Wat is jouw budget dit jaar ?

Geen budget, maar wel aanzienlijk minder uitgegeven dan normaal. Denk dat wat ik nu heb uitgegeven voor het laatst een jaar of 20 geleden is, maar voelt nu al heerlijk.

Voelt heerlijk omdat je nog veel te besteden hebt of omdat je een kleinere collectie heerlijk vindt (wat ik me niet kan voorstellen)?

Het oorspronkelijke budget was €1000. Maar zoals vele hier ben ik daar overheen gegaan. Momenteel zit ik op ongeveer €1350. Heb tegen mezelf gezegd dat ik niks meer ga bestellen... maar uhm we gaan zien hoe dat uitpakt 😅

Mijn budget is 750 en 300 is al op in België. Zena en Dolfijn is prima te doen.

Nu nog kijken met de 450 kijken wat ik in December nog koop hier in Nederland om een mooie collectie bij elkaar te krijgen.
Waarom wachten tot december? De prijzen zijn nu een stuk lager dan in december. Al zijn de prijzen al op verschillende plaatsen omhoog gegaan, ze zullen alleen maar verder omhoog gaan.

Waarom wachten tot december? De prijzen zijn nu een stuk lager dan in december. Al zijn de prijzen al op verschillende plaatsen omhoog gegaan, ze zullen alleen maar verder omhoog gaan.
Dat klopt ben ik van bewust maar in december kan ik pas een bestelling plaatsen. Hun site gaat 1 december pas open en het betreft korteland rijwielen. En intratuin kan ik tot 28 december 00:00 bestellen en pap vuurwerk kan ik dit jaar vergeten, hun prijzen stijgen enorm 6 december.

Schiet mijn luier inderdaad van vol, 30/60% er boven op is niks 😧
Heb geluk met intratuin Ambacht hun prijzen stijgen de 29ste pas. Alleen kan pas in december bestellen, normaal doe ik dat in juni/juli al maar Korteland rijwielen was niet open. Dan is het lastig en 6 december zie ik bij pap vuurwerk inderdaad een enorme prijsstijging. Maar goed er ligt al wat in huis en er komt wel wat moois bij.

Wou eigenlijk het bedrag lager houden dan vorig jaar maar daar zat ik in augustus al overheen, en nu tikt het de 3k aan. Koopdrang is sinds vorige maand wel weg dus behalve als 22 oktober niet lekker uitkomt komt er definitief niks meer bij

Budget is besproken
Ik heb t alleen ff niet onthouden 😏

Ik hou t netjes met een beetje extra voor misschien t laatste jaar.

Het besproken budget is inmiddels echt wel vergeten en aangepast, door mn vrouwtje 😏

Extra bestellinkje bij Rubro , dus toch een ritje castricum zat niet in mijn planning
Big in Japan stond niet op mijn lijssie staat toch in de straat.

Toch leuk als ze zelf mee gaat bestellen , die wil ik wel o die is ook wel mooi 🤣

Back
Bovenaan