Wat ga jij volgend oud en nieuw anders doen ?

Wat meer boxen, en de losse cakes die ik heb zoveel mogelijk verwerken in projecten. Verder wil ik eigenlijk toch wel gaan filmen volgend jaar

Minder knalvuurwerk kopen en cakes vastzetten. Heb 3 jaar lang geen cakes vastgezet is altijd goed gedaan, alleen dit jaar toch 2 cakes omgevallen in een richting waar ik stond. bijna tegen mijn gezicht aan, is niet zo prettig! Weet iemand of ik dan beter een klem kan kopen of ze op een of andere manier vastzetten?

zoals ik elk jaar zeg maar me toch weer erin vergist genoeg is echt genoeg.
Geen knalvuurwerk meer heb die tijd toch wel een beetje gehad.
Meeste in de freakacties bestellen en dan met name voor de betere cakeboxen en procten gaan.

ten eerste meer doorlontboxen, deze zijn mij heel goed bevallen.
daarnaast wil ik weer gaan filmen. wellicht met een go pro + camera op statief
in de vooravond wat meer fontein pakketjes want die zijn toch wel heel erg leuk

30 december stond er ineens 3 man politie in burger op de stoep. na een anonieme tip. er zou teveel vuurwerk in mijn garage liggen, en dat was uiteraard zo..
Gelukkig lach er enkel en alleen consu spul en gelukkig ook niet alles. maar toch een goeie 300 kilo.
Bijna alles is mee genomen door de EOD.. jaja omdat alles was doorgekoppeld met quickmatch.
9 man sterk uiteindelijk in huis.. ik moest mee voor verhoor. en mocht naar een paar uurtjes weer gaan. binnen 14-30 dagen hoor ik hoe dit verder afloopt.

WoW inval, hebben ze nog iets meegenomen?

wauw koen dat is wel een hele trieste zaak.
En dat een dag voor de dag.
300 kilo is zat ook financieel gezien.

Sterkte ermee man wel een hele trieste buurtbewoner

30 december stond er ineens 3 man politie in burger op de stoep. na een anonieme tip. er zou teveel vuurwerk in mijn garage liggen, en dat was uiteraard zo..
Gelukkig lach er enkel en alleen consu spul en gelukkig ook niet alles. maar toch een goeie 300 kilo.
Bijna alles is mee genomen door de EOD.. jaja omdat alles was doorgekoppeld met quickmatch.
9 man sterk uiteindelijk in huis.. ik moest mee voor verhoor. en mocht naar een paar uurtjes weer gaan. binnen 14-30 dagen hoor ik hoe dit verder afloopt.

Ai dat is zuur man.:shocked:echt een lage streek om iemand te verraden via een anonieme tip.
Sterkte er mee hopen dat het meevalt allemaal.

Minder knalvuurwerk kopen en cakes vastzetten. Heb 3 jaar lang geen cakes vastgezet is altijd goed gedaan, alleen dit jaar toch 2 cakes omgevallen in een richting waar ik stond. bijna tegen mijn gezicht aan, is niet zo prettig! Weet iemand of ik dan beter een klem kan kopen of ze op een of andere manier vastzetten?

Ik zet mijn cakes altijd tussen 2 simpele bakstenen. Nog nooit iets omgevallen!

Je kann een klem kopen of tussen een aantal opgestapelde stenen of trotoirtegels of op een plank met duck tape of tussen eerder afgestoken potten,meerdere opties mogelijk :),ik hoop dat je d'r wat aanhebt.

koop een klem op een budget van honderden euro's kan een klem van hooguit 7,50 er toch wel vanaf.
Dit jaar ook gekocht met de motto je haald voor honderen euros vuurwerk en bezuinigd op de klem.
Geen spijt van gehad geen omgevallen potten niks heerlijk ding.
Voor mij product van het jaar.
Als iedereen die is zal gebruiken zullen der ook veel minder ongelukken gebeuren.

Ik geef het eerlijk toe voorheen ook met bakstenen gedaan maar op de 1 op andere manier is dat het toch net niet.

Ik ben zelf een beetje klaar met de hardere grondknallers, ik vind na een pakje nitraten de lol er al eigenlijk af. Ik ga dit jaar meer verschillende soorten vuurwerk kopen, meerdere soorten singleshots, fontijnen,vuurpijlen etc.

Ik ga voor nog meer chaos veel cakes en boxen tegelijk, eerder was t eigenlijk per cake afsteken en dat is leuk maar eigenlijk wil je gewoon meer actie dit jaar goed gelukt wat dingetjes doorgelont en de boxen ook en uiteraard was er wel wat vertraging maar omdat er meer boxen en cakes de bombettes afvuurden vind ik dat niet erg omdat de lucht constant gevuld is... Meer actie voor 2016

En sier met knal voert bij mij de boventoon ben niet van de losse keiharde knallers waarvan je je in 1x kapot schrikt heb daar eigenlijk een hekel aan...

Qua grootte van de collectie etc. was ik dit jaar zeer content. Hopelijk dit jaar voor het zelfde budget weer de zelfde hoeveelheid (kwaliteit) kopen. Wat ik wel anders ga doen is het eerder afsteken van mijn vuurwerk. Ik geniet veel meer van mijn vuurwerk in de vooravond dus voor 12u s'avonds dan daarna. Lekker op het gemakkie een goede mix zien te vinden tussen kwaliteit en kwantiteit en dan na 12e 1 of 2 cakeboxen en een project plus wat goedkopere potjes. Het duurt nog heel lang, maar ik heb er alweer zin in :p.

Ik vond dat ik het dit jaar redelijk goed had ingepland allemaal. 10 losse cakes ongeveer afgestoken voor 12 uur. En 5 boxen en 2 losse cakes na 12 uur. ( na 12 heb ik liever wat boxen zodat ik niet zoveel hoef af te steken omdat het om 12 uur zo druk is)

Dit jaar verminder ik de losse cakes en koop ik toch 1 of 2 boxen meer. De boxen geven voor mij gewoon veel meer voldoening omdat ze meestal wat indrukwekkender zijn omdat het wat langer duurt en je meer salvo's te zien krijgt. een losse cake is vaak te snel voorbij vind ik :P ( en heel veel losse cakes van vuurwerktotaal die ik had hadden geen reservelont dus doorlonten ging niet)

Ook wil ik dit jaar 4 crueltys gelijk doen ofzo en meer boxen met mooie salvo's en groot geweld waar je echt een wow factor van krijgt.

Qua grootte van de collectie etc. was ik dit jaar zeer content. Hopelijk dit jaar voor het zelfde budget weer de zelfde hoeveelheid (kwaliteit) kopen. Wat ik wel anders ga doen is het eerder afsteken van mijn vuurwerk. Ik geniet veel meer van mijn vuurwerk in de vooravond dus voor 12u s'avonds dan daarna. Lekker op het gemakkie een goede mix zien te vinden tussen kwaliteit en kwantiteit en dan na 12e 1 of 2 cakeboxen en een project plus wat goedkopere potjes. Het duurt nog heel lang, maar ik heb er alweer zin in :p.

Daar zit zeker wel wat in voor 12en kan je er veel meer van genieten inderdaad. :D

Back
Bovenaan