Wat is jouw budget dit jaar?

pyroboy

VWC lid
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en profesioneel spektakelvuurwerk.

Dit jaar flink lager budget, omstandigheden veranderd waardoor ik dit jaar op een kleine 400 euro denk te komen, vorige 3 jaren was het rond de 1000.
Alsnog meer dan genoeg voor een geslaagde jaarwisseling:wink:

Mijn budget was 800,- maar denk dat ik daar al overheen ben, ga me er ook niet heel druk om maken. Als ik iets missen kan dan koop ik het, al doe ik het natuurlijk nu wel wat rustiger aan. Maar het blijft lastig om aanbiedingen etc. te laten liggen:sad:

Zit nu op de 330 euro ongeveer. Zou nog wel wat bijkomen. Kan voor mezelf wel een budget stellen, maar ik ga er toch wel overheen :P

Ik zou niet zeggen iedereen,maar ik denk wel dat hier een hoop stoere praatjesmakers bijzitten.

Het is nou niet echt stoer om voor heeel veel geld vuurwerk te kopen dus lijkt me niet dat je dat gaat overdrijven. ik zeg liever minder dan de werkelijkheid.

En denk zelfs dat er ook mensen tussen zitten die wouden dat ze tevreden waren met minder.

Het is nou niet echt stoer om voor heeel veel geld vuurwerk te kopen dus lijkt me niet dat je dat gaat overdrijven. ik zeg liever minder dan de werkelijkheid.

En denk zelfs dat er ook mensen tussen zitten die wouden dat ze tevreden waren met minder.

Pff, ik doe gwn 3k+ per jaar, ik bedoel dan maar keertje minder op vakantie.

De kids eten hele december maand ook alleen kranten ofzo... Dus na december pas aanspekken ipv tijdens de feestdagen, das effe een omgekeerde wereld eh!

Nee man, maximaal knallen, toch, ik stook alleen doorlontbakken, ik stook ze als rotjes!

Zonder gekkigheid, iedereen heeft een ander budget naar persoonlijke omstandigheid of... naar een bazige vrouw/moeder enzo... Dus tja, iemand zal 1000 uitgeven, en dat is zijn enige hobby, de ander geeft 50 euro uit en beleefd de dag van zijn leven. Ik denk persoonlijk niet dat iemand stoer doet door een hoog bedrag te zeggen, maar dat is natuurlijk nooit zeker.

Zelf zo rond de 300 :)

tja ik ben klein begonnen van mijn zakgeld, en mijn vader moeder en ook oma en opa deden een schep erbij ik praat nu over 1975. Ik heb vrijwel elke bon nog omdat het aan het getypte blaadje later aan folder vast zat.

En tuurlijk is er altijd een ''opscheppertje'' maar wie wil niet bij de grote horen.

Dus mijn advies van een ouwe veteraan, het is niet de kunst om te hebben, het is de kunst om te genieten van wat je hebt. ieder naar zijn portomonee.

Dit jaar budget ik zelf net gekeken 733,50, kids iets erover heen 361,50 350 was afgesproken maar extra veiligheids pakket. en voor mijn werknemers 643,50 optellen ja daaag. ga biertje pakken.

Back
Bovenaan