Wat is jouw dikste 30mm 100s?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoe dit is wel een heel lastige, best veel hele hele goeie 30mm 100sh gehad.

Snowstorm, Spectacle 100, Glitter Willow 2 Colorz, Spinnerz 2 Colorz, Event 4 Seasons, ik kan wel door blijven gaan allemaal stuk voor stuk geweldig.

Maar wat ik het meest mis? dat is er eigenlijk niet 1 maar nagenoeg alle oude 100sh 30mm van ZEN Vuurwerk..man wat waren dat topbakken en zou ik die graag weer zien.

Diverse malen heb ik de Golden Ilusion gehad, wat een geweldige compound was dat. Tegenwoordig helaas niet meer in het assortiment bij vuurwerk mania. Dit jaar heb ik voor het eerst de Break Out van Wolff vuurwerk in mijn collectie. Na het zien van het filmpje hierboven, heb ik geen spijt van mijn aankoop in januari

Diverse malen heb ik de Golden Ilusion gehad, wat een geweldige compound was dat. Tegenwoordig helaas niet meer in het assortiment bij vuurwerk mania. Dit jaar heb ik voor het eerst de Break Out van Wolff vuurwerk in mijn collectie. Na het zien van het filmpje hierboven, heb ik geen spijt van mijn aankoop in januari
In het noorden van het land een gigant heeft hem nog.

Goed alternatief is de Willow Mayhem van Magnum. Deze zal qua prijs met de Magnumactie ook wat beter betaalbaar zijn!

Hierbij ons eerste deel van de top 10 30mm compounds die wij hebben mogen aanschouwen. Blijven allemaal stuk voor stuk parels.

Die Rotern Baron vond ik op filmpjes altijd erg tegenvallen, maar hier ziet hij er wel heel goed uit! Goedkoopste waar ik hem nu nog voor zie is 180 en dat vindt ik dan weer net iets te prijzig.

OF het de dikste 30mm 100shots bak is,dat weet ik niet,maar voorlopig is het voor zover ik me kan herinneren,dit jaar voor het 1st dat ik er uberhaupt 1 heb,en dat is dan de 1.2 insane crown bomber :d

Die Rotern Baron vond ik op filmpjes altijd erg tegenvallen, maar hier ziet hij er wel heel goed uit! Goedkoopste waar ik hem nu nog voor zie is 180 en dat vindt ik dan weer net iets te prijzig.

Ja ik vond hem op veel filmpjes ook tegenvallen. Deze voor een leuke prijs kunnen kopen toen der tijd.

Maar in de straat klapte deze heerlijk en effecten bleven lang hangen. Zou hem zo weer voor een schappelijk prijs kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan