Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Zorgen dat ik geen inval krijg een dag voor oud en nieuw :p verder nog meer chaos creëren geen een cake meer los schieten :D

Voor in de vooravond minder klein spul als singleshots. Op een gegeven moment gaat dit vervelen en kom je nauwelijks toe aan het (kleine) siervuurwerk, waardoor ik dat om 00:00 allemaal moest afsteken. Daarnaast meer losse cakes voor in de vooravond en meer doorlontboxen voor na 00:00.

Afgelopen jaar veel cakeboxen gehaald. denk aankomende jaarwisseling nog meer losse cakes om in de vooravond te stoken. verder veel boxen in de outlet proberen te scoren.

Ik ga dit jaar ook maar eens overstappen op doorlontboxen.
Als ik bijvoorbeeld de boxen originals finest zie, heb ik toch wel spijt van dat ik zulke pareltjes niet genomen heb.
Ik ben dit jaar ook te veel achter de koopjes aangegaan, en dit zorgde ervoor dat ik toch wel een aantal potten had die anders presteerde als op de product video :/

Waarschijnlijk niet zelf meer stoken maar 2 shows schieten voor gemeenten. Dit jaar zoveel mensen gesproken die hier voor pleiten dat er een mogelijkheid ontstaat om dit te realiseren. Ik doe al jaren lang niet anders maar dan uit eigen initiatief.

Heb nu eindelijk het doorlonten door dus wil meer doorlontprojecten maken of een hele grote en 2 of 3 mooie en goede doorlond boxen. Had dit jaar de road to china (golden power) met als finale salvo de all at once van zena edoorgelond en dit was echt prachtig! Was ook mijn eerste doorlont wat helemaal perfect liep en dat smaakt naar meer :D dus vandaar

Minder losse cakes en meer doorlontbakken. Veel 500grammers legden het af tegen de zena cakebox. En het doorlonten van cakeboxen bevalt me beter dan losse cakes...

Schieten met 1 ontsteker per Cue. en dan alleen de finale elektrisch schieten.

De rest van de show doorlonten of fakkelen.

voor het 00.00 uur moment gewoon een cakebox of 2. verder kijken wat er in de buurt wordt afgestoken. Waren dit jaar zoveel profblokken, daar kun je bijna niet tegenop met consumentenvuurwerk.

Doorlontem van cakeboxen. Koop ek jaar een hoop boxen maar lont ze nooit door omdat ik alles los afschiet. Dit jaar alles wel doorgelont en de buurt werd gek van vreugde including me haha

In ieder geval minder knallers had er nu 100 of zo nitraten en Cobra 6 etc..
30 a 50 verschillende knallers dit jaar en wel weer een paar lawine pijlen
Denk 1 x 901 1 x 902 & 1 x 903 van Zink plus 1 mooie zware salut en paar 6 Inch Italiaanse cilinder shell's van die mooie en voor al erg prijzig maar ja.
Misschien samen met vrienden 1 dikke prof blok b.v van Xplode Tears from heaven of smile from hell, Airforce one etc...

Volgend jaar ga ik proberen eerst minder aandacht te besteden aan alle negatieve shit in de media, maak me elke keer weer overdreven boos voor niks. Dus dat ga ik sowieso proberen.

Ik ga ook langer wachten met bestellen. Dit jaar kwamen de laatste verkoopdagen ineens producten binnen die ik wou hebben bij diverse winkels. Maar, toen was t geld op, dus baalde een beetje.

Verder ga ik ook niet meer meedoen met wedstrijden, compleet zinloos tijdverspilling, zeker op social media. Heb m'n timeline duidelijk zo volgespamd dat Facebook me gebanned heeft:S

Volgend jaar alleen grote cakes, meer een show proberen te geven, eindelijk leren door te lonten.

En gewoon meer meldingen rijden.

Zoiezo VEEL minder vuurwerk kopen en bestellen. In Januari 2015 al 2 bestellingen gedaan en 2 keer naar Olen geweest, dat ga ik niet meer doen. Had gewoon TE veel. Haastig stoken de gehele dag, heb ik wel een beetje spijt van. Met cat1 vuurwerk en knallers ben ik ook ver klaar, dus haal ik amper meer. Losse cakes ook veel minder van halen, had er wel 50. Stuk of 10 a 15 is meer dan genoeg. Cakeboxen had ik er 10 van misschien dit jaar 3 a 4 nemen.

Ook had ik weinig tijd om te eten, drinken of de wc. Geen minuut van de tv gezien.

Dus voor komende jaarwisseling: Meer plezier met minder vuurwerk: :yes::thumbup:

Volgend jaar minder tot geen losse knaller; ben daar echt wel op uitgekeken. Meer Thor uit België halen, want die cakes bevielen mij zeer goed dit jaar! Na 3x 5k celebration cracker, een 10k, 2x een 30k, 2x de hindoe 3000, 2x de Black Salut, een Hearts of China, een King's Cracker en 3x Traca, wil ik er nóg meer van! :devil:

Met doorlonten heb je veel Meer kijkplezier,Maar let op in Nederland is het verboden!Ze zullen je niet gauw aanpakken daarop Maar als het gebeurd je kann d'r niets tegen doen want het mag NIET!Wel kann je beter van je vuurwerk genieten en eigenlijk is het veiliger want je hoeft het vuurwerk Maar 1x aan te steken,als je het goed doet en zo moeilijk is het niet,gewoon stukje extra visco met een ty-rap aan je hooflontje vastmaken trek wel je ty-rap goed aan en neem smalle tyrappies.

Ik heb tot nu toe nog nooit een doorlontbox gehad, daar gaat volgend jaar verandering in komen.
Elk jaar zie ik er weer pareltjes tussen zitten, maar koop ik het niet omdat er dan gelijk zo'n groot gedeelte van mn budget weg gaat.
Ook ga ik wat minder kleine cakes kopen. ik vond dat ik dit jaar te weinig cakes had met een wow factor.

Back
Bovenaan