Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Hmm, nu kreeg ik toch ook een naar gevoel in mijn buik.
Mij is het nog te onduidelijk..

Ik heb deze in augustus besteld en op de bestelbon staat er 2017 achter, om precies te zijn: 5870 |SKU: SSB-120-A| Spectacle show 120 Visions of extacy (2017)

Ga ik deze nou wel gewoon meekrijgen aangezien dit de 2017 batch is, of is de 2017 batch ineens ook niet goed gekeurd dit jaar???

:shocked:

2017 kan gewoon uitgeleverd worden indien op voorraad bij de winkel waar je besteld hebt..

Hmm, nu kreeg ik toch ook een naar gevoel in mijn buik.
Mij is het nog te onduidelijk..

Ik heb deze in augustus besteld en op de bestelbon staat er 2017 achter, om precies te zijn: 5870 |SKU: SSB-120-A| Spectacle show 120 Visions of extacy (2017)

Ga ik deze nou wel gewoon meekrijgen aangezien dit de 2017 batch is, of is de 2017 batch ineens ook niet goed gekeurd dit jaar???

:shocked:

als jij de 2017 batch besteld heeft, mag je er vanuit dat je die gewoon geleverd krijgt aangezien het een batch van vorige jaar betreft, lijkt mij niet dat evo deze ook terugroept of afkeurt zal wel heel raar zijn vindt je niet :)

als jij de 2017 batch besteld heeft, mag je er vanuit dat je die gewoon geleverd krijgt aangezien het een batch van vorige jaar betreft, lijkt mij niet dat evo deze ook terugroept of afkeurt zal wel heel raar zijn vindt je niet :)
Dat vind ik ook ja.
Maargoed, je weet het nooit he...

Net gemailed, maar bij Vuurwerkcentrum Brabant weten ze nog van niks.
Even afwachten wat de importeur zegt..

Wat zou een goede vervanger zijn van deze box. Ik heb bevestigd gekregen dat ik tijdens het ophalen een vervanger mag kiezen ten waarde van de adviesprijs.

Wat zou een goede vervanger zijn van deze box. Ik heb bevestigd gekregen dat ik tijdens het ophalen een vervanger mag kiezen ten waarde van de adviesprijs.

Zou je niet nu alvast een vervanger vastleggen? Tijdens het ophalen kan er zomaar wel eens geen producten meer naar jou smaak op voorraad zijn ;)

Bij mij was het ook niet zeker of ik een 2017 versie zou krijgen, dus ik heb met bijbetaling de skyline on fire genomen. Op deze manier doet het niet zoveel pijn in de portemonnee.

Dat vind ik ook ja.
Maargoed, je weet het nooit he...

Net gemailed, maar bij Vuurwerkcentrum Brabant weten ze nog van niks.
Even afwachten wat de importeur zegt..

2017 versie wordt gewoon door ons uitgeleverd. Het gaat om de 2018 versie

Kan je beter in het advies topic misschien vragen want welke boxen heb je al welke soort effect wil je en welke heeft je dealer die je wat lijken. Vaak valt op een box van 110a140. Wel een 10a20 euro duurdere box te krijgen om zoiets op te lossen. Gewoon netjes overleggen met je dealer en desnoods de middenweg zoeken.

Deze toch uitgeleverd gekregen in Breda (2017 versie) Superblij mee, ben erg benieuwd hoe deze presteert in de straat.

Back
Bovenaan