Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar op €500,- uitgekomen. Dit jaar wilde ik wat minder uitgeven, +/- €400,-.
Met de huidige inflatie werd dit een lastig verhaal, ben nu op de €750,- uitgekomen...

Uitgebreid naar 10.000 als ultieme maximum.
Maarja daar zitten we nog lang niet aan, laatstaan 20% daarvan

Kopen om te kopen / producten (compounds) die ik al vaker gehad heb koop ik niet. Nog 2 winkels afwachten en de blackfriday en anders is het aardig goed zo.

Kan je beter dan niet in bulk bij 1 importeur kopen en er dan bulkkorting voor krijgen? (Als in hoe meer je van iets koopt hoe goedkoper t word, althans zo werkt t bij meeste economische producten toch?)

Geef mij voor dat geld maar liever een nieuwe camera-set, nulletje minder kan ik dan alsnog aan vuurwerk besteden. 20% daarvan is ook al lekker :D

Ok, iets over het idee van 1k gegaan... Op dit moment zit ik op €2.738,99 en dan wil ik eigenlijk nog wat dingen shoppen in Duitsland. Denk dat ik op €3.500 uitkom. Das minder als vorig jaar!
Was een mooie compilatie afgelopen jaar, met veel prachtig vuurwerk! Dat door blijven filmen is ook mooi, je krijgt het gevoel alsof je er zelf bij bent haha. Ook goud zijn al de reacties op het vuurwerk, iedereen vindt het mooi en geniet er van. Ook dat er mensen uit de buurt komen buurten, omdat ze constant gaaf vuurwerk zien vanuit deze hoek!

Budget budget budget wat is dat? Nee dit jaar wat rustiger aan rond 500-600 en zit er nog mooi binnen.

Voorgaande jaren te gek af en toe met uitspatting naar 1500 - 2000 maar stel geen budget meer in.
Koop gewoon wat ik mooi en leuk vind en wat ik kan missen, beetje meer of minder maakt dan niet uit

Was een mooie compilatie afgelopen jaar, met veel prachtig vuurwerk! Dat door blijven filmen is ook mooi, je krijgt het gevoel alsof je er zelf bij bent haha. Ook goud zijn al de reacties op het vuurwerk, iedereen vindt het mooi en geniet er van. Ook dat er mensen uit de buurt komen buurten, omdat ze constant gaaf vuurwerk zien vanuit deze hoek!

Erg leuk om te horen altijd! Maak de film vooral voor mezelf ter herinnering, maar des te leuker als mede freaks ervan kunnen genieten. Had ook mooie reacties van de overburen, die zelf ook een enorm dikke collectie hadden.

Afgelopen jaren regelmatig mensen gehad die ff kwamen kijken inderdaad, soms van meerdere straten verderop! Ben benieuwd hoe dat dit jaar zal zijn. :) Komt in ieder geval weer voldoende moois aan!

Zo, ik moest echt nog ff wat voor de kat bestellen maar schrok toen wel van m'n banksaldo... Zeg maar gerust veel te ver over welk budget dan ook. Zeker tot de eindejaarsuitkering even 2 weken de hand op de knip, welke aanbieding ook voorbij komt... :frusty: :D

Zo, ik moest echt nog ff wat voor de kat bestellen maar schrok toen wel van m'n banksaldo... Zeg maar gerust veel te ver over welk budget dan ook. Zeker tot de eindejaarsuitkering even 2 weken de hand op de knip, welke aanbieding ook voorbij komt... :frusty: :D

Sterkte met Black Friday dan :D

Heb meestal geen vast budget. Was vorig jaar eigenlijk wat te veel voor mijn doen, maar heb door het weer ook best veel over gehouden, dus zal dit jaar weer wat minder zijn, maargoed, dat zeg ik elk jaar:D

Ik heb het me een aantal keer voorgenomen....maar ik trek dat gewoon niet, hoe moet ik het verdelen, wanneer koop ik wat...shit een dikke actie maar mn budget is bijna op...dat soort dingen

In de afgelopen 8 jaar dat ik in de vuurwerkwinkel gewerkt heb, met zowel voorbereidingen, backoffice, verkoop etc. kon ik pakken wat ik wilde. Dit jaar is de winkel helaas gestopt, en moest ik met de vrouw weer om de tafel betreft budget. Zoals verwacht zit ik er al dik overheen, en zal ik als alles opgehaald is wel weer een preek krijgen dat het weer veel te veel is :rolleyes: net de 1k aangetikt met nog wat artikelen op de wensenlijst :p

Aan de mensen die een budget hanteren: heeft dat zin?

wel een soort van, ik ga er wel overheen maar het beperkt mij wel met hoeveel, ik word wel wat voorzichtiger. als ik geen budget voor hobby's zou hanteren zou ik onder bewind moeten staan haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan