Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel simpel, volgend jaar een andere hobby zoeken. Klaar mee, plezier weg.
Ik sta er net zo in.Deze neiging heb ik ook dagen gehad, sinds gisteren de omslag. De spanning of wat ik bestel in vroege freakacties ook daadwerkelijk in de straat komt te staan ga ik mezelf niet meer aandoen. Gewoon wat tripjes naar Baarle en Olen! Geeft me veel meer rust!![]()
Niet meer te druk maken over hoe het in de praktijk gaat met een (mogelijk) verbod. Het valt allemaal reuze mee.
Massa's vuurwerk inkopen waar, wanneer en hoe maar kan, om een buffer te hebben voor opnieuw (of eeuwig) verbod. Het is nu geen ding meer van 3 dagen kopen maar een jaarronde verzameljacht geworden.
Je neemt me de woorden uit de mond...aankomend jaar ga ik wat "zekerheid" inkopenVolgend jaar op tijd naar de Zuiderburen,ben het nu wel zat. Misschien een idee voor de Nederlandse importeurs om daar een dependance (vestiging) te openen.
Misschien een idee voor de Nederlandse importeurs om daar een dependance (vestiging) te openen.
Nee, maar voor mij is het wel fantasie; ik ga door de kapotte zorg nog minder verdienen dus als ik een paar cakejes kan scoren ben ik komende jaren al blij. Vroeg in 't jaar 'ns naar België en that's it.Kijk, jij snapt het en zo zal ik ik waarschijnlijk ook gaan doen. Want ik geloof er namelijk niet meer in dat het vanaf nu nog goed gaat komen hier in Nederland.