MGMT
VWC lid
Dat hele "teloorgang" van de Nederlandse vuurwerk markt is wat overdreven.
Nog meer dan genoeg leuk (gekooid) spul te vinden. Ik ben wel benieuwd wat het alternatief is, alleen Fünke?
Het is gewoon stuivertje wisselen aan de top van het vuurwerk, dat is al jaren zo. Evo/Pangu heeft aan de top gestaan, Wolff ten tijde van de Crual Traction, VWTotaal met de Code Red onder andere, Rubro met de Event serie en Mania met bijvoorbeeld de Escape From Hell. En het nieuwe spul dat tegenvalt is ook al jaren zo, daarom neem je bewust die gok lijkt me. Geen nieuwe producten in mijn collectie en dat heeft zich dit jaar weer uitbetaald, geen floppers gehad hier.
Toen Funke pas nieuw was heb ik redelijk wat gekocht en afgestoken. Vooral de FC-30-20 en FC-30-25 kartonnen heb ik meerdere malen gehad. Topspul. Echter lijkt het de laatste tijd wel van de aardbol verdwenen. In Bels is het amper binnengekomen, enkele Duitse bekenden hadden er weinig voorraad van. En ik weet dat je nu Argento en Iskra hebt maar toch. Funke heeft problemen met zijn logistiek of zijn productie lijkt het wel.