Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 10 uur naar me nest..nederland geen vuurwerk meer…zeer waarschijnlijk duitsland ook niet want die volgt nederland…misschien nog een jaartje belgie en dan is het alsof vuurwerk nooit heeft bestaan.

Ik ga er gewoon voor! Ik zet mn bestellingen door naar volgend jaar!! Ik wil verd*#me nog een keer gewoon lekker oud en nieuw vieren! Niets geen gezeik met illegaal of uit het buitenland halen, gewoon de bunkers hier in Nederland leeg maken met zn allen!

Ik ga volgend jaar gewoon weer bestellen bij een aantal dealers, vooral zij hebben het nodig, dus dat verandert niet. Wel ga ik misschien een keertje in België kijken, want je moet toch iets, dat zal het enige zijn dat ik anders ga doen, want mijn respect heeft de overheid verloren, die krijgt men niet zomaar terug, ik kan mij dan ook niet aan de wet en dus vuurwerkverbod houden, juist omdat die wet onrechtmatig is.

Misschien tegen beter weten in, maar ik ga volgend jaar gewoon bestellen en alles op 31 december gewoon, legaal stoken. Ik blijf hoop houden, al is het maar een sprankje...

Heel simpel, volgend jaar een andere hobby zoeken. Klaar mee, plezier weg.

Deze neiging heb ik ook dagen gehad, sinds gisteren de omslag. De spanning of wat ik bestel in vroege freakacties ook daadwerkelijk in de straat komt te staan ga ik mezelf niet meer aandoen. Gewoon wat tripjes naar Baarle en Olen! Geeft me veel meer rust! :)

Deze neiging heb ik ook dagen gehad, sinds gisteren de omslag. De spanning of wat ik bestel in vroege freakacties ook daadwerkelijk in de straat komt te staan ga ik mezelf niet meer aandoen. Gewoon wat tripjes naar Baarle en Olen! Geeft me veel meer rust! :)
Ik sta er net zo in.
Geen hoop en verwachtingen meer hebben op NL vuurwerk. Paar leuke aanbiedingen scoren in België en (indien verkrijgbaar) wat mooie triplex blokken. Zekerheid dat er wat is aan het einde van het jaar. Ik ben niet voor niets liefhebber..

Wat ik anders ga doen, niet veel, na het verbod afgelopen jaar, ben ik al met een hele andere instelling richting oud en nieuw toe gaan leven. De belevenis is er voor mij volledig vanaf, het onbezorgd lijstjes maken, bestellingen plaatsen etc, dat is niet meer.

Ik voelde dit verbod, wederom alweer aankomen, daarom ook niks in het loop van het jaar besteld bij freakwinkels. Ik ben twee keer naar Baarle geweest, om hier wat leuks te halen.

Voor volgend jaar zal dit niet veel anders zijn, ik ben niet meer van plan om bij Nederlandse vuurwerkwinkels vuurwerk te gaan bestellen, simpelweg omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Dan heb ik het uiteraard over de overheid en het beleid wat zij voeren en niet over de winkeliers etc.

Volgend jaar zal het daarom wederom twee keer Baarle worden en cat 1 stoken met het kleintje. Misschien dat er nog een leuke afsluiter komt, waar ik mijn geluk dan in zal zoeken op het illegale circuit.

Helaas ga ik dit jaar al wat anders doen...

Deze week toch maar eens kijken hoe de megastore in Olen er van binnen uit ziet

heel waarschijnlijk (weer) niet in Nederland vieren, zoveel leuker en relaxter.
gewoon F3 spul zonder enig probleem.

Eigenlijk ga ik niks anders doen dan normaal, ik zag dit verbod al aankomen dus mijn collectie is al compleet. Had maar heel weinig in NL besteld dit geld vraag ik terug.
Volgend jaar bestel ik pas iets in NL als er zekerheid is.
Wat ga ik wel doen? minder budget in vuurwerk, meer budget in andere hobby's.

Massa's vuurwerk inkopen waar, wanneer en hoe maar kan, om een buffer te hebben voor opnieuw (of eeuwig) verbod. Het is nu geen ding meer van 3 dagen kopen maar een jaarronde verzameljacht geworden.

Massa's vuurwerk inkopen waar, wanneer en hoe maar kan, om een buffer te hebben voor opnieuw (of eeuwig) verbod. Het is nu geen ding meer van 3 dagen kopen maar een jaarronde verzameljacht geworden.

Kijk, jij snapt het en zo zal ik ik waarschijnlijk ook gaan doen. Want ik geloof er namelijk niet meer in dat het vanaf nu nog goed gaat komen hier in Nederland.

Volgend jaar op tijd naar de Zuiderburen,ben het nu wel zat. Misschien een idee voor de Nederlandse importeurs om daar een dependance (vestiging) te openen.

Volgend jaar op tijd naar de Zuiderburen,ben het nu wel zat. Misschien een idee voor de Nederlandse importeurs om daar een dependance (vestiging) te openen.
Je neemt me de woorden uit de mond...aankomend jaar ga ik wat "zekerheid" inkopen
En dikke vette vuurpijlen :yes:

Ik zorg volgend jaar ook dat ik voor de zomervakantie 75% al heb.
Dit jaar een paar keer geweest, maar ook het e.e.a. laten staan omdat ik al veel in NL besteld had.
Komend jaar ga ik dus niet al in januari in NL bestellen en wél alles wat ik graag wil in BE.

Kijk, jij snapt het en zo zal ik ik waarschijnlijk ook gaan doen. Want ik geloof er namelijk niet meer in dat het vanaf nu nog goed gaat komen hier in Nederland.
Nee, maar voor mij is het wel fantasie; ik ga door de kapotte zorg nog minder verdienen dus als ik een paar cakejes kan scoren ben ik komende jaren al blij. Vroeg in 't jaar 'ns naar België en that's it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan