is helaas afgekeurd. Custom aandrijfassen blijken op 3mm niet goed te zijn.. Dus dit aanpassen en dan de weg op met alle spulletjes die klaarliggen.
Foto-EOT8FC6B.jpg

Foto-JBHIY3N4.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan