Wat heb je over van 2022-2023

Dat is het vervelende van alles en de keuze die je dan moet maken, de vraag die je dan aan jezelf stelt en dat geldt vooral voor degene die een grote collectie hadden, steek ik nu alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar, of steek ik niet alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar? De één kiest er inderdaad voor om nu dan maar dubbel te gaan genieten, terwijl weer een ander niet het risico wilt lopen om volgend jaar niets te hebben. Had ik het budget gehad dit jaar dan zou ik voor beide opties zijn gegaan, namelijk heel veel bestellen en dan de helft opstoken en de ander helft bewaren. Mijn vraag is dan ook aan iedereen hierzo, waar hebben jullie voor gekozen?

Ik heb er inderdaad voor gekozen om toch wel alles, op wat enkele kleine dingetjes op te stoken en van te genieten dit jaar.
Zeker ook met het oog op volgend jaar. Misschien komt er een verbod, dan heb ik er wel nu goed van kunnen genieten.
Ook omdat de weersomstandigheden prima waren en met alle stress van de dagen ervoor, of het wel goed stookweer zou worden, besloten om van al dat mooie vuurwerk ( :wink: ) te gaan genieten.

Wat komend O&N gaat geven, zien we dan wel weer, misschien met een verbod of er is dan k*tweer. Er gaat sowieso gestookt worden, met of zonder vuurwerkverbod, want die enkele cakes wat over zijn moeten toch op volgend jaar. Wel ga ik het een stuk rustiger doen in de volgende editie, zodat ik ook kan genieten wat er rond om mij gebeurt qua vuurwerk. Dat heb ik dit jaar te weinig gedaan, aangezien er eigenlijk iets te veel te stoken was voor ons.

Verbod, verbod, verbod.... Kunnen we ff stoppen met dat woord. We hebben geen glazen bol om te zien wat het jaar brengt.

Als er een verbod komt dan hoop ik dat we het in ieder geval op tijd horen. Dan ga ik vast de vrouw voorbereiden op het idee van een huisje huren in een ander europees land om daar flink in te kopen en te stoken haha.

Maar kan het me niet voorstellen, aanbod blijft toch wel en de vraag ook. Dan zou het extreem dom zijn om een verbod in te stellen.

@@@ aan allemaal :

Ik heb dit topic aangemaakt voor wat er in de titel staat. Houd er daar aub bij en discuseer over een eventueel verbod in een ander topc aub.

Bij voorbaat dank :bye:

Helemaal niets over. Ik had dan ook alleen Gates of Detonation als enige vuurwerk... Dit jaar maar weer een collectie samenstellen haha

IMG20230102112337.jpg

Dit.

In verband met het weer een klein beetje rustig aan gedaan. Wat ik over heb is nu meer dan mijn hele collectie pre-corona :bonk:

De wind was hier de gehele avond erg hard dus ook veel overgehouden, zeker de bakken met veel goud erin allemaal laten staan...:cry:

Ongeveer 13 compounds en 40 cakes over

Slechte foto helaas en product is inmiddels allemaal weg naar de opslag...

20230102_143802.jpg
20230102_143612.jpg

Nadat ik de Dream Chaser had geschoten, besloten de Fire Festival, Tailgate Fan en de Bushwackers niet te schieten.
En de Kingstown Hangover staat ook nog in de schuur nadat ik vergeten was de kooi eraf te halen.

Oh ja… en de crossette cakes, Splitting Stars en Blushing Crossettes.
En 3x Super Syndrome Box.

Laatst bewerkt:
Wat er nog over is en inmiddels weer terug in de bunker ligt.

2x katan special 1
2x katan special 2
2x katan special 3
3x katan special 4
2x katan special 5
1x locoloco
2x cream chaser
2x exploding
3x invadr box
1x tailgate fan
1x collision thunder
1x event mine shell mayhem
2x immortal gold
1x golden illusion
2x golden bonfire fanshape box
1x karton secret salute
1x karton wicked whistle
1x maximum force
1x salvo mayhem
1x edition two blue salute
12x blow out
1x neon wave
3x sydney sunrise
1x event silver storm
3x thunderstorm

3 dozen met fonteinen, kleine single shots, grote single shots, knallers, kleine cakes en ander klein spul

Kyoto kamuro
Mjb
Beast mode 2x
Yellow river
Fiori
Mayhem mine & Black stone
Zombie zone
Pandora star / Atlas star /Europa star
Mega mine 2x
Big hunter

En 8 kleine cakes, al het klein spul en alle fontijnen.

Laatst bewerkt:
Dat is het vervelende van alles en de keuze die je dan moet maken, de vraag die je dan aan jezelf stelt en dat geldt vooral voor degene die een grote collectie hadden, steek ik nu alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar, of steek ik niet alles af vanwege een mogelijk verbod volgend jaar? De één kiest er inderdaad voor om nu dan maar dubbel te gaan genieten, terwijl weer een ander niet het risico wilt lopen om volgend jaar niets te hebben. Had ik het budget gehad dit jaar dan zou ik voor beide opties zijn gegaan, namelijk heel veel bestellen en dan de helft opstoken en de ander helft bewaren. Mijn vraag is dan ook aan iedereen hierzo, waar hebben jullie voor gekozen?

Ik had de intentie om 1 19shots assortiment, dus bestelde ik er in 2020 al 2 stuks. Door de wind heb ik best veel boxen laten staan (met brocade/willow). Grootste deel is nu toch de lucht ingegaan, maar heb nog wat uitlooppareltjes bewaard voor volgend jaar. Als ik dit jaar weer wat uitloopartikelen tegenkom, dan zou ik er best wel weer twee van willen hebben (spinnerz 2 colorz, garden party, kingsmen?, oude showtime/geisha producten)

Klinkt arrogant maar gisteren dacht ik opeens aan de Elegant night waar ik het 20 shots gedeelte van tussen de paranoids had geknoopt maar het 80sh niet meer kon thuisbrengen, omdat ik binnen liever niet in lonten knip doe ik het koppelwerk meestal buiten onder de overkapping en daar vond ik die ook terug gisteren samen met de spec#1&6 en 2 fijne losse cakes.
Bekijk bijlage 70769

Icm wat salute cakes en weco cakes die ik zo ook even op foto zet zal ik waarschijnlijk nog 2 adresjes moeten bezoeken vandaag waar deze verspreid opgeslagen gaan worden .

Een zooi van die "kilo" combi cake apparaten: Dubbel Demolition , Sidewinder, Hoofdhunter enz

Back
Bovenaan