Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mjaa wanneer is het zeker?Wachten met bestellen totdat het zeker is dat er niet weer een verbod komt.
Begin december.Mjaa wanneer is het zeker?
idd. Triest dit. Ik stond gister op het punt een dikke bestelling te doen maar heb het toch nog even aangekeken. En maar goed ook. Dit beleid lusten de honden geen brood van. Het is inderdaad een passie en iets wat in je zit. Als klein kind reed ik nieuwjaarsdag op mijn traptrekkertje met aanhangertje door de straat om alle soorten potten te verzamelen (de afgegaan waren uiteraard). Dit is nooit meer over gegaan. het is een hele hele hele zure dag!Dit is geen hobby, het is een passie die van kinds aan in m'n bloed zit. Vaak geprobeerd te bestrijden want te duur maar is geen kruit (haha) tegen opgewassen. Het is het enige lichtpuntje in m'n jaar waar ik het hele jaar naar uitkijk. Hier geen vakanties ed dankzij kapotte zorg, vuurwerk is het enige verzetje. En das afgepakt. Ben gewoonweg in rouw momenteel.
Volgend jaar ga ik toch maar eens proberen om mijn ogen te sluiten voor "koopjes". Ook dit jaar heb ik in de koopjeskelders her en der weer een flink aantal losse cakes gekocht. Van het totaal daaraan besteedde bedrag had ik beter wat dikke compounds kunnen kopen.
Dit is geen hobby, het is een passie die van kinds aan in m'n bloed zit. Vaak geprobeerd te bestrijden want te duur maar is geen kruit (haha) tegen opgewassen. Het is het enige lichtpuntje in m'n jaar waar ik het hele jaar naar uitkijk. Hier geen vakanties ed dankzij kapotte zorg, vuurwerk is het enige verzetje. En das afgepakt. Ben gewoonweg in rouw momenteel.