Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom waardeloos?
1: Meer verspreid kopen, al vroeg in het jaar naar de zuiderburen.
2: Flink meer grotere cake's halen en stoken en +/- 3 goede grote blokken voor 00:00 uur.
3: Meer matten halen.
4: Niet meer mijn humeur en instelling laten verpesten door de overheid. Vuurwerk leeft onder de bevolking en ook de gewone man kan niet zonder. Dat is dit jaar wel weer bewezen.
Dit. Maar dan meer dan 3 blokken. Paar spullen herkend vannacht die van het lijstje af/op het lijstje komen.1: Meer verspreid kopen, al vroeg in het jaar naar de zuiderburen.
2: Flink meer grotere cake's halen en stoken en +/- 3 goede grote blokken voor 00:00 uur.
4: Niet meer mijn humeur en instelling laten verpesten door de overheid. Vuurwerk leeft onder de bevolking en ook de gewone man kan niet zonder. Dat is dit jaar wel weer bewezen.
Aan de ene kant heb ik daar zo weinig vertrouwen in... Aan de andere kant jeukt het om wat toppers nog te kunnen scoren voor prijzen waar we later in het jaar en volgend jaar enkel van kunnen dromen... Maar als er (weer) een verbod komt is het wel afwachten wanneer, en in sommige gevallen (faillissement) óf, je je dikke bak centen terug ziet.Ik ga er vanuit dat de bunkers dit jaar wel geleegd gaan worden en wij wel kunnen afhalen.
Gezien het verbod toch niet heeft gewerkt is de voorpret nu al aanwezig, cheers!Afgelopen jaarwisselingen hebben mij wel doen laten beseffen dat een shitload aan boxen niet meer nodig is. Zoals afgelopen oudjaarsdag verliep is ideaal. Om 18:00 een dik project, 0:00 lekker showtje en tussendoor wat klein spul (alleen kwaliteitsspul zoals Phantom) en fonteinen. Grotendeels boxen voor het gemak, alleen écht wat cakes om iets te laten zien wat niet met boxen gaat.
Lekker rustig aan doen tussendoor, tijd voor een hapje en drankje en meer tijd voor elkaar in plaats van de drang te móeten stoken.
En, zoals al vaker aangegeven, mijzelf de voorpret niet laten afnemen. Dát heb ik echt weer gemist dit jaar. Ik wil de hele countdownperiode - vanaf september - de spanning weer voelen van het toeleven naar!
Ja ik moet zeggen dit heb ik ook wel. Ik heb afgelopen jaren zo veel losse cakes gehad dat het gewoon te veel werd.Afgelopen jaarwisselingen hebben mij wel doen laten beseffen dat een shitload aan boxen niet meer nodig is. Zoals afgelopen oudjaarsdag verliep is ideaal. Om 18:00 een dik project, 0:00 lekker showtje en tussendoor wat klein spul (alleen kwaliteitsspul zoals Phantom) en fonteinen. Grotendeels boxen voor het gemak, alleen écht wat cakes om iets te laten zien wat niet met boxen gaat.
Lekker rustig aan doen tussendoor, tijd voor een hapje en drankje en meer tijd voor elkaar in plaats van de drang te móeten stoken.
En, zoals al vaker aangegeven, mijzelf de voorpret niet laten afnemen. Dát heb ik echt weer gemist dit jaar. Ik wil de hele countdownperiode - vanaf september - de spanning weer voelen van het toeleven naar!