Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil me aan de 1200 houden en zit nu op 650. Ik heb het al opgeschroefd van 1000 euro. Dit jaar wil ik echt even los en genieten van de kooi producten die er nog te krijgen zijn. Normaal zat ik lager als 500 euro per jaar dus dit jaar word het voor mijn doen extreem.

Edit nu 800 euro na bestelling coconut bounty :angel:

Laatst bewerkt:
Wil me aan de 1200 houden en zit nu op 650. Ik heb het al opgeschroefd van 1000 euro. Dit jaar wil ik echt even los en genieten van de kooi producten die er nog te krijgen zijn. Normaal zat ik lager als 500 euro per jaar dus dit jaar word het voor mijn doen extreem.
Snap je volledig, zit zelf ook in een mega dubio. Heb/had plannen om het in Duitsland te vieren met de mooie producten die daar te verkrijgen zijn alleen hebben wij nu het laatste jaartje klassiekers zoals we die kennen en dat maakt het echt moeilijk..

Snap je volledig, zit zelf ook in een mega dubio. Heb/had plannen om het in Duitsland te vieren met de mooie producten die daar te verkrijgen zijn alleen hebben wij nu het laatste jaartje klassiekers zoals we die kennen en dat maakt het echt moeilijk..
Ja deze snap ik ook, zit daar nu ook mee te dubben. Nog even een jaartje lekker wat klassiekers inslaan of toch gewoon rustig aan. Tot op heden de hand nog stevig op de knip kunnen houden maar wordt wel steeds lastiger.

Hier had ik de insteek om tevreden te zijn met een budget van rond de €300, iets meer dan de helft van vorig jaar. Echter met het kooiendrama is mijn budget de prullenbak in gegaan haha. Ik haal nu gewoon wat ik wil, ik kan het gelukkig missen.

Hier is het budget verdubbeld tov vorig jaar om zo toch nog wat extra producten te bewaren en er nu nog extra van te genieten. Daarnaast ben ik nu van plan om naast een 00.00 uur showtje voor de kinderen om 18.00 uur ook een klein showtje voor te bereiden. Al met al veel zin in!

Mijn budget is meer dan genoeg. In principe hoef ik niet op de steeds maar duurdere prijzen te letten. Dat ik doe echter wel. Als het goedkoper kan moet je wel gek zijn als je daar geen gebruik van maakt.

Ik had een budget apart gezet van €700. Maarja ik zag een paar leuke blokjes en ook wat klein vuurwerk en zat opeens op een prijs van 1325 dus toch ietsjes meer…. Maarja wie weet heeft vuurwerkbunker nog een leuke actie en wordt het weer hoger..🫣🫣

Laatst bewerkt:
Ik had een budget apart gezet van €700. Maarja ik zag een paar leuke blokjes en ook wat klein vuurwerk en zat opeens op een prins van 1325 dus toch ietsjes meer…. Maarja wie weet heeft vuurwerkbunker nog een leuke actie en wordt het weer hoger..🫣🫣
Da’s een hele oude prins dan? 😂

Ik probeer me in te houden waar nodig ... Ik ga het wel zien. Kom meestal rond de €500 uit

Budget op, maar ik heb altijd een stuk maand over aan het eind van mijn salaris dus dat zal hiermee niet anders zijn, vrees ik. Zit op een nette 500 nu

heb een budget van 700 zit nu op de 701 maarja duitsland komt er ook nog aan. ben trouwens 18 jaar weet niet of dit te extreem is. kan het te minste wel missen.

Budget zal dit jaar (hoop ik) rond de 1k liggen, was vorig jaar aanzienlijk meer,eigenlijk iets te veel om te kunnen genieten van het vuurwerk. Maarja, heb ik vaker gezegd dus ben benieuwd of ik me er aan kan houden. Zit momenteel aan de 700.

heb een budget van 700 zit nu op de 701 maarja duitsland komt er ook nog aan. ben trouwens 18 jaar weet niet of dit te extreem is. kan het te minste wel missen.
Als je het (echt) kunt missen, is er niemand die er wat over heeft te zeggen.

Lees ook wel eens berichten van mensen die artikelen of bestellingen annuleren ivm onvoorziene uitgaven/omstandigheden. Dan denk ik echt, waar zat je met je hoofd toen je bestelde...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan