Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie compilatie Bolle-040; alle producten zijn erg mooi in beeld gebracht. Hoogtepunt was de reactie na afloop van de Immortal Gold. Die blijft verbazen. Kneiter van een bak, ik heb 'm dit jaar ook.Hierbij het laatste deel met daarin nummer 5 tot en met 1Wat is jullie favoriete 30mm 100shots compound?
Top 10 "100 Shots 30mm Compounds" Deel 2 : Vuurwerk Compilatie
Ik wilde het net gaan schrijven, maar dat is voor mij toch wel de beste 30mm 100sh die ik zelf gehad heb. Standje corolla blue maar dan met variatie in soorten goud. Tempo is perfect om nog maar niet over de hangtijd te spreken!Ik mis de extasy of gold van Funke. Dit moet, gezien de films, ook een echte beuker zijn (geweest)
Bedankt we doen het graagMooie compilatie Bolle-040; alle producten zijn erg mooi in beeld gebracht. Hoogtepunt was de reactie na afloop van de Immortal Gold. Die blijft verbazen. Kneiter van een bak, ik heb 'm dit jaar ook.
Ik ben het eens met nummer 1 een geweldenaar was dat!Hierbij het laatste deel met daarin nummer 5 tot en met 1Wat is jullie favoriete 30mm 100shots compound?
Top 10 "100 Shots 30mm Compounds" Deel 2 : Vuurwerk Compilatie
Pracht beest in 2020, samen met de Snowblind geschoten (gemixed). Bizar goede batch was dat!Ik ben het eens met nummer 1 een geweldenaar was dat!