Wat is jouw dikste 30mm 100s?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb dit jaar een aantal nieuwe 30 mm blokken waarvan ik hoop dat ze fantastisch presteren:

Coconut Bounty
Sky Symphony
Super Flowers

verder hoge verwachtingen van het 1.2 assorted display blok van broekhoff

De oude 30mm blokken van Evo, denk aan de RamBam serie, limited edition en 4x30 mm compound.

Momenteel de Lion, Break Out & Insane crown bomber.

Denk toch wel de 1.2” Total Event Box. Dit jaar voor de laatste keer toch weer in de straat.

En als ik een beetje vals speel de 1.2” Bad #SS Box, 120 schoten. Machtig ding was dat!

vorig jaar break out was toch wel echt super, beukte er flink op los. Dit jaar denk ik dat het een wedstrijd word tussen de 1.2 big willow en de originals finest box.

Niet persee het dikste, maar prijs kwaliteits verhouding vond ik de Sensation boxen erg goed. Dit jaar zeker meer van halen.

Spinnerz 2 Colorz was toch wel errug lekker om weer een keer geschoten te hebben, kwaliteit was ondanks de verLeslisering nog gewoon goed. Ook de ICB natuurlijk een topper van jewelste.

Wellicht omdat de spinnerz al jaren niet is geproduceerd :droolthum
Ah zou kunnen hoor. Kan me herinneren dat de Heisenberg die ik een tijdje geleden schoot ook gewoon nieuwe productie was onder Lesli terwijl die volgens het product topic op VWC al uitloop moest zijn. Vandaar dat ik even die aanname maakte.

Ah zou kunnen hoor. Kan me herinneren dat de Heisenberg die ik een tijdje geleden schoot ook gewoon nieuwe productie was onder Lesli terwijl die volgens het product topic op VWC al uitloop moest zijn. Vandaar dat ik even die aanname maakte.

Laatste batch in NL was helemaal afgekeurd, dus in DE staan die batches nog :yes: Daarna niet meer gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan