Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bijna 2x bruto modaal inkomsten
maar een studentje , twee keer op vakantie geweest , auto gekocht en zo rond de 500 euro uitgeven aan vuurwerk hoe krijg je dat voor elkaar als studentje , ik werk me de touwtyfus maar kan echt niet twee keer op vakantie , een auto aanschaffen en voor 500 euri vuurwerk scoren of moet ik ook maar gaan studeren
Wat voor waslijst ga je halen voor bijna €5468,- ?
Ben zelf ook student en dit is of dikke bullshit of rijke ouders.
Mijn budget is dit jaar 80€
Dat legt mijn vrouw bij mij neer, goede cijfers,maar vooral goede inzet op school.
Dan krijgen onze 2 kinderen samen 350,- dus altijd tevreden gezichten.
Ik zelf zit ongeveer op een honderdje of 7-8 bij de vuurwerk hal. Dat hierboven komt ook daar vandaan.
Dan een andere bestelling dat is voor de zaak dat is ongeveer 550-600 dat zijn pakketten voor het personeel. Dus opgeteld tussen de 1600,- en 1800,- totaal.
Dat legt mijn vrouw bij mij neer, goede cijfers,maar vooral goede inzet op school.
Dan krijgen onze 2 kinderen samen 350,- dus altijd tevreden gezichten.
Ik zelf zit ongeveer op een honderdje of 7-8 bij de vuurwerk hal. Dat hierboven komt ook daar vandaan.
Dan een andere bestelling dat is voor de zaak dat is ongeveer 550-600 dat zijn pakketten voor het personeel. Dus opgeteld tussen de 1600,- en 1800,- totaal.