Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen budget, die wordt telkens overschreden dus ben er al een aantal jaar mee gestopt :wink:

Tussen de 0 en 100 euro. Moet maar net wat op mijn pad komen wat ik interessant kan vinden hier in de buurt.

Te veel vuurwerk orthen was iets te lief met de aanbiedingen dit jaar.... Nu is het zo dat ik nog maar een paar artikelen ga bestellen omdat grotendeels de collectie compleet is.

Enige wat ik mezelf beloofd heb zijn de mattenactie's van zena ( dit kost ook al snel 3 tot 500 ) en de kleine actie's van de intratuin etc voor projectjes aan te vullen en 3 uit de nieuwe katan serie.

Een budget doe ik al jaren niet meer aan. Ik geef gewoon uit wat ik leuk vind om te kopen en wat ik kan missen. Budgetten zijn er alleen maar om overschreden te worden :bonk:

Sinds vorig jaar niet meer zozeer naar het budget kijken, maar naar de daadwerkelijke aantallen. Ik stel een maximaal aantal in op boxen en cakes. Als ik rond die aantallen zit aan het einde van het jaar, dan ben ik tevreden. :D Ik maak er een mooie mix met 20, 25 en 30mm van. Zo is het uiteindelijk qua kosten ook te doen allemaal.
Overig spul zoals pijlen en singleshots zie ik altijd wel waar het eindigt. Ik weet wat ongeveer genoeg is en anders kun je dat nog wel bewaren voor het jaar erna.

Op dit moment is de schade als volgt:

Haokan Pijnacker: €658,85
Vuurwerkbunker: €160,-
Pyrodepot: €145,39

Totaal tot nu toe: €964,24

Zal nog wel het een en ander bij gaan komen. Hoeveel weet ik niet, denk rond de €500,-

Even opnieuw de schade berekend:

Haokan Pijnacker: €676,85
Vuurwerkbunker: €160,-
Pyrodepot: €145,39
Driesprong Zoetermeer: €209,78
Zena Belgie: €370,-

Schade tot nu toe: €1562,02

Meer dan ik verwacht had..

Ik doe al jaren niet meer aan budgetten maar ik word dit jaar niet echt uitgedaagd tot aankopen. Vind de aanbiedingen en deals veel minder als de afgelopen jaren.

1k, pfff en elk jaar zeg ik tegen mezelf dat moet gehalveerd worden.:wink:maar lukt me niet.

zit nu op 936,- zullen nog wat kleine zaken bijkomen + als de broekhof actie inzake de singleshots(sky hunter +red dawn) doorgaat heb ik nog een bult singleshots erbij.

zit nu op 936,- zullen nog wat kleine zaken bijkomen + als de broekhof actie inzake de singleshots(sky hunter +red dawn) doorgaat heb ik nog een bult singleshots erbij.

Sky hunter&Red Dawn kun je het beste zo ver mogelijk links laten liggen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan