Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker tripjes maken Na buitenland geen een pbn vuurwerk k0pen meer:thumbsdown:ben geziek zat nu en Ja ben nu wel gedwongen illegaal te doen he geen vuurpijlen of rotjes s Ja wat moet ik me kinderen nu geven dan rotzooi uit buitenland he goed bezig ��bpn lekker over na gedacht

Ik ga dit jaar proberen om qua compounds wat meer te kijken naar prijs/kwaliteit. Ik had compounds van minder dan €70,- die makkelijk de concurrentie aan konden met de duurdere bakken. Verder ga ik net als afgelopen jaarwisseling voornamelijk compounds halen, dat beviel erg goed. Aantal winkels beperken, maar dat wordt vrij lastig vermoed ik.

Ik ga dit jaar proberen om qua compounds wat meer te kijken naar prijs/kwaliteit. Ik had compounds van minder dan €70,- die makkelijk de concurrentie aan konden met de duurdere bakken.

Ja, dit is -budget technisch- een prima plan. En tegenwoordig ook zeker goed te doen.

Persoonlijk had ik oa. de Transbomber, Red Maroon, Angry Red Hornet en tweemaal de Final Colorz box voor +- eu250. En stuk voor stuk echte toppers.

Meer compounds😍, en het interesseert me geen bal of ze bij de bpn aangesloten zitten. Ook die staan met de rug tegen een muur. En als je denkt het beter te kunnen meld je aan bij de bpn.

Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
Beter op het weer letten..
Mocht er weer mist op komst zijn, dan bij de eerste de beste opklaring keihard er tegenaan. Wachten tot 00:00 uur met het echt mooie spul bleek de verkeerde keuze te zijn geweest..... :thumbsdown:

Qua inkopen weer lekker zoals de afgelopen 2 jaar. De Duitse kwantiteit links laten liggen, wel een paar dikke waaiers halen, veel fonteinen en een paar bewezen goede compounds. Die omslag een jaar of 2 gemaakt, bevalt uitstekend!

Ik ga dit jaar proberen om qua compounds wat meer te kijken naar prijs/kwaliteit. Ik had compounds van minder dan €70,- die makkelijk de concurrentie aan konden met de duurdere bakken. Verder ga ik net als afgelopen jaarwisseling voornamelijk compounds halen, dat beviel erg goed. Aantal winkels beperken, maar dat wordt vrij lastig vermoed ik.
Kun je er een paar of allemaal noemen? :)

Kun je er een paar of allemaal noemen? :)
Transbomber, Special#5, Bulldozer, Strong Celebration, Limited Edition 3.

Voor volgend jaar haal ik bovenstaande sowieso weer. Deze lijken me qua prijs/kwaliteit ook top:

- Immortal Gold (al eerder gehad)
- Crash Box
- Espada Palms Display box
- Turn Key Project

Ik koop minder pakketten,had de black box 2 was me goed bevallen komt zeker terug. Elk jaar de volle meter in me collectie, een stuk of 2 die vallen af. Had meer siervuurwerk dat wil ik uitbreiden met meer compounds. Echter had ik bij Intratuin op Ambacht doorlusbakken, maar mocht de pret niet drukken. Had meer pijlen the rocket science Rubro, sky delight Magnum uit die pakketten kwam een partij, turbo clash Rubro. Moet is minderen met pakketten en pijlpakketten. En meer oog hebben voor cakes en compounds

Er wordt niet veel gefilmd van mijn vuurwerk, en sws doe ik het niet zelf, want dan geniet ik gewoon minder van het moment. Maar van dat wat wél gefilmd wordt (showtje, unieke cake, iets waar ik heel erg naar uit keek) ga ik me toch er even mee bemoeien zodat het beter op film komt.

Afgelopen jaar staat m'n show er gewoon vrij onscherp op, en dat vind ik toch jammer omdat dat heel makkelijk te voorkomen is.

Ik koop minder pakketten,had de black box 2 was me goed bevallen komt zeker terug. Elk jaar de volle meter in me collectie, een stuk of 2 die vallen af. Had meer siervuurwerk dat wil ik uitbreiden met meer compounds. Echter had ik bij Intratuin op Ambacht doorlusbakken, maar mocht de pret niet drukken. Had meer pijlen the rocket science Rubro, sky delight Magnum uit die pakketten kwam een partij, turbo clash Rubro. Moet is minderen met pakketten en pijlpakketten. En meer oog hebben voor cakes en compounds

Bij het minderen van pijlpakketten zal de politiek je dit jaar een handje helpen ��

Er wordt niet veel gefilmd van mijn vuurwerk, en sws doe ik het niet zelf, want dan geniet ik gewoon minder van het moment. Maar van dat wat wél gefilmd wordt (showtje, unieke cake, iets waar ik heel erg naar uit keek) ga ik me toch er even mee bemoeien zodat het beter op film komt.

Afgelopen jaar staat m'n show er gewoon vrij onscherp op, en dat vind ik toch jammer omdat dat heel makkelijk te voorkomen is.

heb ik ook een paar keer gehad toen ik anderen liet filmen (of dat ze alleen de grond filmen pfff). dit jaar had ik als backup een camera op de kliko van de buurman gezet en gewoon op record gedrukt...dat ding heeft twee uur staan filmen. erg goed bevallen, want camerabeeld altijd stabiel (geen schokken door handbewegingen etc) en krijg je ineens vanuit een andere hoek te zien hoe het vuurwerk word afgestoken...doe ik volgend jaar zeker weer.

uiteraard daarnaast ook nog op de normale manier gefilmd voor de actie-shots...maar combi van beide cameras is mij zeer goed bevallen.

Het filmen móet volgend jaar toch weer verbeterd worden. Afgelopen jaarwisseling niet goed tot amper gefilmd. Erg jammer, want het hebben van de beelden en dat delen vind ik altijd erg waardevol. Kwam er op 1 januari pas achter dat mijn telefoon langer dan 10 minuten kan filmen, niet in 4K maar wel in 1080p. Helaas, maar een les voor volgend jaar. Dan zet ik hem gewoon aan, laat hem draaien op 1080p en knip naderhand wel alle losse films eruit!

Mijn eet-ritme een stuk beter krijgen, want met oud & nieuw de hele dag vergaan van de honger is geen pretje, had wel wat gegeten, maar niet genoeg. Dus komende jaarwisseling toch wat meer in huis halen. Met oud & nieuw genoeg/gezond eten is serieus moeilijk.

Mijn eet-ritme een stuk beter krijgen, want met oud & nieuw de hele dag vergaan van de honger is geen pretje, had wel wat gegeten, maar niet genoeg. Dus komende jaarwisseling toch wat meer in huis halen. Met oud & nieuw genoeg/gezond eten is serieus moeilijk.

Vergaan van de honger met oud en nieuw? Altijd genoeg te eten overal waar ik kom maar inderdaad... Het is niet gezond maar dat maakt toch ook niet uit bij een feestdag/avond/nacht? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan