Wat is jouw vervoer?

hanwagperu.jpg

heb er ook nog van lafuma, luxe uitvoering met climatecontrol! (thinsulate voering)

beide met nubic leer en rubber sideskirts. heb er bij de lafuma ook nog een rubber motorkapbescherming op liggen.

deze brengen mij overal waar ik maar heen wil!

Zelf rij ik op dit ding, al 2 jaar lang mijn grootste passie, BMX.

images

Helaas kan ik nu een half jaar niet meer trainen in verband met een crash, beiden armen meerdere botbreuken. Tja... :p

Aan het eind van het jaar een Ford Transit Connect, van een vriend, maar wel noodzakelijk...!

dsc00301.jpg

Heb je er zoveel problemen mee dan Mike? Onze Megane Station Wagon doet het anders prima :)

Ja, mag ook wel, die is 2x zo jong. :p
Het blijft Renault he, is er niks stuk aan de auto, dan is de sleutel wel weer kapot, zo blijf je aan de gang. Dure post in ieder geval. :wink:

Haha, dat hoor ik vaker van de renaultjes :D maar toch vind ik het erg fijne auto's!
En damn, er komen hier behoorlijk wat zeer dikke bakken voorbij!
Inmiddels is mijn tweede auto total loss en is die verkocht. Ben nu weer op zoek naar een nieuwe kadett, en als het even kan een mooie D kadett!

Richardus, ik snap jou ook hoor. Zoals jij denkt denken mijn ouders ook. En meer mensen om mij heen. Voor mij is het gewoon de kick om iets te hebben waar ik trots op kan zijn, wat andere mensen van mijn scooter, auto, aquarium, nachtlampje of onderbroek denken interesseert mij eigenlijk niet zoveel. Maar ik vind het geweldig om naar mijn eigen ding te kijken en te kunnen denken: Ja daar ben ik trots op, en als het even kan nog een traantje wegpinken ook :D

Mattenfreak, naast die mooie auto ook erg dikke foto's zeg!

Markmt5, heb jij toevallig ook nog wat meer foto's van dat speelgoedje!! Wat een ding zeg, uiteindelijk ook het doel voor mij, een mooie jap :D

64323963_3-kreidler-rmc-g-scooter-50cc-brommer.jpg

My ride een Kreidler scooter rijd erg fijn! 9 Oktober beginnen met lessen voor de auto dan waarschijnlijk een VW polo! :)

Als ouwe man heb ik wat met ouwe dingen.. Mijn ride; een 1973 Suzuki T500 'widowmaker' (was toen de reputatie van deze fiets door de topsnelheid van 190 in combinatie met zielige trommel remmen).
hr2.jpg

Een 500cc brommer, voor het eerst op de NL markt in 1968, m'n geboorte jaar, toen tweetact rook en klereherrie er gewoon bij hoorde. :rolleyes:

Haha, nou mijn pa wel denk ik :D heeft een mooie gazelle mountainbike waar je U tegen zegt :D

Subarufreak, je heb niet overdreven! Dat ding ziet er echt goed uit man!
En Roel, haha wat een meesterlijkding zeg! Staat gewoon op motorkenteken neem ik aan? Wel wijs zo'n ding met 2takt pijpje eronder. haha..

Hier een foto van mijn nieuwe ride :rolleyes
Hij is net nieuw. Heb er nog wilde plannen mee maar dat moet na oud en nieuw gebeuren. Nu eerst weer wat centjes sparen voor vuurwerk haha.

GroteFoto-W7H8QNPZ.jpg

Die van mij.

Ik heb voor de corsa nu een schroefset gekocht, nieuwe velgen geregeld, nieuwe voor+achterbumper en ik ben op zoek naar een rechtervoorscherm. Dat allemaal laten spuiten en dan kan ik alles er goed opzetten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan