Econz
VWC lid
Dat is het vervelende van alles en de keuze die je dan moet maken, de vraag die je dan aan jezelf stelt en dat geldt vooral voor degene die een grote collectie hadden, steek ik nu alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar, of steek ik niet alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar? De één kiest er inderdaad voor om nu dan maar dubbel te gaan genieten, terwijl weer een ander niet het risico wilt lopen om volgend jaar niets te hebben. Had ik het budget gehad dit jaar dan zou ik voor beide opties zijn gegaan, namelijk heel veel bestellen en dan de helft opstoken en de ander helft bewaren. Mijn vraag is dan ook aan iedereen hierzo, waar hebben jullie voor gekozen?
Ik heb er inderdaad voor gekozen om toch wel alles, op wat enkele kleine dingetjes op te stoken en van te genieten dit jaar.
Zeker ook met het oog op volgend jaar. Misschien komt er een verbod, dan heb ik er wel nu goed van kunnen genieten.
Ook omdat de weersomstandigheden prima waren en met alle stress van de dagen ervoor, of het wel goed stookweer zou worden, besloten om van al dat mooie vuurwerk (

Wat komend O&N gaat geven, zien we dan wel weer, misschien met een verbod of er is dan k*tweer. Er gaat sowieso gestookt worden, met of zonder vuurwerkverbod, want die enkele cakes wat over zijn moeten toch op volgend jaar. Wel ga ik het een stuk rustiger doen in de volgende editie, zodat ik ook kan genieten wat er rond om mij gebeurt qua vuurwerk. Dat heb ik dit jaar te weinig gedaan, aangezien er eigenlijk iets te veel te stoken was voor ons.