Wat is jouw dikste 30mm 100s?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Final Destination van China Red. Daarna de Break Out.

Heb een Lion van vorig jaar, wellicht dat deze de 2 overtreft!

Zonder twijfel de Corolla Blue van Funke in windstille condities, echt ongeëvenaard in F2.

En ook ik moet toegeven aan een tweede bak, de Ecstasy of Gold van Funke, goud tot aan de grond en wat een burst voor 1.4G!

Van wat ik zelf meegemaakt heb:
Corolla Blue was heel dik qua burst en spreiding, maar ben zelf niet echt van de single effect boxen.
Break Out en Total Event Box waren denk ik wel de beste.
Immortal Gold en Ocean of Lights vielen absoluut niet tegen.

Moet ik tog voor de Colorful City van Pangu gaan, wat een bak was dat zeg.
Maar ook de 1,2'' spinnerz to colorz was een geweldige box.

Ondanks dat Funke corrola blue echt mijn favoriete box qua effect is, ben je te afhankelijk van het weer. Vandaar dat mijn keuze valt op Funke scala 100a. Bizar harde burst en prachtige kleuren.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een pure 30mm ,100shots box/compound heb gehad 🤫
Waar ik via dit topic wel achter ben gekomen,dat is het antwoord op een vraag die ik al enkele jaren had.
Jaaren terug toen we nog O&N vierde bij een maatje van me toen werd er een box afgestoken door buren, waar ik nooit de naam van kon vinden,maar wel machtig mooi was.
Blijkt nu dus om de 1,2'' spinnerz to colorz te gaan :thumbup:
(is de transbomber overigens een pure 30mm box ? ,dan kan dat misschien mijn keuze wel worden :d )

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een pure 30mm ,100shots box/compound heb gehad 🤫
Waar ik via dit topic wel achter ben gekomen,dat is het antwoord op een vraag die ik al enkele jaren had.
Jaaren terug toen we nog O&N vierde bij een maatje van me toen werd er een box afgestoken door buren, waar ik nooit de naam van kon vinden,maar wel machtig mooi was.
(is de transbomber overigens een pure 30mm box ? ,dan kan dat misschien mijn keuze wel worden :d )
Transbomber is 25 mm

1.2" Spinnerz 2 Colorz, een van de mooiste compounds ooit. Helaas werd de laatste batch afgekeurd en was het daarna uitloop. Als je er echt voor wil gaan dan zijn ze in DE nog wel te vinden.

Helemaal eens, eeuwig zonde dat de Spinnerz to Colorz eruit is. Paar keer in de collectie gehad en knalt echt alles eruit. Vorig jaar heb ik hem nog regelmatig voorbij zien komen in een vuurwerkshow. Ook daarin springt hij er telkens weer boven uit.

De Transbomber is 25mm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan