Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik durf het niet uit te rekenen. Ik had mij voorgenomen om €750 uit te geven. 21 bestellingen verder schat ik in dat ik daar ver boven zit…
Lieverd, als je dit leest omdat ik voor 28 december het loodje gelegd heb. Je moet nog naar winkels in Breda, Woerden, De Meern, Leiderdorp, Pijnacker en Zoetermeer.
Wtf, 21 bestelling ook gewoon:bonk:

Wou ook eens 500 proberen, niet gelukt. Nu proberen onder de 1000 te blijven. Heb gelukkig nog 7 hele dikke compounds van voorgaande jaren over dus de drang om voor kwantiteit te gaan is minder. Dit jaar alleen kwaliteits compounds, 30mm

Ik doe al een paar jaar niet meer aan een budget. Ik wil graag rond de 10 compounds en rond de 10 cakes. Ook geen overdreven aantallen meer. Wil rustig genieten en me niet gejaagd voelen. In het verleden echt zenuwachtig geweest of alles wel op ging. Tegenwoordig wat minder en hierdoor relaxter.

Streven was 400, teller staat op 460.
Gelukkig ook nog wat leuke fonteinen van vorig jaar over. Dus ik DENK dat het hierbij blijft....

Dit jaar verwacht ik echt de knip erop, heb nog wat voorraad in duitsland liggen dus ik denk ongeveer €500 max. Dit jaar echt heel scherp kijken naar alle producten wat ik er écht nog bij wil hebben. Voorheen zat ik wel tussen de €3000 - €5000 (ter referentie van de knip erop, gezien €500 alsnog veel geld is).
Heb een paar compilaties gezien van je/jullie.. mooie producten altijd! 💪🏻

Ik heb geen budget. Tegen mijn vrouw zeg ik altijd Max 500 euro, vindt ze veel te veel. Mijn excel bestanden zeggen echter dat ik de afgelopen 2 jaar 2600 euro heb uitgegeven. En de teller staat inmiddels op ruim 1600. Excel interesseert haar gelukkig niet.

Ik heb geen budget. Tegen mijn vrouw zeg ik altijd Max 500 euro, vindt ze veel te veel. Mijn excel bestanden zeggen echter dat ik de afgelopen 2 jaar 2600 euro heb uitgegeven. En de teller staat inmiddels op ruim 1600. Excel interesseert haar gelukkig niet.
Haha lekker bezig, ik heb ook alles in excel maar zonder prijzen, heb je niks met budget te maken ook😂

Hahahah precies t zelfde hier🫡

Budget????? Heb ik jaren geleden al los gelaten.
Vooral de jaren dat ik O&N in Zwitserland heb doorgebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan