Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

ik zou eigenlijk 2015/2016 pijlen kopen maar ja
de verleiding naar rubro en het vele aanbieding van cake boxen tja

ga ik 2016/2017 eventjes wat meer cake boxen aanschaffen gewoon het maakt niet zo losse troep

• Meer doorlonten, verder uitdenken van o.a. timing, combo's etc.
  • Meer uit het budget halen als vorig jaar (Die tevens ook stukken hoger ligt als vorig jaar..)
  • Een paar extra KJG Torches inslaan, ging vorig jaar vrij snel leeg (Geen refill fles :()
  • Andere locatie voor ons 10:00 project & 18:00 project, ging vorig jaar niet helemaal goed :shocked:

-Wat ik dit jaar ga doen. Is denk ik maar is kijken om veilig doorlonten te leren durfde het afgelopen 2 jaar niet aan en best zonde eigenlijk

- voor het eerst sinds ik vuurwerk koop een keer niet bij mezelf in de straat houden met paar maatjes maar met vrienden en kennisen

- Toch maar eens een keer een 100.000 Knaller rol kopen.

- Volgend jaar misschien weer wat vroeger bestellen. Al lijkt dit jaar alles wel later ook me vertrouwde adressjes.

-Wat ik dit jaar ga doen. Is denk ik maar is kijken om veilig doorlonten te leren durfde het afgelopen 2 jaar niet aan en best zonde eigenlijk

- voor het eerst sinds ik vuurwerk koop een keer niet bij mezelf in de straat houden met paar maatjes maar met vrienden en kennisen

- Toch maar eens een keer een 100.000 Knaller rol kopen.

- Volgend jaar misschien weer wat vroeger bestellen. Al lijkt dit jaar alles wel later ook me vertrouwde adressjes.

Vorige jaar voor het eerst klein showtje doorgelont, was zeker een succes. Dit jaar ga ik het doorlonten veel groter aanpakken maar blijft eerlijk om mijn eerste projectje te bekijken (omdat het echt jouw'n ding is). Alleen jammer dat de Happy Thunder Q's wat te laat afgingen. https://www.youtube.com/watch?v=tm3keBpYva8

En die 100.000 wil ik dit jaar ook!

Wat ik me begin dit jaar had voorgenomen was:

- Minder vuurwerk kopen, kwaliteit boven kwantiteit.
- Budget iets omlaag gooien

Wat er van gekomen is:

- Meer vuurwerk gekocht, betere kwaliteit en betere kwantiteit.
- Budget omhoog gegooid.

Achja boeie, volgend jaar beter zeggen we dan :p

Wat er van gekomen is:

- Budget omhoog gegooid.

Precies dit is bij mij ook het geval :p

Wat er van gekomen is:

- Budget omhoog gegooid.

Voor mij ook.
Budget omhoog en meer en betere kwaliteit vuurwerk dit jaar.

Niet meer zuipen na het stoken, afgelopen jaar zo dronken geworden dat ik de helft van me vuurwerk niet meer kon herinneren de dag erna!
ook de kater bij het opruimen kan ik missen!

Vorig jaar
Te weinig vuurwerk voor te veel geld
^ inderdaad ook gewerkt terwijl dit nou zou ! ^
Niks doorgelont
Enige stoker
Camera niet altijd goed

Dus verbeterpunten dit jaar:
Meer en mooier vuurwerk voor minder geld in verhouding
Vrij zijn
Veel mooie projecten maken en doorlonten
Zorgen dat ik bij mensen ben die ook iets van vuurwerk hebben voor de afwisseling
Camera's perfect afstellen

En zoals elk jaar:
niet voor 22:00 aan het bier maar lekker smoken overdag :cool:
Een mooi fik ton

Aanvulling op eerdere post van mij .dit jaar maar knallen inde keuken geld voor buiten knallen minimaal aanwezig:p maar gezellig word het toch.

Hmm wat beter.

-Ik denk wat meer goed uitgewerkte cakes dan meer kleine cakes (en zeker de eentonige)
De omstanders reageerden positiever op gewoon gevulde boeketten en/of een stevige knal.
-Budget ongeveer hetzelfde houden
-maar geen kleine meuk, NADA, gewoon cakes en een aantal knallers (met een goeie rol voor 12 uur uiteraard)
-Camerawerk verbeteren, zeker om 12 uur gebruik ik altijd een statief, geniet op dat moment liever, wil ook niet de camera in handen van familie of kennissen steken (Zeker niet gezien je moet manual focussen etc.
-Heeeel graag een GoPro of andere action cam om POV op te nemen, BOVENAAN de bucket list, gewoon vanuit mijn eigen perspectief oud en nieuw beleven, hoe je het lontje aansteekt, of je de schietende tubes bekijkt, het effect, je omstanders als je even omkijkt. Wauw, dat machtige 12 uur gevoel, dat wil ik beleven een half jaar erna, of over 10 jaar!
- Wellicht doorlonten, of ja, gezien het kleine budget geen grote hoeveelheden cakes, maar wellicht gewoon sowieso 2 cakes aan elkaar, dus wat langduriger plezier en een mix van effecten.
- Bij kennisen en familie op bezoek van mijn vriendin, zij stoken nooit, dus daar een beetje kennis laten maken met vuurwerk, een paar dingetjes aan kleinspul en wat klein siervuurwerk (altijd leuk als mensen normaliter NOOIT vuurwerk zien, zitten afgelegen op een weiland)

En dat was het wel ongeveer. samengevat:
Dus, beter uitgewerkte cakes en geen klein spul. Point of view camera. Dat is het ongeveer samengevat als je ^niet wilde lezen^

Hmm wat beter.

-Ik denk wat meer goed uitgewerkte cakes dan meer kleine cakes (en zeker de eentonige)
De omstanders reageerden positiever op gewoon gevulde boeketten en/of een stevige knal.
-Budget ongeveer hetzelfde houden
-maar geen kleine meuk, NADA, gewoon cakes en een aantal knallers (met een goeie rol voor 12 uur uiteraard)
-Camerawerk verbeteren, zeker om 12 uur gebruik ik altijd een statief, geniet op dat moment liever, wil ook niet de camera in handen van familie of kennissen steken (Zeker niet gezien je moet manual focussen etc.
-Heeeel graag een GoPro of andere action cam om POV op te nemen, BOVENAAN de bucket list, gewoon vanuit mijn eigen perspectief oud en nieuw beleven, hoe je het lontje aansteekt, of je de schietende tubes bekijkt, het effect, je omstanders als je even omkijkt. Wauw, dat machtige 12 uur gevoel, dat wil ik beleven een half jaar erna, of over 10 jaar!
- Wellicht doorlonten, of ja, gezien het kleine budget geen grote hoeveelheden cakes, maar wellicht gewoon sowieso 2 cakes aan elkaar, dus wat langduriger plezier en een mix van effecten.
- Bij kennisen en familie op bezoek van mijn vriendin, zij stoken nooit, dus daar een beetje kennis laten maken met vuurwerk, een paar dingetjes aan kleinspul en wat klein siervuurwerk (altijd leuk als mensen normaliter NOOIT vuurwerk zien, zitten afgelegen op een weiland)

En dat was het wel ongeveer. samengevat:
Dus, beter uitgewerkte cakes en geen klein spul. Point of view camera. Dat is het ongeveer samengevat als je ^niet wilde lezen^

Ik kan waarschijnlijk een Go pro van een vriend van mij lenen, is zo'n Go pro zo in te stellen dat je echt je point of view ziet ? Zet je hem op je kop ? Of heb je daar nog accessoires voor nodig ? Graag tips want als ik bovenstaande lees wordt ik erg enthousiast om diezelfde plannen door te voeren :)

Ik kan waarschijnlijk een Go pro van een vriend van mij lenen, is zo'n Go pro zo in te stellen dat je echt je point of view ziet ? Zet je hem op je kop ? Of heb je daar nog accessoires voor nodig ? Graag tips want als ik bovenstaande lees wordt ik erg enthousiast om diezelfde plannen door te voeren :)

Haha, mijn 'zwager' heeft een GoPro, en zijn vriendin een iets nieuwere versie, mocht die voor de Zena Trophy ook lenen, dus hopelijk hopelijk kan ik ze weer zover krijgen ;).
Er is officieel een accessoire voor nodig, lijkt op zo'n hoofdlamp die mijnwerkers bijvoorbeeld dragen, hoewel ik vrij zeker ben dat met een klein beetje fantasie en wat spulletjes van de bouwmarkt (of zelfs die je al thuis hebt liggen) je een kleine 'rig' kan maken.

Let wel, het liefst een systeem wat je of precies op dezelfde manier terug kan plaatsen, of de GoPro zó vastzetten dat deze niet van hoek verandert. Ik zou eerst even wat kleine test shots doen, niet dat de camera net onder een hoek filmt en je dus nooit op film hebt hoe je hem precies aansteekt, maar dat je wel echt pov hebt (althans ik wil wel even testen en dan op de pc terugkijken gezien je geen scherm hebt).

Dit is een filmpje van internet geplukt, kwam ik de andere dag tegen. De beste man draagt een GoPro op zijn hoofd en filmt dus POV (het zij knallers en klein spul overdag, maar desalnietemin)
Wat ik bedoel met onder een foute hoek filmen zie 7:31, de beste meneer steekt een Single shot aan, maar je ziet dat niet in beeld omdat de camera wat naar boven gericht staat.

In ieder geval, online zijn third party accesoires, denk voor een tientje dat je een head mount kan vinden (maar misschien lieg ik over de prijs) dus eerst je maat overhalen, en dan zo'n ding aanschaffen, of met ducttape aan de slag!!

Back
Bovenaan