Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas dit jaar lang niet z'n ruim budget, pas een huis gekocht en met 2 kids erbij is het budget aardig minder geworden. Sterker nog heb nog niks besteld :rolleyes:

Twee doorgeschoven bestellingen van 2021 die ongeveer 850€ samen zijn.

Ondertussen durfde ik het in september wel weer aan om langzaam wat bestellingen te doen, de teller staat nu op 13 winkels in 2 dagen.

Normaliter was het jaarlijks maximaal 1750€ Dit jaar zal dat naar alle waarschijnlijkheid tegen 3 a 4x dat bedrag kruipen.

Het budget was 750 maar kom niet verder dan 300 dit jaar. Heb nog wel in België 350 euro uitgegeven nog.
Maar in Nederland kom ik niet verder dan 300 beetje pech met de auto moest gerepareerd worden. Helaas dit jaar ook voor mij geen compounds volgend jaar beter.

Holy shit, jullie geven echt ziek veel aan vuurwerk uit haha, hoe doen jullie dat? Sparen jullie het hele jaar door of hebben jullie zo'n dikke baan? Bedoel ik krijg 2400 netto gestort, met de vaste lasten etc erbij kan ik het niet maken om voor min 700 euro vuurwerk te halen, dit jaar voor rond de 200 euro gehaald haha.

Holy shit, jullie geven echt ziek veel aan vuurwerk uit haha, hoe doen jullie dat? Sparen jullie het hele jaar door of hebben jullie zo'n dikke baan? Bedoel ik krijg 2400 netto gestort, met de vaste lasten etc erbij kan ik het niet maken om voor min 700 euro vuurwerk te halen, dit jaar voor rond de 200 euro gehaald haha.

Vaak sparen idd, of sommige hebben 13e maand die ze hier aan gebruiken. Spaar zelf 200 per maand hier voor wat makkelijk te doen is (soort gelijk loon) en dan 1k vuurwerk +/- en dan 1.5k fallas op zn max. Vaak genoeg overgehouden.

Bar weinig uitgegeven (<100 euro) afgelopen jaar ivm doorgeschoven bestellingen (~1000 eur). Ik ga wat terugschalen naar <500 eur voor dit jaar.

Had zelf geen budget, wel genoeg gespaard als het een gek oud en nieuw zou gaan worden.
Prima inkomen gehad, en wat leuke projectjes er naast. Dus kon tot 800 gaan voor me zelf.Vind 125/150 per uur voor oud en nieuw prima tenzij bepaalde projecten.

Uit eindelijk 390 uit gegeven de 24e, en in de voorverkoop voor +/- 300 bij gehaald.
Wel veel kleine cakes dat ik op een gegeven moment dacht dit doe ik volgend jaar anders.

En toen voor 12u 2 helsinki + 2x crachbox. Dus voor mij kwa budget het duurste jaar.(fallas niet mee geteld).

En voor volgend jaar besloten 100 p/m appart te houden voor vuurwerk + 100 fallas als alles weer mag.
Merk wel dat ik daar veel meer van geniet als oud en nieuw. Want lange dagen vol met vuurwerk en gezelligheid inplaats van 6 uur rammen.

Normaal 1000+ maar dit jaar toch voor elkaar gekregen om het bij 600+- te houden
Echt geen moment spijt van, sterker nog. Aankomend jaar zal het wss 500,- max zijn in de vorm van alleen het allerbeste aan kwaliteitsproducten. Kan gewoon echt niet meer genieten van dat uren hersenloos stoken haha, wil echt meer tijd met familie en vrienden gaan doorbrengen

Dit jaar was €2000 maar dat wordt wel de laatste keer met zoveel geld want ik kon eigenlijk niet echt mijn rust nemen op de dag door mijn hoeveelheid. Zal nogsteeds wel veel blijven (€1000 ofzo) maar ik zal dan ook minder kleine potten en meer groter spul nemen, want daar geniet je altijd het meest van

Ik ga dit jaar van 2500 terug naar 1000. Heb nog veel over en wil ook wat minder stoken. Heb vooral nog goede boxen over em het doel is om daar alleen nog maar meer kwaliteit bij te halen, voornamelijk 30mm

Met doorgeschoven bestellingen, alles bij elkaar dit jaar voor zo'n 1500 euro aan vuurwerk verstookt. Dat gaat dit jaar minder worden natuurlijk, ik denk dat het rond de 700 gaat worden. Ik heb niet echt een heel streng budget waar ik me aan moet houden, dus het kan meer worden als ik pareltjes tegenkom voor een goede prijs. Het ging me er meer om dat het nu vanwege het weer en het gebrek aan gezelligheid een beetje doorstoken was om alles op te krijgen. Volgend jaar meer focussen op de gezelligheid met tussendoor af en toe was stoken ipv dat verplicht stoken om het op te krijgen....

Ik ga iets omhoog ivm inflatie en om meer te kiezen voor kwaliteit. Hoeveel ben ik nog niet over uit.

Moet even kijken wat het budget dit jaar gaat worden. Heb nog 2 compounds en 4 500 grammers liggen. Cakes ga ik nog maar beperkt bijbestellen, max 20 stuks.

Qua compounds een aantal goeie 100 shots 30mm blokken, de W Triple Layer of Hardcore Helium e nmax 1 grote multi compound. Afgelopen jaar zowel de PI als de Evo Force One gehad, Allebei steengoede compounds en echt van genoten maar was wel gelijk bijna 25% van het totale budget

Ik heb dit jaar een nieuw record weten te behalen, en niet in positieve zin. Ik heb uiteindelijk 5000 euro uitgegeven aan vuurwerk. En dat terwijl ik meestal maar de helft doe ongeveer, soms iets meer.

Sparen doe ik verder niet aan. Mijn tactiek is om gewoon vroeg te beginnen met shoppen. Vaak begin ik in juli al de eerste producten in huis te halen, en de maanden erop steeds een paar blokken erbij..dan heb ik in december ook niet zoveel koopstress meer :)

Volgend jaar wil ik echt wat minder gaan uitgeven, max 2500 denk ik zo. Gewoon klein showtje om 12 uur en daarna vier a vijf grote blokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan