Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Och,zijn verschillende youtubers die 10k eraan spenderen,en waar ze ook niet bij langs komen,valt wel wat mee dus..

Kost de YT'ers 0,00 euro. Pochen in de titels(click bait). Krijgen alles gratis door de importeur(s) in beeld te brengen etc etc

Kost de YT'ers 0,00 euro. Pochen in de titels(click bait). Krijgen alles gratis door de importeur(s) in beeld te brengen etc etc

Bij voorbaat kijk ik al niet naar YT’ers. Zal daar wellicht te ‘oud’ voor zijn, maar vind dat zo jammer dat importeurs daarmee in zee gaan. Totaal geen feeling met vuurwerk, doen het enkel voor de euro’s.

Ik doe al jaren niet meer aan budgetten maar ik word dit jaar niet echt uitgedaagd tot aankopen. Vind de aanbiedingen en deals veel minder als de afgelopen jaren.

Eens. En zo slecht komt het me niet uit eigenlijk. Financieel een best zware zomer gehad (weinig inkomsten, wel feestjes en 2x dure reparatie aan de auto) :rolleyes:

Ach. Voor de zomer had ik geen budget, in/na de zomer heb ik dat gezet op €300 vooraf en €50 om te shoppen op de laatste dag als er toevallig wat leuks ligt (mag op, hoeft niet). Ik zit nu op €297 in de voorverkoop. Net genoeg budget voor een paar Red Bull voor het ophalen

Net als de afgelopen jaren zal het rond de 600,- liggen, hangt er een beetje van af wat de APK doet :bonk:
Mijne was €500, en een paar weken er voor kapotte dynamo en v-snaar (€700). Aircopomp komt in 2020 wel (€1200...):bye:

In Maart dit jaar wou ik er niets aan doen, maar mijn beide ouders wilde dat ik altijd de traditie voort zou zetten en mij niet dat plezier moest ontnemen, in 1,5 jaar tijd beide verloren de laatste afgelopen Maart, dus ziet oud en nieuw er anders uit maar besloten met de fam om de traditie door te zetten. Budget dat is voor mij als oudje 845,- 2 kids 275 pp en dan voor de werknemers dat is een oude traditie. dus totaal 845,00 550,00 en ongeveer 600-625= net onder de 1995,00 of net iets boven 2015,00 ligt ook aan wat de gratis uitkies vuurwerk inhoud.

In Maart dit jaar wou ik er niets aan doen, maar mijn beide ouders wilde dat ik altijd de traditie voort zou zetten en mij niet dat plezier moest ontnemen, in 1,5 jaar tijd beide verloren de laatste afgelopen Maart, dus ziet oud en nieuw er anders uit maar besloten met de fam om de traditie door te zetten. Budget dat is voor mij als oudje 845,- 2 kids 275 pp en dan voor de werknemers dat is een oude traditie. dus totaal 845,00 550,00 en ongeveer 600-625= net onder de 1995,00 of net iets boven 2015,00 ligt ook aan wat de gratis uitkies vuurwerk inhoud.
Gedondoleerd met dit heftige verlies .als eerst. En wat mooi dat zij allebij van dezr traditie hielden!

Zit nu al op de 2,5k. Waarschijnlijk nog een ritje Duitsland dus kan nog wat hoger uitvallen. Met de freakacties mezelf niet echt ingehouden haha.

zo zeg, dat is best heftig man.... ik snap dat je er dan helemaal niet mee bezig bent en dat je er dan geen zin in hebt.
Goed dat je het wel doet, en dat je ouders dit advies hebben gegeven, sterkte man.!!

Zat ook eens alle lijstjes op te tellen en kwam tot mijn schrik boven de 3k uit en staat nog ritjes duitsland op de planning.
Maar het kan zomaar een van de laaste keren zijn dat we mogen afsteken dus heb het er graag voor over.

Mooi hoe je ego je altijd bespeelt. Zie ook de redenering van mijn ego nadat ik ik een bestelling ergens toch maar niet doe.

Ego: dat betekent dat je ergens anders voor dat bedrag gratis vuurwerk kan uitzoeken.

Voor mij is het een vervanging voor niet ergens op vakantie gaan. Ik vind dit namelijk veel leuker.

Net over de 700 nu met alleen maar funke boxen voor de eindshow
En 2 meijer voor het begin van de avond met de traca
Gelukkig is de vrouw dol op vuurwerk dus het zal wel richting de 1500 gaan dit jaar want tussen de traca en de eindshow moet er ook nog afgestoken worden !

Met nog flink wat over van vorig jaar, dit jaar niet zo wild. Kon vorig jaar voor inkoopprijs krijgen. Budget eigenlijk niet aanwezig, zolang ik maar genoeg heb om van te genieten. Als ik vorig jaar niet mee tel ong 200

Ik ben gezegend met een lieve vriendin die ik iedere jaar meer besmet word met het vuurwerkvirus waardoor ik lekker mijn gang mag gaan bij bestellen zolang we het maar kunne missen.
Vorig jaar denk ik stiekem voor 600/700 euro besteld toen niet precies uitgerekend. Dit jaar is er al voor 300/350 besteld. De winkels met reguliere voorverkoop moeten nog starten dus daar wss nog wat moois bestellen en wil dit jaar alvast vooraf bestellen in duitsland, maar daar in de verkoop dagen ook nog wat scoren. Ik ben bang dat ik vorig jaar ga overtreffen maar kijk altijd wat er per maand uit te geven valt dus n duidelijke planning heb ik niet. Zolang k t idee heb dat ik me er een paar dagen.. ofcourse (van 1800 tot 0200) mee kan vermaken vind ik het prima. 1k budget here we come xD

Dit jaar zal ik over de 600 euro zitten, waarbij mijn broer ook nog over de 500 euro aan bestellingen plaatst. Intotaal zitten we dan op de 1100 euries.

Ik heb een totaal budget van ongeveer 900 per jaar, wat ik mag uitgeven aan vuurwerk van mezelf, en vuurwerk gerelateerde zaken zoals een tripje naar Adelfia, benzine om naar de Tropy etc te rijden. De laatste jaren geef ik veel minder uit als die 900 euro per jaar.

Ik heb een totaal budget van ongeveer 900 per jaar, wat ik mag uitgeven aan vuurwerk van mezelf, en vuurwerk gerelateerde zaken zoals een tripje naar Adelfia, benzine om naar de Tropy etc te rijden. De laatste jaren geef ik veel minder uit als die 900 euro per jaar.

Hoe je dat doet weet ik niet, maar knap vindt ik het wel haha, helemaal als er tripjes naar het buitenland bij komen en de benzine ook wordt meegerekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan