Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.

Dit jaar anders: projecten beter uitwerken, en een planning maken voor oud en nieuw.
Klinkt misschien vreemd, maar ik heb gemerkt dat spontaan wat pakken en afsteken niet echt werkt voor mij.
Als ik wat meer structuur er in kan brengen geniet ik er denk ik meer van.

Volgend jaar ga ik later in het jaar bestellen. Wil eerst afwachten wat de landelijke / lokale politiek besluit omtrent het afsteken van Vuurwerk.

Voor dit jaar minder losse cakes kopen, de cakeboxen / compounds meer variatie. Vorig jaar het grootste deel van de boxen per 2 of meer ingekocht. Dit jaar wil ik meer variatie, tot nu toe aardig gelukt. Alleen de Katan Special 5 heb ik 2x besteld ter afsluiting van het 6 uur projectje.

Minder losse cakes. (redelijk gelukt) maar aantal in meervoud voor projecten.

Meer compounds. Idd zoals hierboven meer variatie ervan.

Heel kort: meer vuurwerk en rust met stoken. Niet als een gek alles achter elkaar erdoor stoken zodat je er zelf niet van kunt genieten.

Met meer vuurwerk kom ik overigens nog niet in de buurt van de grootverbruikers hoor haha:bonk:

Later beginnen met bestellen. Dit jaar te vroeg begonnen, nu beetje prijzen bijhouden en een wishlist maken voor 2021 alvast met nieuwe producten.

Wat meer voor de wat duurdere cakeboxen/compounds en cakes gaan. Afgelopen jaren pallets vol met cakeboxen weggeschoten, bijna tot het vervelende aan toe. Veelal laat op de avond meerdere dingen samen moeten schieten om het op te kunnen krijgen, zeker omdat er ook veel losse cakes besteld waren. Voor dit jaar staan er grote compounds in de planning, wat duurdere cakes en dan vooral in meervoud in plaats van volume.

Daarnaast, waarschijnlijk geen show meer schieten, daar hier veel tijd in gaat zitten ter voorbereiding en, met het feit dat dit jaar de voorbereiding sowieso 1 dag minder is, geen zin meer in. Als vervanging daarvoor een aantal dikke projecten samenstellen! :thumbsup:

Dit jaar naar alle waarschijnlijkheid iets minder budget dus het wordt geen showtje van 15 minuten. Maar vorig jaar veel goud effecten en dit jaar wordt kleur de boventoon. Denk wel dat het een shwotje wordt, maar een stuk korter met minder cakes en cakeboxen.

Ene kant wel relaxed qua doorlonten en vuurwerk ophalen.

Volgend jaar toch echt een paar winkels overslaan zodat ik tijd en ruimte heb om ook richting Duitsland te rijden voor wat Funke, El Gato en dat soort merken.

Volgend jaar is hier waarschijnlijk een gemeentelijk vuurwerkverbod :thumbsdown: dus dan maar als noodzaak bij familie vieren :thumbsdown: zodat ik tenminste een paar boxen/cakes en klein spul kan stoken :wink:

Volgend jaar nog geen idee maar voor dit jaar ga ik zorgen dat ik die magische systemen uit China die smog verwijderde tijdens de olympische spelen hier zelf heb staan. Dat spul moet ook vast tegen mist werken! :cry:

Ik hoop niet weer van 19.30 tot 23u in de auto zitten door de mist :bonk:

Voor de rest lekker overdag cat 1 stoken en vanaf 18u cat 2 :)

Ik hoop niet weer van 19.30 tot 23u in de auto zitten door de mist :bonk:

Voor de rest lekker overdag cat 1 stoken en vanaf 18u cat 2 :)

Serieus zo lang in de auto gezeten ja? Dat is wel heel erg zuur zeg, wat zal je je opgevreten hebben zeg.

Minder focussen op showtje geven, en meer focussen op eigen genot. Leuk als publiek er is, maar die hebben dan echt verwachtingen en willen entertained zijn.

Fuck dat, en meer rust en bewustwording tijdens het stoken zelf. Echt lekker ontspannen proberen te zijn. Denk dat ik op de dag zelf, zelfs een bezoekje sauna ga doen, ff helemaal tot rust komen.

Serieus zo lang in de auto gezeten ja? Dat is wel heel erg zuur zeg, wat zal je je opgevreten hebben zeg.

De zorg was meer veilig op de eindbestemming aankomen. Gelukkig overdag lekker gestookt en om 18u goed los gegaan. Dus kon het aardig naast mij neerleggen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan