[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Stefan , kun jij ons vertellen of er nog nieuwe artikelen van Hoops worden toegevoegd? Op de site staat van wel maar vroeg me af, hoe of wat? :D

Dat ziet er echt ontzettend gaaf uit zeg, iedere update komt het er weer mooier uit te zien. Wat een feest voor de mensen die daar komen shoppen zeg.

Dat is helaas blijven staan van vorig jaar... Ik kijk niet elke dag op de categorie pagina's en deze dus over het hoofd gezien. Inmiddels is het aangepast. HOOPS kom helaas dit jaar zelf ook niet met nieuwe producten... Corona zal ongetwijfeld een rol spelen hierin...

We hebben 5 nieuwe producten online gezet in de categorie grondvuurwerk/klein vuurwerk.

- Killer Bee
- Crazy Whistler
- Phantom
- Thunderking 3.0
- Great Fountains

5056-Crazy-Whistler-0.png
1183-Thunderking-3.0.png
1225-Phantom.png
1654-Great-Fountains.png
8067killer-bee.png

Webshop: Klikerdeklik

Stefan, mijn welgemeende complimenten! Ziet er beter uit dan menig wachtrij van de Efteling :wink: Wanneer kunnen we het in het echt komen bekijken? :D

Vanaf 29 december 6.00 uur kun je komen beleven. De winkel/showroom gaat open vanaf dinsdag 3 november maar dan is de belevingsruimte niet te bezoeken omdat je dan in een ander deel van de winkel komt.

Ziet er super uit Stefan. Holten is mijn laatste winkel van de lijst... hoelang mogen we blijven om te beleven? :cool::bonk:

Haal je vuurwerk i.v.m. Corona ook daadwerkelijk af op het door jou te kiezen afhaalmoment tijdens het bestellen. Te vroeg = wachten en te laat = afhalen na sluitingstijd van de winkel op de gekozen afhaaldag.

Stefan die zie ik bij jou op de site staan. En als je nou met omstandigheden te maken krijgt die je zelf niet in de hand hebt?

Bijvoorbeeld sneeuw/ijzel. Of uitloop bij een andere winkel?

Stefan die zie ik bij jou op de site staan. En als je nou met omstandigheden te maken krijgt die je zelf niet in de hand hebt?

Bijvoorbeeld sneeuw/ijzel. Of uitloop bij een andere winkel?

Denk/ ga ervanuit dat dit indekken is voor de mensen die zonder reden maar even wat later komen..
De ene laatkomer is de andere niet, weet dat winkels hier ieder jaar weer veel problemen mee hebben.

Opzich slim, maar als je zoals jij aangeeft vertraging hebt bij de vorige winkel is het natuurlijk dubbel zo zuur als je een hele dag moet wachten bij Holten.

Mensen die in de buurt wonen kan ik nog enigsinds begrijpen, maar komen freaks uit het hele land. Die kunnen niet ff op en neer, plus dat ze waarschijnlijk nog langs meer winkels moeten..

Wel benieuwd naar, was me nog niet opgevallen dit

Er zijn inderdaad veel mensen die denken van oooh... Ik kom wel even een uur of zelf s een dag later want het vuurwerk ligt er wel. Jah nouja nee dus.. Het is altijd logistiek een hele uitdaging en nu met Corona regels er bij wordt het regie op minuten bijna. Vandaar dat de afhaalmomenten zijn ingedeeld op half uur momenten. We kunnen nu max 40 mensen tegelijk kwijt in de winkel op 1,5 meter. Dat is losse verkoop en afhalen voorbestellingen tegelijk.

Het is namelijk wel de keus van de persoon zelf dat hij/zij vuurwerk besteld bij x aantal winkels op dezelfde dag en dit evt. strak inpland. Het risico dat je dan te laat komt omdat het ergens uitloopt is aanwezig maar dat risico veroorzaakt diegene dan wel zelf.

Het is een harde keus maar wel nodig omdat we, als er per half uur 1 te laat is wij rond 16.00 uur al 20 laatkomers er tussendoor moeten drukken. Nu houden we echt wel rekening met een laatkomer her en der door x omstandigheid maar niet met 20+ per dag omdat dat gewoon niet kan in deze tijden. 20 lijkt veel maar in vergelijking met voorgaande jaren zijn er behoorlijk wat mensen die hun bestelling gewoon vergeten of een dag later maar even ophalen zonder overleg. En het gros van die mensen kunnen hun vuurwerk dus nu na sluitingstijd afhalen. En daarom die regel. En waarom doen we zo 'moeilijk'... Lees verder...

Praktijk:

Stel je afhaalmoment is tussen 8.00 en 8.30 uur. Als je om stipt 8.30 uur nog ingecheckt bent bij de balie dan is dat prima. Het vuurwerk krijg je dan wel in het inmiddels lopende, volgende afhaalmoment mee omdat je achteraan in de rij aansluit en de mensen die er al zijn van het afhaalmoment 8/8.30 uur voor je staan/worden geholpen.

Heb je afhalen van 8.30 en 9.00 uur en je komt om 8.29 uur aan dan kan het zijn dat je heel even moet wachten tot het afhaalmoment 'van start gaat' om eventuele last minute komers nog eerst te helpen.

Kom jij om 8.45 uur aan met een afhaalmoment van 8.00 en 8.30 uur... tja... Dan is het voor ons puzzelen om je er door te drukken omdat het i.v.m. Corona een soort 1.5 meter polonaise is omdat iedereen maar één richting op kan. Even een paar mensen passeren zit er niet in helaas.

Maargoed. Probeer zo goed als je kunt op tijd te zijn dan is er niets aan de hand en mocht het toch spaak lopen... Bel of app ons dan. We zetten er dit jaar speciaal iemand op die alleen maar appjes en telefoon beantwoord. Een oplossing vinden doen we wel.

Gelukkig kunnen wij de tijd nu goed in de gaten houden...

klok.jpg

Topbericht Stefan! Kan het enorm waarderen als winkeliers zo open zijn, dat zorgt voor begrip in de dagen der dagen. Ik heb redelijk ruim gepland, jullie staan na Valk op de lijst. En als ik voorgaande jaren bekijk loopt Valk prima door. Hoop jullie dus op tijd te zien!:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan