Wat is jouw budget dit jaar ?

Dit jaar zal ik voor €800 - €1.000 gaan uitgeven. T.o.v. vorig jaar is het ongeveer de helft, vorig jaar was het wel een beetje te veel om eerlijk te zijn.

En ik ben er zojuist alweer over heen gegaan bij mijn 4e bestelling. Ik ga het vanaf nu niet meer bijhouden dus ik houd het maar op 1000+, dan ''klinkt'' het niet zo erg:bonk:.

Hmmm...
Mijn eerder genoemde 150 maximaal was dus toch niet de max..
late we het op 400 tot 500 houden en dat moet et wel lukken dit jaar:).

Ik heb met mezelf afgesproken niet meer dan 600 uit te geven, ik ben benieuwd of het me lukt...:no:

mijn bedrag was +/- 150,- maar ik ben bang/vrees dat het er onder gaat komen, aangezien ik het geld wat ik aan vuurwerk wilde uitgeven al ergens anders aan heb uitgegeven (gelukkig maar een deel 60.-)
dus nu maar ff hard gaan sparen.....
:rolleyes:
maar ik heb er vertrouwen in!:D

Dit jaar denk ik uit te komen op zo'n 500 euro. En dan gaat in principe alles naar het sier, omdat ik nog redelijk wat knalspul heb liggen van vorig jaar. Er staat nog wel een bezoekje aan Loots of Zena op de planning voor wat leuk knalspul, dus ik denk dat ik uitkom op zo'n 400 voor (grotendeels legaal) sier

Oei... Heb ik dit gezegt? Zoals m'n lijstje er nu uitziet zit ik rond de 700 euro, exclusief wat ik een paar weken terug heb uitgegeven bij Zena en Loots in Baarle. :bonk: Ach, het is maar 1 keer in het jaar, toch? :D

Haha geweldig om te lezen allemaal. Ik ben inmiddels ook al over mijn budget heengegaan. Had €300,- in de planning, zit nu op €450,-. Ook nog eens allemaal ophalen in de regio Rotterdam, terwijl ik in Arnhem woon :P.

Tot op heden 25 euro bij de boerenbond besteld, als het excelbestandje van vwl steenbergen online is daar maar even m'n bestelling van ongeveer 500 maken:) De max is 600 dit jaar .

ik hoop dat de meeste van jullie niet bij de overheid werken. als je ziet dat er reacties tussen zitten van een 1/3e begroot van wat er uiteindelijk is uitgegeven :D

ik weet niet hoeveel er uitgegeven gaat worden, is voor mij ook altijd een verassing. ik kijk over iets minder als een maandje wel wat ik kan missen!(uiteraard word er wel gespaard)

dacht onder de 600 te blijven maar zodra herman de haan is betaald zit ik al over de 750totaal.....
en wou nog zo graag naar de oosterburen:P:P
word nog even ...dubben... dus

Mag dat wel van mama, ''mat96matje'':bye:

Kerel, ik weet niet waar je je mee denkt te bemoeien of grappig te wezen.

Maar ik geef gewoon een serieuze reactie, en dan kom jij met zulke onzin.

Ontopic:
Budget wordt misschien nog iets hoger ivm rapportgeld en sinterklaas kado in de vorm van een bijdrage voor vuurwerk.

Back
Bovenaan