Wat is jouw dikste 30mm 100s?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles wat er boven mij genoemd is mag eigenlijk in geen enkele liefhebber zijn collectie missen. Door het kooiverhaal zijn we genodigd keuzes te maken en is het voor mij dit jaar de eerste keer met een Break out, Lion en de Sylvester mainframe en daar is het gewoon erg lastig uit te kiezen dus alle drie👨🏻‍🎨

Laatst bewerkt:
Beetje door de oude collectiefoto's gestruind, maar gek genoeg niet veel 100shots 30MM bakken gehad. Ik ga voor de Golden Illusion , vooral eerste productiejaar. Dikke klappen en effecten. Heb er nog 1 van (laatste?)PJ21 die staat te trappelen voor een windstil O&N...

Wat mistig toen, maar je krijgt een idee

Hierbij het laatste deel met daarin nummer 5 tot en met 1 🔥 Wat is jullie favoriete 30mm 100shots compound? 👀

Top 10 "100 Shots 30mm Compounds" Deel 2 : Vuurwerk Compilatie

Mooie compilatie Bolle-040; alle producten zijn erg mooi in beeld gebracht. Hoogtepunt was de reactie na afloop van de Immortal Gold. Die blijft verbazen. Kneiter van een bak, ik heb 'm dit jaar ook.

Ik mis de extasy of gold van Funke. Dit moet, gezien de films, ook een echte beuker zijn (geweest)
Ik wilde het net gaan schrijven, maar dat is voor mij toch wel de beste 30mm 100sh die ik zelf gehad heb. Standje corolla blue maar dan met variatie in soorten goud. Tempo is perfect om nog maar niet over de hangtijd te spreken!

• Like
Waarderingen: bart
Van wat ik mij kan herinneren en gezien heb de Break Out. Maar heb nog een goed gedroogde Golden Bonfire Fanshape en Insane Crown Bomber liggen. Misschien gaan die er overheen.

Mooie compilatie Bolle-040; alle producten zijn erg mooi in beeld gebracht. Hoogtepunt was de reactie na afloop van de Immortal Gold. Die blijft verbazen. Kneiter van een bak, ik heb 'm dit jaar ook.
Bedankt we doen het graag :), Ja die Immortal Gold was onder ideale weersomstandigheden geschoten en een goede batch. Heerlijke hangtime en brede effecten!

Coconut Bounty. Maar ik heb veel hoop in de Color Cream. Je moet wat zonder beelden.

Toen vuurwerkmania net op de markt kwam heetten ze Geisha. In dat jaar haden ze 2 100shots bakken waarbij de cakes (compound bestond nog niet) met snellont tegen elkaar stond en er geen vertraging was.

Ik kan alleen niet meer op de naam komen.
Maar dat waren voor mij de dikste ooit (vanwege het ramtempo).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan