piper_oo-kiw
VWC lid
Snowstorm 1.0!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die werd paar jaar geleden verkocht bij Zena in Belgie via Original Fireworks.Die topper box,van welk merk is dat,en is dat nog verkrijgbaar ?
Fraaie show zover![]()
In het noorden van het land een gigant heeft hem nog.Diverse malen heb ik de Golden Ilusion gehad, wat een geweldige compound was dat. Tegenwoordig helaas niet meer in het assortiment bij vuurwerk mania. Dit jaar heb ik voor het eerst de Break Out van Wolff vuurwerk in mijn collectie. Na het zien van het filmpje hierboven, heb ik geen spijt van mijn aankoop in januari
Twijfel om die ook nog een keer mee te pakken. Was prima vorig jaar maar niet indrukwekkend. Kwam vast door de wind denk ik!Ik vindt de immortal gold van rubro echt een topper![]()
Die Rotern Baron vond ik op filmpjes altijd erg tegenvallen, maar hier ziet hij er wel heel goed uit! Goedkoopste waar ik hem nu nog voor zie is 180 en dat vindt ik dan weer net iets te prijzig.Hierbij ons eerste deel van de top 10 30mm compounds die wij hebben mogen aanschouwen. Blijven allemaal stuk voor stuk parels.
Die Rotern Baron vond ik op filmpjes altijd erg tegenvallen, maar hier ziet hij er wel heel goed uit! Goedkoopste waar ik hem nu nog voor zie is 180 en dat vindt ik dan weer net iets te prijzig.
Ben inmiddels heel benieuwd naar deel 2! hahaHierbij ons eerste deel van de top 10 30mm compounds die wij hebben mogen aanschouwen. Blijven allemaal stuk voor stuk parels.
Komt volgende week zaterdagBen inmiddels heel benieuwd naar deel 2! haha