Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen budget, maar wel aanzienlijk minder uitgegeven dan normaal. Denk dat wat ik nu heb uitgegeven voor het laatst een jaar of 20 geleden is, maar voelt nu al heerlijk.
Waarom wachten tot december? De prijzen zijn nu een stuk lager dan in december. Al zijn de prijzen al op verschillende plaatsen omhoog gegaan, ze zullen alleen maar verder omhoog gaan.Mijn budget is 750 en 300 is al op in België. Zena en Dolfijn is prima te doen.
Nu nog kijken met de 450 kijken wat ik in December nog koop hier in Nederland om een mooie collectie bij elkaar te krijgen.
prijzen stijgen nu al flink bij bepaalde winkelsWaarom wachten tot december? De prijzen zijn nu een stuk lager dan in december. Al zijn de prijzen al op verschillende plaatsen omhoog gegaan, ze zullen alleen maar verder omhoog gaan.
Dat klopt ben ik van bewust maar in december kan ik pas een bestelling plaatsen. Hun site gaat 1 december pas open en het betreft korteland rijwielen. En intratuin kan ik tot 28 december 00:00 bestellen en pap vuurwerk kan ik dit jaar vergeten, hun prijzen stijgen enorm 6 december.Waarom wachten tot december? De prijzen zijn nu een stuk lager dan in december. Al zijn de prijzen al op verschillende plaatsen omhoog gegaan, ze zullen alleen maar verder omhoog gaan.
Schiet mijn luier inderdaad van vol, 30/60% er boven op is niksprijzen stijgen nu al flink bij bepaalde winkels
Heb geluk met intratuin Ambacht hun prijzen stijgen de 29ste pas. Alleen kan pas in december bestellen, normaal doe ik dat in juni/juli al maar Korteland rijwielen was niet open. Dan is het lastig en 6 december zie ik bij pap vuurwerk inderdaad een enorme prijsstijging. Maar goed er ligt al wat in huis en er komt wel wat moois bij.Schiet mijn luier inderdaad van vol, 30/60% er boven op is niks![]()
Volgend jaar met zijn allen lappen tot het in deze foto al weggespeelde bedrag helemaal onderaan de rechter kolom. VWC show van heb ik jou daar als resultaat.Ergens ver onderaan in de linkerkolom.![]()
Budget is besproken
Ik heb t alleen ff niet onthouden
Ik hou t netjes met een beetje extra voor misschien t laatste jaar.