Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
WoW inval, hebben ze nog iets meegenomen?
30 december stond er ineens 3 man politie in burger op de stoep. na een anonieme tip. er zou teveel vuurwerk in mijn garage liggen, en dat was uiteraard zo..
Gelukkig lach er enkel en alleen consu spul en gelukkig ook niet alles. maar toch een goeie 300 kilo.
Bijna alles is mee genomen door de EOD.. jaja omdat alles was doorgekoppeld met quickmatch.
9 man sterk uiteindelijk in huis.. ik moest mee voor verhoor. en mocht naar een paar uurtjes weer gaan. binnen 14-30 dagen hoor ik hoe dit verder afloopt.
Minder knalvuurwerk kopen en cakes vastzetten. Heb 3 jaar lang geen cakes vastgezet is altijd goed gedaan, alleen dit jaar toch 2 cakes omgevallen in een richting waar ik stond. bijna tegen mijn gezicht aan, is niet zo prettig! Weet iemand of ik dan beter een klem kan kopen of ze op een of andere manier vastzetten?
Minder knalvuurwerk kopen en cakes vastzetten. Heb 3 jaar lang geen cakes vastgezet is altijd goed gedaan, alleen dit jaar toch 2 cakes omgevallen in een richting waar ik stond. bijna tegen mijn gezicht aan, is niet zo prettig! Weet iemand of ik dan beter een klem kan kopen of ze op een of andere manier vastzetten?
Qua grootte van de collectie etc. was ik dit jaar zeer content. Hopelijk dit jaar voor het zelfde budget weer de zelfde hoeveelheid (kwaliteit) kopen. Wat ik wel anders ga doen is het eerder afsteken van mijn vuurwerk. Ik geniet veel meer van mijn vuurwerk in de vooravond dus voor 12u s'avonds dan daarna. Lekker op het gemakkie een goede mix zien te vinden tussen kwaliteit en kwantiteit en dan na 12e 1 of 2 cakeboxen en een project plus wat goedkopere potjes. Het duurt nog heel lang, maar ik heb er alweer zin in.