Wat is jouw budget dit jaar ?

Elk jaar lopen ze aan mijn kop te zeuren dat ik te veel met vuurwerk bezig ben en over het geld dat ik er aan uitgeef dus heb ik dit jaar een duidelijke grens wat betreft het bedrag wat ik kan uitgeven aan vuurwerk:

150,- euro*

* netto uit te geven bedrag per bestelling, per winkel, per dagdeel, exclusief karton, pakketten, dagaanbiedingen en eventuele buitenlandse aankopen.:D:bye:

Flinke bedragen komen hier voorbij, heerlijk!
Ik heb nog geen idee, maar dat zal wel in december bekend zijn, hopelijk een mooi bedrag, dan de kortingen opzoeken en lijstjes maken! :D
Heb er zin an!

Als ik het baantje krijg waar ik naar opzoek ben hoop ik rond de 100a150 euro. Mocht dat niet lukken kon het wel eens een stuk lager uitvallen.

Zal boven de 500 worden, ik zeg elk jaar tegen me zelf niet te veel maar waarschijnlijk kennen jullie het allemaal wel!!:D
Ja je ontkomt er niet aan dan zie je al dat moois en ben je al bezig met lijstjes maken. Dan loopt het weer uit de hand. Laat ik zeggen tussen de 500 en 1200!:frusty:

Inderdaad, dat is zeer herkenbaar. Ik maak altijd een budget voor mijzelf, maar dan wil ik die er nog bij, en die eigenlijk ook nog wel. En voor je het weet zit je al weer over je budget heen. :D

Kijk precies wat ik bedoel! Je zit er zo over heen, zie je hier en daar wat,, allemaal leuk! Dus doe maar! En dan kom je thuis en krijg je hier en daar ook nog wat aangeboden. VERLEIDELIJK!!

Mijn budget is flink gekelderd na enkele onverwachte reparaties (onsteking auto @ 200) en nieuwe uitlaat (@300). Daarnaast moet de auto in dec voor de APK.

Daarnaast verdien ik ook stukken minder dan voorgaande jaren door iets wat ze de crisis noemen ?.

Mijn budget voor dit jaar zal dan ook zo rond de €600 advies prijs liggen daar ik normaal rond de 2000/2500 zat. Elke korting die ik er vanaf kan snoepen zal lekker zijn :).

Opzich heb ik er wel zin in om het te doen eigenlijk. Dit jaar een keer echt bewust shoppen ipv gewoon aankruisen wat ik wil :).

Nu al voor € 350,- besteld. Er komt nog € 300,- bij. Tijdens de losse verkoop kan ik me nooit in houden. Ik hou er daarom maar rekening mee dat ik ergens € 50,- vandaan moet toveren....

Ik heb er in ieder geval veel zin in!

zal dit jaar tussen de 300-400 euro liggen. Heb inmiddels al 114 euri besteed aan een karton big 19 bij valk in nijverdal

Back
Bovenaan