Wat is je domste vuurwerk aankoop ooit

Heb ze dit jaar naar mijn gevoel. Het kleine spul en mines enzo. Had er een paar leuke cakes of een extra compound van kunnen kopen. Had misschien beter geweest. Heb zo vermoeden dat het kleine spul bijna niet wordt aangeraakt 😂

Een auto voor mijn ex omdat ze geen cent waard is, gekocht omdat ze dertijds nog niet mijn ex was en niet wist dat ze geen cent waard is.

Jaaaaren geleden op oudjaarsdag nog even naar het leegverkoopuurtje van de plaatselijke vuurwerkwinkel gegaan welke op hun Facebookpagina werd aangekondigd. Ik had heel weinig (sier)vuurwerk dat jaar, maar wilde er last minute toch nog iets bij hebben voor na 00.00. Ter plaatse meende ik een aardige pot te zien staan qua formaat/uiterlijk (i.i.r.c. hexagon-vorm 19sh 25-30mm). Deze bleek bij afsteken echter volledig fish effect te zijn, het effect waar ik echt een hekel aan heb:frusty:

Laatst bewerkt:
-Tijdens de coronajaren de cat 1.
Nu wel leuk om in aanloop naar de jaarwisseling al wat af te steken met gezin.

-20mm bakjes. Vallen gewoon tegen.
- nieuwe producten die op chinafilmpjes fantastisch zijn en in de straat tegenvallen.

2 jaar geleden tijdens de voorverkoopdagen laten verleiden tot de aankoop van een mega actie waar je snel bij moest zijn. Je kon als je op tijd was een rubro compound box kopen van €80 voor €40. Ik me wekker vroeg gezet, stond om 6:00 uur voor de winkel. Bleek het een 16mm “compound”te zijn met 100 shots. Man man wat een bende. Nog nooit zulke kleine effecten gezien 😂😂😂 dat mag de naam compound niet dragen.

2 jaar geleden tijdens de voorverkoopdagen laten verleiden tot de aankoop van een mega actie waar je snel bij moest zijn. Je kon als je op tijd was een rubro compound box kopen van €80 voor €40. Ik me wekker vroeg gezet, stond om 6:00 uur voor de winkel. Bleek het een 16mm “compound”te zijn met 100 shots. Man man wat een bende. Nog nooit zulke kleine effecten gezien 😂😂😂 dat mag de naam compound niet dragen.
Onder de 500 gram is een cake inderdaad haha

20mm Rubro (of Mania) compound jaar of 2 geleden. Direct afgeleerd, zonde geld. 20mm moet tempo of type effect wel heul goed zitten, bij voorbaat.

Dat zijn er best wat, maar degene die mij altijd bijstaat is de aankoop van een karton Event Cake No.5 van Rubro. We gingen afhalen, wel cash geld bij me, kruitstress sloeg toe en we hoorden in de winkel dat het heel hard ging. Toen gevraagd of die No.5 er nog was, precies een doos, direct besloten die te kopen, cash geld op en zo goed was het niet eens. Sindsdien overigens nooit meer veel cash mee naar de afhaaldagen. :rolleyes:

DIe van mij was een paar jaar geleden.

Had al een redelijk grote collectie voor mijn doen maar dat stemmetje in mn kop overtuigde mij dat er een zware dubbele compound moest komen.

Uiteindelijk gekozen voor de mei tai tailgate van mania. 24.5kg

Ik woon op de bovenste verdieping van een flat en sinds die tijd ga ik regelmatig naar de fysio.

Een mystery-actie bij Haokan. Kreeg ik een Bermuda Thunder van Rubro. Wat een bagger was dat. Sindsdien heb ik nooit meer een mystery deal besteld en daar had ik zo nu en dan (lees: bij Outlet) best spijt van.

Dat was de Event Golden Dust van Rubro. Ik dacht een leuke 100 shots 20mm cake voor 30 euro te bestellen. Was het een 16mm Pyromould pruttelbakje. Dat geld krijg je nooit meer terug.

DIe van mij was een paar jaar geleden.

Had al een redelijk grote collectie voor mijn doen maar dat stemmetje in mn kop overtuigde mij dat er een zware dubbele compound moest komen.

Uiteindelijk gekozen voor de mei tai tailgate van mania. 24.5kg

Ik woon op de bovenste verdieping van een flat en sinds die tijd ga ik regelmatig naar de fysio.
Maar die mei tai was wel nice toch?

Back
Bovenaan