Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe je dat doet weet ik niet, maar knap vindt ik het wel haha, helemaal als er tripjes naar het buitenland bij komen en de benzine ook wordt meegerekend.

Ik ben dit jaar naar Adelfia geweest. En voor alle dagen inclusief vlucht, hotel en eten hebben we ongeveer 400 euro per persoon betaald. Dan nog een euro of 50 voor benzine om naar de Trophy te rijden, en dan zijn we mooi op weg. Ik zit bijna elk jaar onder die 900 euro.

Afgelopen jaren nooit echt een specifiek budget gehad. Kwam meestal zo tussen de 600 en 800 euro uit. Dit jaar financieel wat andere keuzes gemaakt en dus ligt het budget een flink stuk lager. Zo rond de 350,-. Al vermoed ik dat ik tijdens de verkoopdagen vast nog wel in de verleiding kom om nog wat extra's te halen bij de vuurwerkmania dealer in de straat.

Ik heb mezelf voorgenomen om mijn budget pas vast te stellen op het moment dat ik alles heb gekocht :handsup:

Hier precies het zelfde. Probeer het dan ook nooit op te tellen. Wil het gewoon niet weten.

Dit jaar zit er niet veel in voor mij, dit jaar slechts 200 euro. :cry: Budget kan ik het niet noemen want had ik meer te besteden dan deed ik dat.

Ik heb nooit echt een vast budget, maar meestal eindig ik Ron de 5 a 6 honderd euro. Ik probeer hier altijd iets onder te blijven omdat ik weet dat ik het tijdens de ophaaldagen toch niet kan laten nog wat mee te nemen wat ik onverwachts tegen kom.

Ik denk zon 600 euro , en dan miss in de laatste dagen nog 100 euro losse verkoop,
Ben voor me werk weer int buitenland geweest dan krijg ik altijd een leuke overuren en overnachtings vergoeding , heb besloten mijn budget daarop te baseren + 200 uit “eigen zak” zegmaar .

Heb niet zon zin meer in die 1/1500 euro van voorheen , teveel ophalen en sjouwen plus de stress van het teveel opslaan en al die 25 kg regels overal die bederven de pret wel een beetje

Ik heb geen budget, koop wat ik leuk en mooi vind. Meestal zoveel dat ik 1 januari hoofdpijn heb omdat ik dan achteraf toch mooi kon bijleggen voor een nieuwe motor ofzo

Valt me wel op dat er toch heel wat mensen zijn die achteraf een beetje spijt/hoofdpijn hebben van de hoge uitgaven. Waarom dan niet een iets lager budget en toch genieten van mooi vuurwerk zonder nasmaak de dagen erna? Persoonlijk heb ik nooit zo’n heel hoog budget, maar ook nooit spijt van de uitgaven.

Mwa, ik zelf heb nooit spijt van de uitgaven aan vuurwerk. Ook omdat ik het kan missen, maar als je veel kleinere bestellingen doet en je doet al die bestellingen Bij elkaar optellen. Is het gewoon even schrikken :p.

Geen idee eigenlijk, heb eens gekeken maar ik heb dit jaar blijkbaar pas de helft van afgelopen jaar gespendeerd en eigenlijk redelijk verzadigd.

Mwa, ik zelf heb nooit spijt van de uitgaven aan vuurwerk. Ook omdat ik het kan missen, maar als je veel kleinere bestellingen doet en je doet al die bestellingen Bij elkaar optellen. Is het gewoon even schrikken :p.

Dit klopt idd. Heb tot nu toe 49 bestellingen gedaan de afgelopen periode. Per stuk val het mee, maar als je alles bij elkaar optelt, is het een aanzienlijk bedrag. :D

Dit klopt idd. Heb tot nu toe 49 bestellingen gedaan de afgelopen periode. Per stuk val het mee, maar als je alles bij elkaar optelt, is het een aanzienlijk bedrag. :D

Als ik jouw was zou ik ook printer inkt bestellen :D.

Ik laat dit jaar een paar potten staan, volgend jaar bestel ik weinig/geen vuurwerk :thumbsup:. Moet maar eens de badkamer, toilet en/of keuken renoveren :bonk:.

Licht er een beetje aan. Het kan ongeveer 250 euro gaan zijn. Maar als ik de baan krijg waarvoor ik heb gesolliciteerd kan het ook zomaar 350 of 450 zijn. Zal even kijken.
Edit: zal mijn vader niet blij mee zijn haha. Zeg het pas op het laatst als het werkelijk 450 word. Maar ja, hopen dat ik het er zo uit verdien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan