Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Budget €2000, al eerder opgeschroeft van €1500.. zit nu al op €1800 en ben van plan om ook echt niet hoger dan €2k te gaan zitten.

Moet vooral nog klein spul halen en het liefst ook nog ROTP en wat dierencakes in m'n collectie knallen🫣🫣

Oh en Riakeo outburst wil ik stiekem ook nog 🫣🤣

normaal zou ik vanaf begin september weer actief zijn op het forum maar met zo veel veranderingen in het leven is het amper bij te houden.

dit jaar is dan ook het budget veranderd (helaas) en zal dit naar verluid EXCL overgehouden vuurwerk en trip Duitsland zn 600/800 euro betreffen ipv de duizenden die er voorheen voor gebruikt werden.

Budget €2000, al eerder opgeschroeft van €1500.. zit nu al op €1800 en ben van plan om ook echt niet hoger dan €2k te gaan zitten.

Moet vooral nog klein spul halen en het liefst ook nog ROTP en wat dierencakes in m'n collectie knallen🫣🫣

Oh en Riakeo outburst wil ik stiekem ook nog 🫣🤣
Ben bang dat je je budget opgaat hogen dan :yes: Je wensen kun je niet vervullen met 200 euro haha, mooie hobby he:bonk:

Vooraf geen budget afgesproken. Als ik een leuk product voor een leuke prijs zie en ik kan het me veroorloven dan koop ik het. Dat gaat prima en ik kan me over het algemeen prima inhouden als ik het me even niet kan veroorloven.

Budget is zoals de meeste jaren tussen 300 en 400.
Vorig jaar werd het 700 en inmiddels zit ik op 427 voor dit jaar. :bonk:

Wou ook eens 500 proberen, niet gelukt. Nu proberen onder de 1000 te blijven. Heb gelukkig nog 7 hele dikke compounds van voorgaande jaren over dus de drang om voor kwantiteit te gaan is minder. Dit jaar alleen kwaliteits compounds, 30mm
Uh... zit inmiddels over 1200 heen en ben moet helaas nog wat producten hebben...

Na vorig jaar €1000,- te hebben gespendeerd mezelf dit jaar voorgenomen rond de €700,- uit te komen. Echter zit ik, deels dankzij het kooien debacle en de prijsstijgingen (maak ik mezelf wijs), nu op de €1200,-. Gelukkig kan ik het missen.
Wil eigenlijk niet verder omhoog gaan, maar heb nog 2 kooi compounds op het oog. Dus ik stop maar met het bijhouden van het 'budget; denk ik, heeft toch weinig zin...

Zit op het moment op €715 euro.
Ik hoop dat ik hier in de buurt blijf :)
Heb in ieder geval 95% van wat ik graag wou hebben.
Ik mis nog een Tactical Mind (Cake 1 en 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan