Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan ik wel beamen, de salutes waren een voortreffelijke afsluiting, F2Een die met echt is bij gebleven is de Fall Out Zone van Surex, weer technisch zat alles mee, helder, stil, puur genieten!
Was erg blij om hem nog te bemachtigen, moest een beste bocht om maken, de Extreme tsunami mocht er ook wezen alleen de Fall out gewoon vele malen mooier vanwege zijn Z-shapesBekijk bijlage 1800591
Ja bizar he, die voelde je echt in de buik. Volgens mij had ik de 2020 batch.
Die is voor 25mm zekers een goeie keuzeVast niet de beste, maar ik vond de 'magic in the air' van CR ook wel een beuker hoor!
Je hebt gelijk... die is inderdaad 25mm! Stom van meDie is voor 25mm zekers een goeie keuze
Transbomber is 25 mmIk kan me niet herinneren dat ik ooit een pure 30mm ,100shots box/compound heb gehad
Waar ik via dit topic wel achter ben gekomen,dat is het antwoord op een vraag die ik al enkele jaren had.
Jaaren terug toen we nog O&N vierde bij een maatje van me toen werd er een box afgestoken door buren, waar ik nooit de naam van kon vinden,maar wel machtig mooi was.
Blijkt nu dus om de 1,2'' spinnerz to colorz te gaan
(is de transbomber overigens een pure 30mm box ? ,dan kan dat misschien mijn keuze wel worden)
1.2" Spinnerz 2 Colorz, een van de mooiste compounds ooit. Helaas werd de laatste batch afgekeurd en was het daarna uitloop. Als je er echt voor wil gaan dan zijn ze in DE nog wel te vinden.Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een pure 30mm ,100shots box/compound heb gehad
Waar ik via dit topic wel achter ben gekomen,dat is het antwoord op een vraag die ik al enkele jaren had.
Jaaren terug toen we nog O&N vierde bij een maatje van me toen werd er een box afgestoken door buren, waar ik nooit de naam van kon vinden,maar wel machtig mooi was.
Blijkt nu dus om de 1,2'' spinnerz to colorz te gaan
(is de transbomber overigens een pure 30mm box ? ,dan kan dat misschien mijn keuze wel worden)