Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik overweeg wat minder single shots, pijlen en knalvuurwerk te kopen...
Ik ga dit jaar proberen om qua compounds wat meer te kijken naar prijs/kwaliteit. Ik had compounds van minder dan €70,- die makkelijk de concurrentie aan konden met de duurdere bakken.
Beter op het weer letten..Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
Helemaal mee eens...Beter op het weer letten..
Mocht er weer mist op komst zijn, dan bij de eerste de beste opklaring keihard er tegenaan. Wachten tot 00:00 uur met het echt mooie spul bleek de verkeerde keuze te zijn geweest.....![]()
Kun je er een paar of allemaal noemen?Ik ga dit jaar proberen om qua compounds wat meer te kijken naar prijs/kwaliteit. Ik had compounds van minder dan €70,- die makkelijk de concurrentie aan konden met de duurdere bakken. Verder ga ik net als afgelopen jaarwisseling voornamelijk compounds halen, dat beviel erg goed. Aantal winkels beperken, maar dat wordt vrij lastig vermoed ik.
Transbomber, Special#5, Bulldozer, Strong Celebration, Limited Edition 3.Kun je er een paar of allemaal noemen?![]()
Ik koop minder pakketten,had de black box 2 was me goed bevallen komt zeker terug. Elk jaar de volle meter in me collectie, een stuk of 2 die vallen af. Had meer siervuurwerk dat wil ik uitbreiden met meer compounds. Echter had ik bij Intratuin op Ambacht doorlusbakken, maar mocht de pret niet drukken. Had meer pijlen the rocket science Rubro, sky delight Magnum uit die pakketten kwam een partij, turbo clash Rubro. Moet is minderen met pakketten en pijlpakketten. En meer oog hebben voor cakes en compounds
Er wordt niet veel gefilmd van mijn vuurwerk, en sws doe ik het niet zelf, want dan geniet ik gewoon minder van het moment. Maar van dat wat wél gefilmd wordt (showtje, unieke cake, iets waar ik heel erg naar uit keek) ga ik me toch er even mee bemoeien zodat het beter op film komt.
Afgelopen jaar staat m'n show er gewoon vrij onscherp op, en dat vind ik toch jammer omdat dat heel makkelijk te voorkomen is.
Mijn eet-ritme een stuk beter krijgen, want met oud & nieuw de hele dag vergaan van de honger is geen pretje, had wel wat gegeten, maar niet genoeg. Dus komende jaarwisseling toch wat meer in huis halen. Met oud & nieuw genoeg/gezond eten is serieus moeilijk.