Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
400€ is al naar de freakacties gegaan. Daar zal nog van 250€ bij komen. Heb voor de reguliere verkoopdagen een budget van ongeveer 400€.

1050€ in totaal ongeveer, maar dat kan nog altijd iets oplopen. Dit zal trouwens voor het eerst zijn dat ik boven de 1K kom:)

Op dit moment is de schade als volgt:

Haokan Pijnacker: €658,85
Vuurwerkbunker: €160,-
Pyrodepot: €145,39

Totaal tot nu toe: €964,24

Zal nog wel het een en ander bij gaan komen. Hoeveel weet ik niet, denk rond de €500,-

Heb je een 20 voets container geregeld om je vuurwerk op te halen?:bonk:

Poh ja dat wordt wel een dingetje, eerst wilde ik nog de auto lenen van mijn ouders (kleine SUV) maar ik denk dat ik serieus een busje moet gaan huren. Ik heb weliswaar bij meerdere winkels gekocht maar bij 2 is het een flinke berg.

Poh ja dat wordt wel een dingetje, eerst wilde ik nog de auto lenen van mijn ouders (kleine SUV) maar ik denk dat ik serieus een busje moet gaan huren. Ik heb weliswaar bij meerdere winkels gekocht maar bij 2 is het een flinke berg.

Die ga je zeker wel nodig hebben. Vorig jaar voor ruim 2k op 1 adres gekocht en had een Renault Traffic aardig vol zitten kan ik je vertellen. Mssn is een verlengde versie wel een optie voor je

Ooit 1x laten uitlopen naar 1750euro en dat vond ik teveel qua geld en ook qua stoken om er door heen te komen, ( in mijn geval begon ik me gewoon te vervelen ) Ik kijk weliswaar nooit naar wat iets kost, ik koop wat ik mooi vind en zit meestal zo rond de 900 a 1100euro zowel NL als Duitsland inbegrepen.

Mijn budget was eerst 1500 euro, nu helaas 0,00 door enkele fikse tegenvallers! Aan de ene kant flink balen, maar aan de andere kant ook een uitdaging!......Hoe bevalt oud en nieuw zonder eigen vuurwerk? We gaan het zien komende jaarwisseling!

Mijn budget was eerst 1500 euro, nu helaas 0,00 door enkele fikse tegenvallers! Aan de ene kant flink balen, maar aan de andere kant ook een uitdaging!......Hoe bevalt oud en nieuw zonder eigen vuurwerk? We gaan het zien komende jaarwisseling!

Dat is wel heel zuur hoor, hoop dat het je mee valt en je alsnog een top dag hebt straks.

Ik ben afgestapt van een budget hebben. tuurlijk heb ik wel een soort van max bedrag maar ik ben zo iemand die met een k*t excuus er toch weer overheen ga haha.

zolang ik het kan betalen koop ik wat ik wil en waar ik een goed gevoel bij heb.

Ik ben afgestapt van een budget hebben. tuurlijk heb ik wel een soort van max bedrag maar ik ben zo iemand die met een k*t excuus er toch weer overheen ga haha.

zolang ik het kan betalen koop ik wat ik wil en waar ik een goed gevoel bij heb.

Vast een tip waar je niet om vraagt, maar, ik heb mezelf daarvoor een beschermlaag gegeven.

Als in, je weet wat ongeveer je gaat verdienen/uitgeven volgend jaar aan vastigheid. Je weet dan dus wat je sowieso kan besteden dit jaar aan vuurwerk. Elke cent die je extra verdient, hoppe weer wat extra voor vuurwerk :)

Daarmee voorkom je zorgen over het volgend jaar, omdat je zekerheid heb, en voelt elke cent die je extra kan besteden ook echt aan als een beloning, IPV dat je zeg maar "het een kut excuus vind"...

Ik wens je sterkte. 1 keer meegemaakt 19 jaar geleden. Wat was dat afzien zeg.:cry:

En als je nu probeert om ergens in een vuurwerkwinkel te gaan werken. 3 dagen in de kruit en aan het eind wat centjes en of vuurwerk ?

Ben al aan het werk met oud en nieuw, dus werken in vuurwerkwinkel zit er niet in. Klinkt misschien gek, maar heb best zin in een oud en nieuw zonder vuurwerk, ben gewoon heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Mijn budget dit jaar is een heel stuk minder dan voorheen. Hebben afgelopen jaar onze badkamer verbouwd en dan hakt dat er stiekem best wel in....

Voorlopige schadebedrag 170, maar ook ~60 spul over van vorig jaar. Wil onder de 200 eindigen, dus ik ga alleen nog bijzondere dingen kopen van de nieuwe items.

Hopeloos gefaald. Schade 275.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan