Wat is jouw budget dit jaar ?

Heb net me eerste bestelling geplaatst en dat was 705euro en moet nog bij 2 lokale winkels + Duitsland langs, dus word ongeveer 1100/1200euro.

maar een studentje , twee keer op vakantie geweest , auto gekocht en zo rond de 500 euro uitgeven aan vuurwerk hoe krijg je dat voor elkaar als studentje , ik werk me de touwtyfus maar kan echt niet twee keer op vakantie , een auto aanschaffen en voor 500 euri vuurwerk scoren of moet ik ook maar gaan studeren

Ben zelf ook student en dit is of dikke bullshit of rijke ouders.

Mijn budget is dit jaar 80€

Dit jaar geen budget opgelegd, gewoon nog een keer volle gas en volgend jaar heb ik andere prio's.
Wel koop ik alleen oude vertrouwde spullen waar dikke korting op zit. De massa maakt het dan wel vetter dan een enkele hardstyle of gangsterbox.

ik had niet echt een vast budget, om de paar weken een paar leuke freak acties besteld.
bij de webshops die al open zijn hier in de regio wat losse bestellingen gedaan, na wat reken werk gister avond kwam ik er achter dat ik toch al bij de €1000 zit. dus ik denk dat het wel genoeg is zo voor 1 persoon :D

Dat legt mijn vrouw bij mij neer, goede cijfers,maar vooral goede inzet op school.
Dan krijgen onze 2 kinderen samen 350,- dus altijd tevreden gezichten.

Ik zelf zit ongeveer op een honderdje of 7-8 bij de vuurwerk hal. Dat hierboven komt ook daar vandaan.
Dan een andere bestelling dat is voor de zaak dat is ongeveer 550-600 dat zijn pakketten voor het personeel. Dus opgeteld tussen de 1600,- en 1800,- totaal.

Dat legt mijn vrouw bij mij neer, goede cijfers,maar vooral goede inzet op school.

Ik zelf zit ongeveer op een honderdje of 7-8 bij de vuurwerk hal. Dat hierboven komt ook daar vandaan.
Dan een andere bestelling dat is voor de zaak dat is ongeveer 550-600 dat zijn pakketten voor het personeel. Dus opgeteld tussen de 1600,- en 1800,- totaal.

zo een leuk kerst pakket wil ik ook wel ontvangen ;)

En wat kopen je kids sier knal ?

Dat ziet er zo uit. van alles goedkope spul boven op onder de cake's maar dat zoeken ze zelf maar uit.

Bijlagen

• DSC00315.jpg
    DSC00315.jpg
    150,4 KB · Weergaven: 0
Dat ziet er gezellig uit 3 grote vwhal tassen vol met de duurdere cake's 2 pakketten en nog 1 en tasjes vol. Kan mij begrijpen dat je geen geklaag hoort

Back
Bovenaan