Wat is je domste vuurwerk aankoop ooit

toen ik jong was ooit eens een Helium vuurpijl gekocht. bewaard tot einde. aangestoken...... opgestegen........ en....... niks...... Boehoehoee

en zoveel blokken die teleurstellend waren.

Voor mij was dat de Eyecatcher van Lesli. Zag er toen der tijd uit als een mega imposant blok! Ik dacht dit moet hem zijn! Het spektakelstuk van de avond!

Product video's waren er toen nog niet.
Bekijk bijlage 1821723
Totdat ik hem afstak. Toen had ik heel erg spijt van de aankoop.

Heb nog een video gevonden op YouTube van deze Eyecatcher.

Ik vind het best wel een geinige cake, nooit voorbij zien komen in de buurt. Weet niet uit welke bouwjaar dit komt maar voor begin 2000 is hij best leuk, voor na de 500 grams regeling is hij wel wat zwakjes. GBV was toen een stuk beter.

bulk pack thunderkings, toen die regels veranderd werden en er een fluiter aan vast werd gemaakt.
man man wat een ellendige kwaliteit, alle voetjes los, overal kruit0304-Thunderking-Bulk-Pack-Broekhoff-Vuurwerkexpert.jpg

Toen Funke net op de markt kwam een karton Funke Finale 2 besteld in Duitsland.
Ik dacht dat is Funke, dat knalt wel als een goede salute cake.
Nou die knallen vielen echt tegen.

Het moment dat je erachter kwam dat de “herintroductie” van de befaamde Happiness niet gepaard ging met de titel op het label en het eigenlijk sinds dat moment gewoon Sadness had moeten heten. En stug blijven proberen 😂

2005. De buren hadden jaar ervoor dikke matten en dacht toen dat dat Nederlandse matten waren.

Ook gehaald en prutteldeprutteldeprut. Wat een waardeloos ding was dat.

Ik zal er 1 januari eerlijk voor uitkomen als, ondanks alle waarschuwingen, de color hypnose alsnog zwaar tegenvalt voor de freakprijs (150) die ik afgetikt heb. :d :bonk:

Dat moet in het laatste jaar F3 een Nederlandse pruttelmat zijn geweest. Veel vegen, weinig geluid. Overigens heb ik meer domme "niet aankopen" dan domme aankopen ben ik bang .... :bonk: :p

Back
Bovenaan